Het is vaak andersom. Mensen vergissen zich vaak in hoe het is om een puppy in huis te hebben. Ik heb zelf ervaring met een labrador als puppy en dat vond ik echt niet grappig. Ik vond dat best wel intens en heel vaak niet zo leuk. En labradors staan er wel om bekend dat ze ontzettend eigenwijs zijn als ze nog jong zijn. En de mijne was gewoon een klein bijtend monstertje die totaal haar eigen plan trok. Maar dat is een periode waar je doorheen moet en daarna is het de beste hond ter wereld. Maarja, dan moet je dus wel door die periode heen en dat kan best lang duren en denk dat er best mensen zijn die daar het geduld niet voor hebben
Ja dat is ook precies wat ik bedoel hoor, mensen denken aaaa leuk een puppy en de kinderen vinden het ook leuk en schattig terwijl ze totaal niet weten waar ze aan beginnen dus dan mag die na een jaar weer weg. maar goed ik snap sowieso de charme van een pup niet echt
Aan hoe labiel ik ben door medicatie wissel.
Ik vind de ns zoān schijtbedrijf. Ik had niet genoeg geld op mn rekening om mn rekening te betalen dus ze hebben het niet automatisch kunnen afschrijven. Oke oke I know dat ik dat gewoon moet betalen maar ze hebben echt een dreigmail gestuurd zo van:
āMaakt u het bedrag niet op tijd over? Dan zetten we stappen om dit bedrag bij u te innen.ā
Dan denk ik sowieso al fuck u NS ik sta echt met heel grote regelmaat een half uur op Weesp te wachten omdat jullie treinen niet rijden en dan kan ik geen geld terugvragen omdat het bedrag te klein is (ja misschien voor 1 keer maar als het 8 keer per maand gebeurt is het best veel geld!!!) en toen ik een taxi moest nemen om thuis te komen omdat er om twaalf uur ās nachts geen ns bus was of kwam voor een uur lang en de klantenservice gewoon niet bereikbaar was kreeg ik ook geen geld terug!!! En jullie zijn een publieke dienst ik snap dat ik moet betalen maar die toon!!! Mag wel anders!!!
En dan wil ik nu betalen via de iDeal link die ik zou moeten kunnen gebruiken tot en met uiterlijk 18 maart werkt dus niet meer want die is verstreken ahhhh kutbedrijf
Ik kreeg ook laatst een brief omdat mijn ovkaart verliep met een link erin om gratis een nieuwe aan te vragen. Die link was al verlopen voordat ik de brief had ontvangen. Blijkt bij heel veel mensen zo te zijn. En dan moet je ineens meer geld dokken of helemaal moeilijk doen bij de klantenservice. Hoe moeilijk kan het nou zijnā¦
Ja omg dit is zo debiel
Gelukkig raak ik die van mij altijd kwijt voordat hij verloopt
HĆ© ja dit had ik ook!
Dat ik echt een dag voordat ik naar de diƫtiste moet een kilo ben aangekomen die ik met veel pijn en moeite was kwijtgeraakt. Echt irritant. Ga het wel gewoon zeggen tegen haar dat het er echt af was haha
Ik heb ook gewoon 2000 euro voor mijn tweede handsje betaald. Wel via de oorspronkelijke fokker. Eigenlijk belachelijk, want je zou denken dat het vorige baasje de kosten voor de dierenarts betaald heeft, maar kennelijk kreeg die al het geld terug?
Ach, hij is al het geld waard
Sunelia
Ik kijk op hbo een serie en er komt regelmatig een reclame voorbij van Sunelia. Maar die stem dat moet wel AI zijn want ze zegt Italie en geen Italiƫ. Als je het dan met AI doet doe het dan goed.
Ik blijf mij verbazen over hoe makkelijk mensen een dier weer wegdoen. En dan ook nog zoān debiele reden als dit. Je kan een kind toch ook uitleggen dat de kat dit niet wil. En dat hebben ze dan te accepteren.
Mensen die mompelen. Wil je wat zeggen of wil je niet wat zeggen MAAK EEN KEUZE en handel ernaar
Vooral wanneer ze weer van die totaal niet flatterende blazers aan heeft.
Ik erger me altijd aan haar accent
Volgens mij heeft zij ooit van dat jaren ā90 advies gekregen over āwat je moet dragen met een peerfiguurā
Haar stylist heeft echt een hekel aan haar.
Een stylist kiest dit uit?!?!
Daar ben ik altijd vanuit gegaan ja
Lijkt wel een regenjas