Waar erger je je aan? #19

Mensen die mompelen. Wil je wat zeggen of wil je niet wat zeggen MAAK EEN KEUZE en handel ernaar

15 likes

Het maakt me zo kwaad dat die Willemijn van het weer nooit eens fatsoenlijk passende kleding aan heeft.

32 likes

Vooral wanneer ze weer van die totaal niet flatterende blazers aan heeft.

6 likes

11 likes

Ik erger me altijd aan haar accent

5 likes

Volgens mij heeft zij ooit van dat jaren ‘90 advies gekregen over ‘wat je moet dragen met een peerfiguur’

13 likes

Haar stylist heeft echt een hekel aan haar.

9 likes

Een stylist kiest dit uit?!?!

1 like

Daar ben ik altijd vanuit gegaan ja :sweat_smile:

6 likes

Lijkt wel een regenjas

6 likes

Dat is dan wel weer passend.

9 likes

Ik zag laatst dat Pommelien Thijs als ze zingt haar tong heel raar in haar mond heeft en nu kan ik het NIET MEER NIET ZIEN. :triumph: Ziet er zo irritant uit.

3 likes

Zo acteert ze ook, dacht dus eerst dat het voor de rol was. Maar als ze ook zo zingt zal dit wel gewoon haar natuurlijke beweging zijn?

2 likes

Eigenlijk best raar, want je zou denken dat zangers en zangeressen heel bewust bezig zijn met hun tongpositie enzo, haha maar oke.

1 like

Mijn man zei dat ze er moe uit zag. Ik zou dat ook worden van zo’n stylist.

1 like

Kleine blaffende hondjes en hun eigenaren. Kom zooooo vaak van die uitvallende kleine hondjes tegen die helemaal tekeer gaan tegen mijn hond. Enige correctie van de eigenaren komt ook niet of lafjes.
Maar als mijn grote hond eens blaft is het eng en gevaarlijk. Voedt die kleine honden ook gewoon op.

6 likes

Instagram leert mij dat de styliste van Willemijn ook Annechien doet. HOE DAN?!? Of ja, het zal wel zo zijn dat ze maatje 36/38 prima kan kleden maar alles daarboven moeilijk is. Simone draagt ook altijd van die grote blazers.

Sorry, het zit me hoog.

6 likes

Dat nieuwe liedje van Suzan en Freek en dan het stemmetje dat Suzan opzet als ze zingt “het is bijzoooonder”

En ze doen ook een beetje the sound van The Opposites na terwijl ze ook opposites zeggen. Wat een schijtnummer.

7 likes

Dat ik mijn eigen tranen niet in bedwang kan houden. Ik huil echt om alles. Iemand geeft een mooie speech: de tranen komen. In gesprekken met mijn teamleider: ik huil. Iemand vertelt een mooi verhaal op tv: ik jank. Echt heel vermoeiend.

17 likes

Ik vind Annechien ook echt rare dingen dragen soms maar zij is zo’n slank inimini mensje dus dan valt het minder op.

2 likes