Waar erger je je aan? #19

Ja! Beter natuurazijn gebruiken, ook nog veel goedkoper

5 likes

Mensen die hun auto voor een oprit parkeren. Zo asociaal, je ziet toch dat iemand dan niet weg kan? :triumph:

6 likes

Maar ik vraag me altijd af of dan de was niet een beetje gaat stinken?

3 likes

Je gebruikt azijn juist om van nare geurtjes af te komen.

10 likes

Maar worden handdoeken daar zachter van? Want ik wil de droger minder gebruiken maar zonder wasverzachter wordt het gewoon karton.

1 like

Ja

8 likes

Ik had nog een fles natuurlijk schoonmaakazijn staan dus heb dat nu geprobeerd. Maar ik lees ook weer allemaal dingen dat het slecht is voor de machine etc. Dus heb hem maar op een verkort programma gezet.

2 likes

Je moet gewoon witte azijn gebruiken die je ook in salades doet, geen schoonmaakazijn

14 likes

Ja op de fles staat natuurlijk schoonmaakazijn. Maar koop zo wel ff die witte.

3 likes

Ik proef (en ruik) al dagen niks door griep. Eten is zó bloed saai daardoor, terwijl ik zo verlang naar allerlei smaken :sweat_smile:

3 likes

Schoonmaakazijn is inderdaad slecht voor je machine, natuurazijn niet.

5 likes

Daarom vind ik het nogal verwarrend dat er natuurlijk schoonmaakazijn op de fles staat :laughing: maarja heb het programma 2 keer verkort ingesteld. Zie het zo wel!

1 like

Een keertje met schoonmaakazijn is niet erg hoor

Schoonmaakazijn kan schadelijk voor je machine zijn omdat het veel zuurder is dan natuurazijn, je kunt het met water verdunnen (als het nog in je wasverzachterbakje ligt gewoon ff wat water bijkiepen haha)

2 likes

Nee dus, je ruikt niks!

Die leraar liet leerlingen door een ouder het lokaal uitslepen? Vreemd verhaal. Ik ben blij voor je dat je het fijn hebt gevonden hoor, maar ik vind dit juist heel slecht. Als ik van m’n kind zou horen dat dit op school gebeurt zou ik juist eens gaan informeren omdat ik dit nogal zorgwekkend vind 🫠

14 likes

De school klinkt niet echt als een veilige omgeving. Je leerling met spuug laten zitten en niks met dit soort pesterijen doen vind ik ook heel slecht. Maar een vader zijn gang laten gaan ook.

11 likes

Rotjochies die waterballonnen op mijn ramen gooien. Voor en achter!! Waarom? Ben bijna bang dat ik een doelwit ben, maar gok dat ze het ook hij anderen doen

2 likes

In navolging hierop, ik zag net als reden staan dat de kat niet van knuffelen houdt en dat vinden de kinderen jammer
Dus de kat moet weg
:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

5 likes

omg hier word ik ook zo boos van

9 likes