Ja, daar lijkt het op. Maar hoe ontdek ik waar? En hoe stop ik dit? Wat een gekut.
Dit heeft een hoog âde W van wakker stamppot etenâ gehalte
Ik vind het begin ook echt net Goldband. En ik haaaaat Suzan en Freek alleen wordt het best vaak op de radio gedraaid
Ik deed net iets dat niet zo handig was in het verkeer door een inschattingsfout maar stak meteen mân hand op om excuses te maken naar de man achter me.
Maar die werd echt witheet en is me de hele tijd aan alle kanten gaan filmen, ging half uit zijn raam hangen. Toen bij een stoplicht mân raam opengemaakt om mijn excuses aan te bieden en wilde uitleggen wat er gebeurde maar hij flipte helemaal uit en zei dat hij me kapot ging maken enz. Echt helemaal hysterisch.
Ben dan wel een beetje ongerust wat hij met die beelden gaat doen want ik had geen make up op
Ik heb toch wel zoân hekel aan het woord lieverd he, vind het gewoon vies klinken
Ik antwoordde niet op appjes,en toen zei een vriend, gaat het lieverd? Ik zei al zeg dat aub niet. Zegt hij ja ik mag dat zeggen ik ben toch gay. Wat is dat voor logica Sinds wanneer is dat een gay woord. Vind het eerder passief agressief vaak. Maarja dat ik dan gewoon mega geĂŻrriteerd naar mn telefoonscherm kijk is ook niet bepaald normaal.
Tweede (halve) werkdag en natuurlijk rijden de treinen niet naar huis en ik zit nu al in de vierde trein/bus terwijl het één rechtstreekse had moeten maar goed, met 2,5x de reistijd ben ik nu biiiijna thuis!!
Maar wtf de TEMPERATUREN in deze treinen en bussen elk nieuwe vervoersmiddel wordt het warmer en in deze bus is het denk ik serieus 28 graden? Ik heb alles dat ik uit kan doen uit en zit in mân t shirt maar alsnog sweaty for life
mn bosje bloemen is ook helemaal verlept
Waarom kan het niet gewoon steady 18-19 graden zijn in een bus/trein? Misschien 21-24 als het buiten ook boven die temperatuur en hoger is en mensen op hitte gekleed zijn
Misschien ben je dan juist onherkenbaar!
Ja breek me de bek niet open over de temperaturen in het OV. Kom je daar met je dikke winterjas binnen omdat het buiten -5 is, is het daar 22 graden. Echt voor niemand is dat comfortabel. Je staat vaak in de spits al zo ongeveer op elkaar, met je bepakking en alles.
Ohja goeie. Wat een mooie positieve ombuiging van deze situatie
En als je dan in de zomer in je korte broek en hemdje instapt, staat de airco zo hard te loeien dat het voelt als -5.
Ja, dat vind ik persoonlijk minder erg, maar is ook irritant. Zeker als je die trein dan uitkomt en tegen een soort muur van hitte aanloopt.
Ik moet vanavond werken in het stadion tijdens NL - Spanje en met elke half dronken persoon in het oranje die ik nu al tegenkom, ga ik er met meer tegenzin heen.
Ik sta wel flex/reserve, dus ik hoop dat ik zo nog hoor dat ik niet nodig ben
Ik ben laatst echt bijna gehemeld toen ik 50 minuten in een snikhete bus moest zitten met een dikke trui en honderd kilo bagage. Echt niet te begrijpen inderdaad
In de vijver achter mijn huis zijn sinds kort ganzen en wat maken die een herrie vanaf 's ochtends vroeg.
dit soort tassen met willekeurige steden erop. bijna nog erger dan de basic fit rugtas.
De bewering dat een huis kopen â ooo zo volwassenâ zou zijn, nee mensen die huren kunnen makkelijk net zo volwassen zijn please
Ugh en dat soort opmerkingen komen ook bijna altijd van van die 30-jarigen die nog bij mama wonen zodat ze kunnen sparen voor hun koophuis want âhuren is geld weggooienâ
En die al vanaf hun 18e âHun uitzet bij elkaar sparenâ.
Ik dacht dat dit iets van vroeger was, maar zie het nog steeds op TikTok?!
Ja volgens mij zijn deze dingen net als alles uit de zeroes ook een comeback aan het maken.