Waar erger je je aan? #19

En als je dan in de zomer in je korte broek en hemdje instapt, staat de airco zo hard te loeien dat het voelt als -5.

4 likes

Ja, dat vind ik persoonlijk minder erg, maar is ook irritant. Zeker als je die trein dan uitkomt en tegen een soort muur van hitte aanloopt.

2 likes

Ik moet vanavond werken in het stadion tijdens NL - Spanje en met elke half dronken persoon in het oranje die ik nu al tegenkom, ga ik er met meer tegenzin heen.

Ik sta wel flex/reserve, dus ik hoop dat ik zo nog hoor dat ik niet nodig ben :crossed_fingers:t2:

2 likes

Ik ben laatst echt bijna gehemeld toen ik 50 minuten in een snikhete bus moest zitten met een dikke trui en honderd kilo bagage. Echt niet te begrijpen inderdaad :hot_face::hot_face:

1 like

Stap net de bus in en heb het ‘geluk’ dat ik in een wolk van die parfum van Valentino terecht kom.
Lijkt wel of het complete flesje is leeggespoten op de meid in kwestie. Gatverdamme.

In de vijver achter mijn huis zijn sinds kort ganzen en wat maken die een herrie vanaf 's ochtends vroeg.

3 likes

image

dit soort tassen met willekeurige steden erop. bijna nog erger dan de basic fit rugtas.

36 likes

De bewering dat een huis kopen “ ooo zo volwassen” zou zijn, nee mensen die huren kunnen makkelijk net zo volwassen zijn please

21 likes

Ugh en dat soort opmerkingen komen ook bijna altijd van van die 30-jarigen die nog bij mama wonen zodat ze kunnen sparen voor hun koophuis want “huren is geld weggooien” :roll_eyes:

9 likes

En die al vanaf hun 18e ‘Hun uitzet bij elkaar sparen’.

7 likes

Ik dacht dat dit iets van vroeger was, maar zie het nog steeds op TikTok?!

4 likes

Ja volgens mij zijn deze dingen net als alles uit de zeroes ook een comeback aan het maken.

Dan zouden sommige mensen ook nooit volwassen worden want niet iedereen kan of wil ooit een huis kopen :sweat_smile:

2 likes

Ik moet gelijk denken aan een juf die meedeed aan kopen zonder kijken. Die had het de hele tijd over een grote mensen huis. :pleading_face:

Ik zette een luisterboek via Podimo aan. Begint het net:
“Waarschuwing: verhaal bevat: ouderlijke verwaarlozing, emotionele mishandeling door een ouder, seksueel expliciete inhoud, grof taalgebruik, het overlijden van een familielid (wordt besproken, gebeurt buiten het echte verhaal) overspel (wordt begaan door een randpersonage, gebeurt buiten het echte verhaal).”

Nou laat dan maar, dit zijn toch spoilers van jewelste? Komen die trigger warnings door Gen Z?

Edit voor de passief-agressieve duimpjes: er zijn sites voor content warnings, en ik heb wel vaker boeken geluisterd en gelezen met contentwarnings. De podcast van Lily Allen geeft het ook van tevoren aan, als ze het gaan hebben over haar doodgeboren zoon.

Maar de details over wie wat gaat doen, vind ik too much.

6 likes

Haha, ik heb geen idee! Wel nieuwsgierig nu welk luisterboek dat is😄

5 likes

De Verbouwing - Tara Dewitt

4 likes

Ik ben op vakantie en ongesteld en de chocoladetaart in het hotel was op, en het hotel zit op een flink eind lopen van een supermarkt (plus het is nacht) dus ben erg chagrijnig. En mn vriend zit een zak chips te eten dus dat helpt al helemaal niet, ik wil ook wat lekkers.

3 likes

Ik ga vanavond uit eten met familie en het restaurant heeft geen vegetarisch hoofdgerecht (ook geen salade). Ik wilde bellen om te vragen wat er wel mogelijk is maar het lukt niet om te bellen (als in: mijn telefoon zegt steeds “Bellen mislukt”).

Ik de afgelopen weken :smiling_face_with_tear:

18 likes