Tijdens een oogmigraine-aanval mijn jukbeen gestoten, favoriete bril ontwricht en nu wordt mijn jukbeen ook nog paars.
ja hier word je toch boos van
oEpS dE leTtErs ZiJn GehUsSeLd
Stomme tuk-SN met hun stomme schermen
Ik ben weer eens mijn pas kwijt van de parkeergarage… heb eerst een week gedaan alsof het niet zo was, maar ik moet toch accepteren dat ik niet weet waar hij is en niet in een jaszak oid zit.
Huh maar deze is veel makkelijker dan pennie vuwen? Zouden er mensen geklaagd hebben .
Hahaha ja ik zie ze ook steeds voorbijkomen, en ook al ging ik liever tukken dan dat ding oplossen, toch de hele week je nek erover breken en het niet raden. En toen ineens: Recht Ut Craalent
Haha ja teveel huilende kinderen die er niet uitkwamen in de stiltecoupe ofzo
Vorige keer hebben een vriend en ik wel geklaafd omdat die niet klopte omdat er een e teveel was. (Houten Castellum) Nu hebben we vooral heel hard gelachen om hoe makkelijk deze was en parodieën gemaakt
Bril is weer gefikst maar op de terugweg ben ik door de hondenpoep gelopen.
Blijf maar binnen vanavond. Want vandaag is het niks en wordt het niks
Je schoonmoeder trekt haar cadeautjes in omdat je vriend nu iets koopt? Waarom?
Slechte dingen komen wel in 3en dus je bent voorlopig in ieder geval klaar.
Ik heb al twee jaar een cadeaubon van Fonq in de kast liggen voor 30 euro die ik maar niet in kan leveren omdat het alleen maar geldig op spullen die Fonq zelf verzend. Dat is dus 1/1000000e van de hele website.
Ik denk dat ze bedoelt dat hij nu zelf de dingen gekocht heeft die schoonmoeder wilde geven?
Ongevraagde tip maar heb je wellicht iets aan Wissel.nl? Zelf heb ik laatst een mega chille dekbedovertrek van het Fonq merk gekocht dus dat is misschien ook nog iets.
Een uur lang foto’s verwijderd. Pas 6.000 verwijderd van de 40.000 foto’s omg.
Oh ik zal eens even kijken! Thanks.
Ik heb dus echt een kast vol stomme cadeaubonnen, dus dit zou wel eens een uitkomst kunnen zijn!
Niet haten op Grou-Jirnsum plz!!
Verschrikkelijk, ik wacht ook nog steeds op mijn afrekenig van 2023…