Ik ben sinds kort begonnen met medicatie die er onder andere voor zorgt dat je minder dopamine aanmaakt wanneer je eet/drinkt. Hierdoor zit ik nu elke avond op de bank een beetje te sippen, blijkbaar vervulde alcohol/eten vroeger deze leegte maar heb nog niks gevonden wat ervoor in de plaats past.
Nee tuurlijk trekt ze ze niet in, hij heeft toevallig de dingen bestelt die zij aan hem en mij wilde geven. Dan zouden we ze dubbel hebben, en ze kan het niet meer retourneren. Hij wilde net ook al bijna bestellen, wat ik hem cadeau ga doen, is gw jammer dat je dan moet zeggen āNee niet doen, want dat krijg je alā. Hij ving de hints van āAch anders wacht je er nog ff meeā dit jaar niet op
Ik kan het helaas niet beter. Gelukkig werk ik niet in een winkel
Ik heb toevallig vandaag ook een cadeau opnieuw ingepakt nadat het al was ingepakt in de winkel. Zag er vergelijkbaar uit
Oh dit deed mijn man ook altijd dus toen heb ik gezegd dat hij oktober t/m december niks mag kopen en anders krijgt hij geen cadeaus
Ik ben benieuwd, wil je iets meer vertellen over de medicatie?
Ik zou dit niet eens kunnenš
Hahaha het lijkt wel een mok ofzo. Ik had laatst wat gekocht bij de E.tos. Dacht laat haar t maar inpakken, altijd beter dan ik. Maar ze heeft er echt meer dan 10 minuten over gedaan (vierkante doos) en toen ik naar buiten liep schoten alle plakbandjes los en kon ik t thuis alsnog zelf doen.
Hahaha o nee, wat sneu! Ik stel me ook voor hoe die winkelmedewerkers helemaal nooit hadden bedacht dat inpakken bij hun taken zou horen en dan plotseling tijdens de feestdagen worden overdonderd door pakjes.
Echt hoor, medelijden met mensen die bij de Intertoys werken
Volgens mij heb ik je een privƩberichtje gestuurd! (Nog niet eerder gedaan dus hoop dat ie is aangekomen hahaha)
Ja ze had er echt ook wel veel stress van, er moest zelfs nog een senior medewerker ter assistentie opgeroepen worden
Ik vind dat echt slecht van zoān bedrijf dat je je personeel niet leert inpakken en ze daar gewoon neer gezet worden. Deed de senior medewerker wel een beetje oke?
Had me helemaal verheugd op uitslapen, ben ik sinds 7 uur klaarwakker .
Ik twijfel nu tussen subtiel mijn vriend wakker maken door lomp om te draaien in bed of hem gewoon lekker laten liggen en alvast een groot stuk te lopen met de honden
Doe optie 2! Hier is het echt mooi nu buiten met een blauw met roze lucht!
Ja ja, wrijf het er maar in
Heb helemaal zoān vakantiegevoel maar moet maandag en dinsdag gewoon werken š„¹
Ik ging gister naar Wicked, die film duurt bijna 3 uur. Ik vond the wizard of Oz echt een geweldige film als kind, dus ik keek er heel erg naar uit.
Begint die film en staat er klein in de hoek opeens dat het deel 1 is?? Zet dat ook even in de poster of de titel of de beschrijving please.