Ik vind de ns zo’n schijtbedrijf. Ik had niet genoeg geld op mn rekening om mn rekening te betalen
dus ze hebben het niet automatisch kunnen afschrijven. Oke oke I know dat ik dat gewoon moet betalen maar ze hebben echt een dreigmail gestuurd zo van:
“Maakt u het bedrag niet op tijd over? Dan zetten we stappen om dit bedrag bij u te innen.”
Dan denk ik sowieso al fuck u NS ik sta echt met heel grote regelmaat een half uur op Weesp te wachten omdat jullie treinen niet rijden en dan kan ik geen geld terugvragen omdat het bedrag te klein is (ja misschien voor 1 keer maar als het 8 keer per maand gebeurt is het best veel geld!!!) en toen ik een taxi moest nemen om thuis te komen omdat er om twaalf uur ‘s nachts geen ns bus was of kwam voor een uur lang en de klantenservice gewoon niet bereikbaar was kreeg ik ook geen geld terug!!! En jullie zijn een publieke dienst ik snap dat ik moet betalen maar die toon!!! Mag wel anders!!!
En dan wil ik nu betalen via de iDeal link die ik zou moeten kunnen gebruiken tot en met uiterlijk 18 maart werkt dus niet meer want die is verstreken ahhhh kutbedrijf