Bril is weer gefikst maar op de terugweg ben ik door de hondenpoep gelopen. ![]()
Blijf maar binnen vanavond. Want vandaag is het niks en wordt het niks
Je schoonmoeder trekt haar cadeautjes in omdat je vriend nu iets koopt? Waarom?
Slechte dingen komen wel in 3en dus je bent voorlopig in ieder geval klaar.
Ik heb al twee jaar een cadeaubon van Fonq in de kast liggen voor 30 euro die ik maar niet in kan leveren omdat het alleen maar geldig op spullen die Fonq zelf verzend. Dat is dus 1/1000000e van de hele website.
Ik denk dat ze bedoelt dat hij nu zelf de dingen gekocht heeft die schoonmoeder wilde geven?
Ongevraagde tip maar heb je wellicht iets aan Wissel.nl? Zelf heb ik laatst een mega chille dekbedovertrek van het Fonq merk gekocht dus dat is misschien ook nog iets.
Een uur lang fotoās verwijderd. Pas 6.000 verwijderd van de 40.000 fotoās omg.
Oh ik zal eens even kijken! Thanks.
Ik heb dus echt een kast vol stomme cadeaubonnen, dus dit zou wel eens een uitkomst kunnen zijn!
Niet haten op Grou-Jirnsum plz!!
Verschrikkelijk, ik wacht ook nog steeds op mijn afrekenig van 2023ā¦
Ik ben sinds kort begonnen met medicatie die er onder andere voor zorgt dat je minder dopamine aanmaakt wanneer je eet/drinkt. Hierdoor zit ik nu elke avond op de bank een beetje te sippen, blijkbaar vervulde alcohol/eten vroeger deze leegte maar heb nog niks gevonden wat ervoor in de plaats past.
Nee tuurlijk trekt ze ze niet in, hij heeft toevallig de dingen bestelt die zij aan hem en mij wilde geven. Dan zouden we ze dubbel hebben, en ze kan het niet meer retourneren. Hij wilde net ook al bijna bestellen, wat ik hem cadeau ga doen, is gw jammer dat je dan moet zeggen āNee niet doen, want dat krijg je alā. Hij ving de hints van āAch anders wacht je er nog ff meeā dit jaar niet op ![]()
Ik kan het helaas niet beter. Gelukkig werk ik niet in een winkel
Ik heb toevallig vandaag ook een cadeau opnieuw ingepakt nadat het al was ingepakt in de winkel. Zag er vergelijkbaar uit

Oh dit deed mijn man ook altijd dus toen heb ik gezegd dat hij oktober t/m december niks mag kopen en anders krijgt hij geen cadeaus ![]()
Ik ben benieuwd, wil je iets meer vertellen over de medicatie?
Ik zou dit niet eens kunnenš