Speelt er misschien iets in je leven wat je probeert te onderdrukken?
Nee, in ieder geval niets iets waar ik mij bewust van ben. Wel ben ik al mijn hele leven iemand die makkelijk huilt. Zowel bij vrolijke dingen als
van dingen die mij raken. Ik ben gewoon een emotioneel mens. Maar ik zou het fijn vinden als dat allemaal wat minder zichtbaar is.
Ze heeft een wonderlijk figuur.
Ja ik vind dit wederom zoān kutlied haha deze tekst
Net als de Nikes aan mān voet
Jij voelt altijd goed
Impopulaire mening denk ik: ik vind het wel een lekker nummer, lekker vrolijk haha
@ZusjevanJoost @the.rebel.club
Reviews met ānog niet gebruiktā. Ja gvd daar heeft toch niemand ene kut aan
Net zoals op bol en coolblue etc, dat er dan bij minpunten: āgeenā of ānog niet ontdektā staat
Aargh
Oh ik haat dat echt, of 1 ster omdat ze boos zijn dat het product niet op voorraad is en ze het niet kunnen bestellen š«
Maar ik vind het ook bloedirritant als mensen uitgebreide reviews schrijven maar dat je tussen de regels door leest dat ze het product hebben gekregen in ruil voor een review.
Soms wel 15 van die reviews achter elkaar. Ik vind een review van iemand die er zelf voor betaald heeft toch betrouwbaarder.
Ik word de afgelopen tijd echt heel vaak gebeld door van die gasten die je proberen op te lichten.
Net weer een telefoontje alsof het de rabobank is.
Begrijp er geen fluit van hoe dit ineens zo vaak gebeurd.
Je nummer is ergens gelekt
Ja, daar lijkt het op. Maar hoe ontdek ik waar? En hoe stop ik dit? Wat een gekut.
Dit heeft een hoog āde W van wakker stamppot etenā gehalte
Ik vind het begin ook echt net Goldband. En ik haaaaat Suzan en Freek alleen wordt het best vaak op de radio gedraaid
Ik deed net iets dat niet zo handig was in het verkeer door een inschattingsfout maar stak meteen mān hand op om excuses te maken naar de man achter me.
Maar die werd echt witheet en is me de hele tijd aan alle kanten gaan filmen, ging half uit zijn raam hangen. Toen bij een stoplicht mān raam opengemaakt om mijn excuses aan te bieden en wilde uitleggen wat er gebeurde maar hij flipte helemaal uit en zei dat hij me kapot ging maken enz. Echt helemaal hysterisch.
Ben dan wel een beetje ongerust wat hij met die beelden gaat doen want ik had geen make up op
Ik heb toch wel zoān hekel aan het woord lieverd he, vind het gewoon vies klinken
Ik antwoordde niet op appjes,en toen zei een vriend, gaat het lieverd? Ik zei al zeg dat aub niet. Zegt hij ja ik mag dat zeggen ik ben toch gay. Wat is dat voor logica Sinds wanneer is dat een gay woord. Vind het eerder passief agressief vaak. Maarja dat ik dan gewoon mega geĆÆrriteerd naar mn telefoonscherm kijk is ook niet bepaald normaal.
Tweede (halve) werkdag en natuurlijk rijden de treinen niet naar huis en ik zit nu al in de vierde trein/bus terwijl het ƩƩn rechtstreekse had moeten maar goed, met 2,5x de reistijd ben ik nu biiiijna thuis!!
Maar wtf de TEMPERATUREN in deze treinen en bussen elk nieuwe vervoersmiddel wordt het warmer en in deze bus is het denk ik serieus 28 graden? Ik heb alles dat ik uit kan doen uit en zit in mān t shirt maar alsnog sweaty for life
mn bosje bloemen is ook helemaal verlept
Waarom kan het niet gewoon steady 18-19 graden zijn in een bus/trein? Misschien 21-24 als het buiten ook boven die temperatuur en hoger is en mensen op hitte gekleed zijn
Misschien ben je dan juist onherkenbaar!
Ja breek me de bek niet open over de temperaturen in het OV. Kom je daar met je dikke winterjas binnen omdat het buiten -5 is, is het daar 22 graden. Echt voor niemand is dat comfortabel. Je staat vaak in de spits al zo ongeveer op elkaar, met je bepakking en alles.
Ohja goeie. Wat een mooie positieve ombuiging van deze situatie