Waar erger je je aan? #19

Ik ben hier nieuw komen wonen dus wil ook weer niet die bitch zijn haha, maar ik ga eens kijken naar iets ‘subtiels’

1 like

Misschien grote plantenbakken/potten met grote planten erin? En hoezo ben je een bitch als je geen inkijk wil hebben. Gewoon doen hoor

7 likes

Oh ik zou het dan zeker wel doen. Toen ik in mijn vorige huis ging wonen ontbrak het laatste stuk schutting, dus daar kon je gewoon doorlopen naar de tuin van de buurman.
Toen heb ik ook direct tegen de buurman gezegd, niet vanwege jou persoonlijk, maar ik wil dat stuk schutting sowieso dicht maken. Juist als je er net nieuw woont is het makkelijker om te zeggen dat het niet persoonlijk is, maar dat je gewoon behoefte hebt aan privacy.

21 likes

Wachtmuziek bij klantenservices. Zit al tien minuten naar een gekmakend gefluit te luisteren.

6 likes

DPD en het bijbehorende pakketpunt hier, zoveel gezeik.

1 like

Ik had net m’n mandje gevuld met een aantal producten van The Ordinary bij IciParis. Bedacht ineens dat ik nog een kadobon van 25 euro had liggen. Helemaal happy.
Toen ontdekte ik dat het de Belgische webshop was en ze bij de Nederlandse geen Ordinary verkopen :smiling_face_with_tear: zucht.

1 like

Ik kan mijn kat wel achter het behang plakken vandaag. Zit te mauwen voor de deur dat die naar binnen wil. Doe de deur voor hem open blijft die zitten. Doe de deur weer dicht, weer mauwen. Ik til hem naar binnen. Beledigd dat ik hem aanraak kijkt hij nu al een hele tijd naar mij alsof ik het probleem ben. Gelukkig is die nu wel stil.

6 likes

Balen! Kan je je huidige kaart niet inwisselen voor een bon van Douglas, VVV oid? Op sommige sites kan dat geloof ik😄

1 like

Als je de vriezer niet open doet dan moet dat wel goed gaan toch, voor een dag?

1 like

Je vriezer kan volgens mij tot 24 uur zonder stroom, mits je hem dichthoudt

2 likes

Youtube heeft besloten allemaal borderline pro-ana content aan te bevelen??? Allemaal video’s over hoe je modeldun wordt/blijft, de skinny mindset etc :sob: :sob: is er geen manier om mijn algoritme te resetten???

1 like

als er geen onderhoud aan t stroomnet zou zijn zou dit veel vaker gebeuren

we zijn echt zo verwend met een (nog) betrouwbaar stroomnet

(sorry voor de zeikreactie ik snap dat het vervelend is)

6 likes

Trillend ooglid al bijna 2 uur lang. Zo irritant.

Hier ook zo’n ergernis. Mijn nek en schouders zitten ramvast en doen zo’n zeer dat ik me er gewoon naar door voel. Dit wordt weer een afspraak bij de manueel therapeut, terwijl ik dat zoveel mogelijk wilde afbouwen :expressionless: Mijn hemel, kan mijn lichaam ff stoppen met stressen?

Ik heb dat binnenkort ook. Ze adviseren om alles extra koud te zetten een dag van te voren. En dan niet openen lijkt mij.

1 like

Of een melding van maken?

1 like

Zonnig weer dus ik denk lets go crazy ik doe een luchtige blouse aan zonder hemdje eronder!! En nu is het bovenste nog enigszins acceptabele knoopje eraf gevallen en ik zit in kantoor in mijn tieten SOS

7 likes

Paperclip jatten ergens, en anders gun gewoon de rest van je collega’s ook een leuke dag.

11 likes

Heb nu een veel te warm vestje tot aan mijn kin dichtgeknoopt :sob:

1 like

Ik erger me aan mijn eigen lichaam. Het is heerlijk weer en ik ben vrij. Waaaarom moet ik dan uitgerekend vandaag gigantische pijnaanvallen krijgen. Kan niks anders dan onder een warmtedeken op de bank liggen.