Waar erger je je aan? #19

Ik had er gister eentje die in mn gezicht een blaffende hond ging nadoen?? Achja was verder niet intimiderend maar ik vind het wel triest als ik ze dan allemaal in hun zelfde zwarte jassen/joggingbroek/nikes zie. Echt geen enkele identiteit hebben ze, ze zijn allemaal hetzelfde.

Bij die generatie zie je echt heel erg vrouwen >>>>>>>> mannen. Die jongetjes zijn allemaal zo nietsig, consumeren allemaal dezelfde media en geen individualiteit.

29 likes

Ik denk serieus dat er iets gaande is met mensen op fatbikes ofzo?? Ik las hier laatst ook dat zo’n fatbike kereltje op haar spuugde en nu hoorde ik gisteren van een collega dat er ook iemand op een fatbike op haar dochter had getuft. Wtf?!

5 likes

Ik ben laatst bespuugd door jongens met een scooter dus misschien is het uberhaupt een ding onder jonge jongens en hebben die jongens nu meestal een fatbike.

3 likes

Misschien moeten alle vrouwen waterpistolen op hun fiets zetten en dan fatbikers natspuiten

14 likes

niet om die jongens te veel credit te geven maar worden jullie/men bespuugd echt intentioneel op je of spugen ze rijdend naast zich en dat het dan op jullie komt?

3 likes

Nou lijkt mij dat als je iemand aan ziet komen je niet in die richting gaat tuffen

het was een normale vraag no need voor duimen hoor meiden

@Vaiana ik weet toch niet dat ze je aan zagen komen? dat is precies waarom ik het vraag. ook niet dat het dan minder goor is maar ik vind het gewoon nog veel kutter en naarder als het op die manier expres gebeurd. maar ik zie ook mensen die gewoon naast zich spugen en niet erbij nadenken dat er mensen achter zich kunnen rijden, heb die fout vroeger ook wel vaker gemaakt. en ik vind dat wel een verschil in situational awareness niet helemaal mee bezig zijn of jonge jongens die bewust op vrouwen spugen, is toch niet raar dat ik wil weten welke van de 2 het is, trek ook niemands verhaal in twijfel verder?

6 likes

Toen ik ooit bespuugd werd kwamen de meiden die dat deden van voren en het was echt heel doelbewust, ze gingen daarna keihard lachen want het was blijkbaar hilarisch.
Dit was ergens in '99-2000, kutmensen heb je altijd helaas

2 likes

ja maar dat is gewoon onderling pesten, vind ik wat anders dan dat er onder puberjongens een trend lijkt te zijn om volwassen vrouwen te targeten om te bespugen

3 likes

Nee ik ben zeker doelbewust bespuugd. De wijkagent noemde het ook een trendje. Op de redditpagina van mijn stad wordt ook regelmatig gepost over dat vrouwen met eieren worden bekogeld in de wijk waarin ik woon. :upside_down_face: :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face:

2 likes

yugh wat erg en een beetje eng ook :cry: nouja beetje eigenlijk best wel heel. goed wel dat je de wijkagent op de hoogte hebt gebracht.

4 likes

Ik was toen een volwassen vrouw. Ik kende de desbetreffende tieners niet, dus nee, dat was zeker geen onderling pesten.

Vind het ook een rare conclusie die je trekt eerlijk gezegd, dat het ‘gewoon’ pesten zou zijn.

9 likes

Dit was heel bewust. Het was in een park met open zicht, alleen maar gras en lage planten. Mijn voetpad kwam uit op het fietspad waar zij reden. Ik wachtte op het voetpad tot ze voorbij waren, zodat ik kon oversteken. Hij had het hele grasveld kunnen bespugen, maar nee dit moest precies op de plek waar een vrouw wacht om over te steken.

Zoals @Zemraluani ook zegt, zijn echt van die zielloze jochies, ze verdienen eigenlijk deze negatieve aandacht niet eens.

2 likes

oh sorry ik was toen zelf 10 dus ik ging idd onterecht vanuit dat het schoolplein shit was! kon uit je verhaal ook niet opmaken dat jij zelf volwassen was

2 likes

Zo naar dat je bespuugd bent @freehugs, knuffel! :heart: Ook voor de anderen. Bah zo naar.

Doet me terugdenken aan die keer in de brugklas waar ik op weg naar school bespuugd werd. De rochels zaten in mijn haar en op mijn jas, het was zo goor. De juf deed niks dus zat huilend in de klas. Via de school toen mijn ouders gebeld en mijn vader is toen langskomen om me op te halen. Hij is toen echter de betreffende klas binnengelopen en heeft ze aan hun kleding het lokaal uitgesleept. Uiteindelijk een wijkagent erbij enzo. Ze moesten later hun excuses aanbieden bij ons thuis aan de deur en daarna is het nooit meer gebeurd.

Als dit bij mijn kinderen gebeurt later ben ik als mijn vader en sta ik binnen een paar minuten op school. Zo ontzettend denigrerend vind ik dingen als spugen.

38 likes

Wat goed van je vader :heart:

9 likes

Goed van je vader! Zet ook gelijk een voorbeeld voor anderen die dan gelijk weten dat er consequenties kleven aan dit soort acties.

4 likes

Aan de ene kant vind ik het heel goed van je vader toen, aan de andere kant krijgen wij soms op school ouders die verhaal willen gaan halen bij kinderen in een klas en is dit als medewerker doodeng.

24 likes

Snap ik heel goed! Het pesten was al vanaf de basisschool aan de gang en na tig meldingen stopte het maar niet. De juf liet me met spuug in mijn haar en op mijn jas gewoon zitten in de les, 'ze kon er niets aan doen, want het gebeurde op weg naar school (buiten het zicht). Er knapte iets bij mijn vader :sweat_smile:đŸ« . Daarna overgeplaatst ook en het was klaar.

10 likes

Volgens mij een regelmatig terugkerende irritatie hier, maar ben gisteravond regelmatig verblind door die absurd felle koplampen van een paar suv’s. Zou echt verboden moeten worden. Op de een of andere manier reed een auto telkens weer opnieuw achter me (met 1 extreem felle lamp), liet ik hem weer inhalen, ging hij daarna zachter rijden op de middelste baan dus toch maar weer inhalen, en zo ging dit dansje de vele tijd door.

16 likes