Als je ver genoeg in de tijd terugkijkt is er ook niks natuurlijks aan mensen met kleding aan en fulltime jobs en kleine schermpjes aan hun poot geplakt maar here we are.
Ja oke. En je punt is?
Dat je argument kut is
Oh ik zou zeggen, als je dan toch pro natuur bent, laat die dan ook niet terroriseren door huiskatten.
Heel slecht voor je tanden, maar verder helemaal met je eens!!
Goed punt!
Menig Nederlandse tuin knapt hier oprecht van op.
wat kleur in je grijze tegeltuin is altijd op zijn plaats
Poepte ze maar op de tegelsš¤®
Huh?
Wow ik heb dit net terug gelezen en ben echt verbaasd dat daar niet meer boze reacties op gekomen zijn? Wtf. Glasscherven in je tuin gooien in de hoop dat katten wegblijven.
Edit: en klagen dat kattenpoep gevaarlijk is voor de jonge kinderen. Maar glasscherven in je tuin flikkeren is vast niet gevaarlijk voor kinderen of katten.
Ik bespaar jullie de zoekfunctie al is de rest van de post ook het lezen waard
Enkeltje pieter baan
Wat een emoties door een beetje kattenkak zeg
.
Mensen die mega netjes en sloom schrijven. En dat ik daar in meetings op moet gaan wachten tot ze hun zin hebben afgeschreven voor ik kan doorgaan naar t volgende. Dat ze daar zelf zoveel geduld voor hebben vooral snap ik echt niet.
Ik krabbel snel alles op en doorrā¦
Nou als je hele tuin eronder zit, is toch gewoon ranzig. Ik hoef ook echt niet die vieze schijt en geur in mn tuin.
Ik heb zelf twee katten, maar mijn hele tuin onder de poep gaat mij ook te ver. Maar glasscherven rondstrooien in de tuin zou nooit in mij opkomen als oplossing. Ik zou dat nooit over mijn hart kunnen verkrijgen als er daardoor eentje naar het ziekenhuis moet.
Verhuizen zou dan ook mijn oplossing zijn.
Ja en alle nadelen van glasscherven in je tuin (vervelend met tuinieren, schadelijk voor kinderen etc) behalve stank zijn minstens net zo groot als die van kattenpoep.
Ik zou mān tuin onder de kattenpoep ook heel vervelend vinden hoor maar mān tuin onder de glasscherven nog veel erger.
Ja tuurlijk dat snap ik, maar het ging mij meer om wat een emoties om een ābeetje kakā, terwijl het gewoon kut is als je tuin eronder zit. Daar zit je toch niet op te wachten.