Waar erger je je aan? #19

Ik was in Zaandam! Volgens mij hebben ze hem hier helemaal niet gehad uberhaupt want vorige week hadden ze hem ook al niet en er hing ook nergens een lege ruimte waar hij kon hangen. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Zou ook je waterstop kunnen zijn.

1 like

Maar met een longinhoud van nog maar 30% nog wel genoeg zuurstof om te pochen over zijn leven. Heb zo’n hekel aan die ā€œsuccesvolleā€ mensen.

1 like

2 steden in geweest. Nergens leuke zwangerschapskleding te vinden. Alleen de H&M heeft een klein armoedig stukje ergens weggepropt of je betaald je scheel. :pleading_face:
Had zo’n zin om eens lekker kleding te passen, maar bestel wel weer online met het risico dat dingen moeten worden terug gestuurd. Lekker goed voor de aarde ook…

5 likes

Dit bestaat ook niet als ik eerlijk benšŸ˜‚

6 likes

Er zijn ook veel normale merken en items zwangerschapsproof volgens mij, dan heb je wat meer opties

4 likes

Aan mensen die in de bus (of überhaupt in het algemeen in het openbaar) keihard gaan hoesten zonder hun elleboog/hand voor hun gezicht te houden

4 likes

Nee indd zeker in fysieke winkels is dit vrijwel onmogelijk @Telefoonnummer . Ik merk ook dat ik gewoon een ā€˜goeie basic’ (ja kots op deze term maar bij gebrek aan beter) draag, zoals een zwarte zwangerschapsbroek of legging, en daarbij dan gewoon mijn normale truien/shirts/blouses. En ja webshops wat je al zegt, Asos heeft nog wel wat leuke dingen soms.

4 likes

Edit: oh sorry dit kan beter in zwangerschapskledingtopic. Dit hoeft niet allemaal hier. Dacht dat ik in een ander topic zat

@Telefoonnummer

In Amersfoort heb je een grote prenatal, bij de IKEA, die hebben best een grote collectie. In Amersfoort centrum heb je ook een noppies winkel en de h&m heeft ook een prima mama gedeelte (in elk geval een tijd terug, heb niet recent gekeken) en het is sowieso een wat grotere stad met een hele grote costes bijv en alle standaard winkels (behalve Zara) dus misschien daar eens heen. Gewone kleding past soms ook met een ander model of een grotere maat.

5 likes

Ugh ja, mijn dochter en ik waren net in een tuincentrum en daar hoestte een vrouw zo rochelend en goor (zonder elleboog of wat er voor) en mijn dochter: mama, wat is dat voor een geluid?
Dat is een rokershoest, meid.

7 likes

Ik heb tijdens mijn zwangerschap (en ook daarna) echt gewoond in de ninepine broeken. Rekken mee tot einde zwangerschap

Dat elk semi-goed team in twee voor twaalf het laatste jaar GEEN derde ronde durft te spelen. Losers

9 likes

Even verwachtingen temperen haha: de noppies is weg en de h&m heeft ook geen zwangerschapskleding meer :sweat_smile:

4 likes

Dat ik vanochtend m’n haar heb gewassen en er net een half glas bier overheen is gegaan :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik was net naar een feestje en had zelf niet gedronken, legde ik terwijl ik m’n jas pakte per ongeluk m’n tas in een plas bier, nu stinkt alsnog alles :sob:

En Astrid Joosten is ook zichtbaar geirriteerd door deze ā€˜trend’ :smile:.

Maar ik had altijd het idee dat mensen aan twee voor twaalf meedoen voor de eer. Maar nu lijkt het prijzengeld toch wel een belangrijke factor te zijn.

4 likes

Ik was gister even bij m’n kapper langs om m’n curtain bangs bij te knippen omdat ik volgende week goed voor de dag wil komen maar er ging wat mis in onze communicatie en nu heb ik echt een pony ipv curtain bangs :smiling_face_with_tear: en dat staat mij voor geen meter en ik zie er uit als een oude saaie kleurloze vrouw :joy:

Gelukkig groeit mn haar snel

2 likes

Ik heb gisteravond twee glazen wijn gedronken bij het eten, en heb daarbij tussendoor steeds water gedronken, en ik heb gewoon een kater?! Het was ook geen goedkope wijn maar vrees dan het misschien aan de sulfieten ligt ofzo.

Ik drink verder eigenlijk ook bijna nooit dus misschien kan ik er niet meer tegen, dat kan ook

2 likes

Weet even niet waar ik dit het beste kwijt kan, maar ik HAAT het soms zo om vrouw te zijn. Of beter, ik erger me dood aan sukkels op fatbikes die denken dat ze alles maar kunnen maken.

Gisteren gehad, dus met veel moeite sleep ik mezelf toch even het huis uit voor een wandeling. Word ik gewoon bespuugd door twee jongens op een fatbike, echt wat bezielt je?! Natuurlijk had ik een dikke freeze reactie, waardoor zij er weer mee wegkomen. En in plaats van dat de wandeling me goed doet, voel ik me nu nog veel slechter :tired_face:

10 likes

He wat naar, ik denk overigens dat terug schreeuwen of iets anders doen niet perse beter geweest zou zijn. Je weet tegenwoordig maar nooit of ze iets bijdragen of dat ze je anders belaagd hadden. Knuffel iig en sterkte! :heart:

1 like