Ik krijg stress van de zon. Stress omdat ik aan gekomen ben, mijn lipoedeem benen er toch altijd lelijk eruit blijven zien en gewoon bah.
Dat ik in de afgelopen 2/3 jaar ineens hooikoorts heb ontwikkeld die ieder jaar erger lijkt te worden. Hoe kan dit?! Wordt gek van het niezen. Ineens allergisch voor buiten zijn, ok is goed
Same hopelijk kunnen we morgen wel van de zon genieten!
Herkenbaar mijn lipoedeem wordt ook elk jaar erger dus zodra ik er weer een beetje aan gewend ben, begin het acceptatie proces gewoon weer opnieuw
âIk merk niets van de krapte op de arbeidmarktâ
Ik heb een paar dagen terug een solo date gepland in de bios, en nu is heel de rij zo goed als leeg, maar moesten er per se 2 mensen naast me gaan zitten.
Is niet verboden ofzo, maar vind het toch een ongeschreven regel dat je er ff een stoel tussen knalt.
Ik wilde dit laatst ook doen, maar ik kon niet één stoel ertussen boeken. Ik moest per se aansluiten.
Als er verder nog niemand zit ga ik altijd met wat ruimte ertussen zitten, je bent snel genoeg opgeschoven mocht dat nodig zijn
Je kan er meestal wel 2 stoelen tussen laten, eentje lukt inderdaad vaak niet.
Ik hoop het voor ons allebei!
Aan al die domme snackbakjes/snackbordjes/girl dinner shit.
Pak gewoon een zak chips of gooi een pizza in de oven als je geen zin hebt om te koken. Of eet gewoon wat je wil maar noem het niet zo.
Oja ik erger me ook aan alle food-influencers (zoals Veggilaine) de hele tijd met âreceptenâ komen voor âbordjesâ of âbakjesâ. Elke halve zool kan dit toch verzinnen?
Nog een ding: de helft van die bakjes/bordjes/dinners ziet er echt uit als een eetstoornismenu. Zelfs het snackbakje van het fucking voedingscentrum (advertentie op tiktok) met twee partjes appel erin???
Ook die van Veggilaine, nee toch?
Ik zie ze sowieso alleen maar voorbij komen met chocolade, koekjes, etc. Maar zit misschien in een ander algoritme haha
Lijken op van die snack bordjes / bakjes van kinderen. Ik snap de hype ook niet helemaal.
Nee dat niet. Al zou ik aan haar girl dinner bordje bij laaaange na niet genoeg hebben als avondmaaltijd.
Maar ik bedoel hier echt mensen die 2 pinda pepsels ofzo in zoân bakje doen, of 5 cashewnoten bij wijze van spreken (met dan nog 3 druiven en nog wat dingen ofzo)
Echt? Ik vind juist altijd dat zij fatsoenlijk eet, en ook totaal niet weinig ofzo?
Love al haar videoâs sowieso.
Ik leef denk ik onder een steen. Ik krijg dit soort dingen dus niet te zien. Terwijl ik best eten georiënteerd ben op social media.
veggilaine âstrijdâ voor het laten zien van wat normalere hoeveelheden en wil geen commentaar. Maar iedereen eet natuurlijk altijd andere hoeveelheden die nodig zijn.
is toch gewoon onderdeel van de content die ze maken als lifestyle of kook/recept influencers, ik zie veggilaine niet doen alsof ze wanneer ze een bordje maakt iets baanbrekends doet, mensen vinden het gewoon leuk om te zien wat mensen eten. zeker als die mensen voor hun werk bezig zijn met eten en allemaal chille dingen in de koelkast hebben liggen.
en helemaal zeker mensen als emma thouars(?) en veggilaine die echt gewoon eten wat ze willen, ik denk dat zij sowieso een meerwaarde hebben in het what i eat in a day klimaat van fucking dunne mensen die 80% proteine vol ~superfoods maar veel te weinig & wellness rechts carnivoren die met 5 steaks en een koud blok boter ontbijten.
ennn eerlijk gezegd ben ik vaak best overwhelmed door wat en hoe ik moet eten en merk ik door naar hun te kijken eigenlijk dat het heel chill is om gewoon veel van losse ingredienten (groenten) te bereiden, in de koelkast te zetten, en gewoon een bak rijst met opgewarmde groenten, een ei, en garnering ook een prima en makkelijk diner is.
Tiktok hype, waar iemand dan een âbaanbrekend â snackbakje maakt met een afgebroken stukje kinderbueno twee moams een oreo en 5 chipjes oid. Toen ging iedereen dat na doen in die hoeveelheden en dat ze er dan een hele avond mee kunnen doen⊠;/