Ja op de fles staat natuurlijk schoonmaakazijn. Maar koop zo wel ff die witte.
Ik proef (en ruik) al dagen niks door griep. Eten is zó bloed saai daardoor, terwijl ik zo verlang naar allerlei smaken
Schoonmaakazijn is inderdaad slecht voor je machine, natuurazijn niet.
Daarom vind ik het nogal verwarrend dat er natuurlijk schoonmaakazijn op de fles staat maarja heb het programma 2 keer verkort ingesteld. Zie het zo wel!
Een keertje met schoonmaakazijn is niet erg hoor
Schoonmaakazijn kan schadelijk voor je machine zijn omdat het veel zuurder is dan natuurazijn, je kunt het met water verdunnen (als het nog in je wasverzachterbakje ligt gewoon ff wat water bijkiepen haha)
Nee dus, je ruikt niks!
Die leraar liet leerlingen door een ouder het lokaal uitslepen? Vreemd verhaal. Ik ben blij voor je dat je het fijn hebt gevonden hoor, maar ik vind dit juist heel slecht. Als ik van m’n kind zou horen dat dit op school gebeurt zou ik juist eens gaan informeren omdat ik dit nogal zorgwekkend vind 🫠
De school klinkt niet echt als een veilige omgeving. Je leerling met spuug laten zitten en niks met dit soort pesterijen doen vind ik ook heel slecht. Maar een vader zijn gang laten gaan ook.
Rotjochies die waterballonnen op mijn ramen gooien. Voor en achter!! Waarom? Ben bijna bang dat ik een doelwit ben, maar gok dat ze het ook hij anderen doen
In navolging hierop, ik zag net als reden staan dat de kat niet van knuffelen houdt en dat vinden de kinderen jammer
Dus de kat moet weg
omg hier word ik ook zo boos van
Ik zag gisteren op de site van een lokale stichting hier, zwervende Labrador opgevangen. De update; eigenaar is gevonden, hond loopt vaker weg en eigenaar niet in gelegenheid om dit te veranderen op korte termijn dus staat m af.
Echt wat bezielt je en waar is het mis gegaan in je opvoeding dat je dieren als wegwerp dingen ziet en geen verantwoordelijkheid neemt over je eigen beslissingen
Ik kan ineens niet meer slapen tijdens m’n ovulatie. Dus nu ben ik ongewenst wakker en naar het gesnurk van m’n man aan het luisteren, terwijl ik al stress over hoe ik de maandag moet overleven.
Oh ja gisteren zag ik ook een advertentie voor een herplaatsing van een labrador van 10 maanden waar te weinig tijd voor was ivm kind van 2 jaar. Daar begin je dus willens en wetens en na 6-7 maanden geef je het op?
Ook bizar trouwens dat ze er 850 euro voor vroegen. Hoezo wil je hier nog een slaatje uit slaan dan? Of mis ik hier iets?
Pff vind het heel lastig dat ik mijn leidinggevende moet bellen omdat het vanwege mentale redenen even niet lukt om te werken. Ben vorige week namelijk ook al vrij geweest. Mijn leidinggevende is echt geen vervelend mens, maar ik kijk op tegen alles waar enigszins druk op ligt momenteel
Waarschijnlijk hebben ze zelf iets van 3000 euro (oh of iets minder zie ik nu hieronder, maar rashonden zijn in ieder geval heel duur) voor de pup betaald en willen ze er net als een weinig gebruikte zgan fiets nog wat voor terug hebben Snap het ook echt niet.
Lol ja een rashond is duur (volgens google kost een labrador pup ongveer 1600 euro) en als je je nieuwe niet naar wens eettafel wegdoet wil je er ook geld voor hebben.
Echt zo verdrietig als mensen niet goed nadenken over wat een dier in huis nemen betekent en geen verantwoordelijkheid nemen. Tegelijkertijd, ook als je je er wel goed in verdiept kan het tegenvallen of op de een of andere manier geen goede match zijn, en soms is het wel beter om dat enigszins op tijd onder ogen te komen en een nieuw huis te zoek voor een dier dan het thuis te verwaarlozen Keek vanuit m’n vorige appartement uit op een drukke straat en daar tegenover woonde een gezin met jonge kinderen en die hadden op een gegeven moment ook een labrador pup. En dat was in het begin allemaal leuk en op een gegeven moment zag ik die hond 3 keer per dag met zo’n jong kind naar buiten komen en tussen de auto’s op straat poepen en weer hup naar binnen. Vind dat nog zieliger dan onder ogen komen dat je naïef bent geweest en een goede oplossing voor het dier vinden.
Ja maar een pup is schattig en daarna is het gewoon een hond, dat vinden de kids natuurlijk niet meer leuk
Waar kan ik deze hond ophalen?
Arm beestje.