Waar erger je je aan? #19

Dan zouden sommige mensen ook nooit volwassen worden want niet iedereen kan of wil ooit een huis kopen :sweat_smile:

2 likes

Ik moet gelijk denken aan een juf die meedeed aan kopen zonder kijken. Die had het de hele tijd over een grote mensen huis. :pleading_face:

Ik zette een luisterboek via Podimo aan. Begint het net:
“Waarschuwing: verhaal bevat: ouderlijke verwaarlozing, emotionele mishandeling door een ouder, seksueel expliciete inhoud, grof taalgebruik, het overlijden van een familielid (wordt besproken, gebeurt buiten het echte verhaal) overspel (wordt begaan door een randpersonage, gebeurt buiten het echte verhaal).”

Nou laat dan maar, dit zijn toch spoilers van jewelste? Komen die trigger warnings door Gen Z?

Edit voor de passief-agressieve duimpjes: er zijn sites voor content warnings, en ik heb wel vaker boeken geluisterd en gelezen met contentwarnings. De podcast van Lily Allen geeft het ook van tevoren aan, als ze het gaan hebben over haar doodgeboren zoon.

Maar de details over wie wat gaat doen, vind ik too much.

6 likes

Haha, ik heb geen idee! Wel nieuwsgierig nu welk luisterboek dat is😄

5 likes

De Verbouwing - Tara Dewitt

4 likes

Ik ben op vakantie en ongesteld en de chocoladetaart in het hotel was op, en het hotel zit op een flink eind lopen van een supermarkt (plus het is nacht) dus ben erg chagrijnig. En mn vriend zit een zak chips te eten dus dat helpt al helemaal niet, ik wil ook wat lekkers.

3 likes

Ik ga vanavond uit eten met familie en het restaurant heeft geen vegetarisch hoofdgerecht (ook geen salade). Ik wilde bellen om te vragen wat er wel mogelijk is maar het lukt niet om te bellen (als in: mijn telefoon zegt steeds “Bellen mislukt”).

Can relate helaas. Voor mijn gevoel enkel ziek geweest dit jaar. Nog nooit zo extreem gehad. Beterschap!

7 likes

Is het restaurant al wel open? Soms nemen ze pas na 16 uur de telefoon aan omdat er eerder geen personeel loopt. Mijn hier valt me de bek van open smiley is omdat er niks vegetarisch op de kaart staat, dat is tegenwoordig toch niks bijzonders meer mag je hopen

1 like

Ik voel me slecht en heb verhoging en ik vind mezelf zooo zielig, moet na vanochtend ook morgenochtend werken en ik zou vandaag mijn twee beste vriendinnen samen zien, voor het eerst met z’n drietjes in meer dan een jaar (één van ons woont best ver weg en als ze komt zien we elkaar meestal met partners of andere vrienden erbij). :cry: :cry: :cry: Ik HAAT overdag in bed liggen ook én ik wil broodachtige dingen eten maar ik heb niks vergelijkbaars in huis

4 likes

Restaurants met betonnen muren en een gietijzeren vloer. :sob:

2 likes

Gietijzeren vloer klinkt echt vet maar lijkt me onpraktisch

37 likes

Ik kom echt niet meer bij. :rofl:

3 likes

Letterlijk 1 keer laat ik mijn fietslampjes op mijn fiets zitten en TUURLIJK zijn ze gejat :rage:

2 likes

Ja het was al wel open! Kreeg uiteindelijk ook iemand aan de lijn maar die zei dat ik het verkeerde nummer had (terwijl het toch echt online overal stond). Maarrr ter plekke bleek er toch wat vega-aanbod te zijn dus eind goed al goed

3 likes

echt fuck mijn vriend. Ik drink minimaal 1,5 liter cola zero op een dag. Hij gaat boodschappen doen en ik zeg ‘neem cola zero mee’. Koopt hij 2 blikjes???

11 likes

Ik erger me echt kapot aan ongeveer alles en iedereen. Ik heb niet eens pms maar toch zo vol woede. Vind echt alleen mijn kinderen lief en verder niemand.

4 likes

ik ben nu heel benieuwd of dit letterlijk is of bij wijze van spreken haha

4 likes

Nee letterlijk, heb mn eerste glas al binnen :clinking_glasses:

13 likes

Ik doe met je mee :sunglasses: heb jij wel eens geprobeerd af te bouwen of geen zin in? Ik ben echt een soort verslaafd, vind ander drinken ook nooit zo lekker als cola!

1 like