Can relate helaas. Voor mijn gevoel enkel ziek geweest dit jaar. Nog nooit zo extreem gehad. Beterschap!
Is het restaurant al wel open? Soms nemen ze pas na 16 uur de telefoon aan omdat er eerder geen personeel loopt. Mijn hier valt me de bek van open smiley is omdat er niks vegetarisch op de kaart staat, dat is tegenwoordig toch niks bijzonders meer mag je hopen
Ik voel me slecht en heb verhoging en ik vind mezelf zooo zielig, moet na vanochtend ook morgenochtend werken en ik zou vandaag mijn twee beste vriendinnen samen zien, voor het eerst met zān drietjes in meer dan een jaar (ƩƩn van ons woont best ver weg en als ze komt zien we elkaar meestal met partners of andere vrienden erbij).
Ik HAAT overdag in bed liggen ook Ʃn ik wil broodachtige dingen eten maar ik heb niks vergelijkbaars in huis
Restaurants met betonnen muren en een gietijzeren vloer.
Gietijzeren vloer klinkt echt vet maar lijkt me onpraktisch
Ik kom echt niet meer bij.
Letterlijk 1 keer laat ik mijn fietslampjes op mijn fiets zitten en TUURLIJK zijn ze gejat
Ja het was al wel open! Kreeg uiteindelijk ook iemand aan de lijn maar die zei dat ik het verkeerde nummer had (terwijl het toch echt online overal stond). Maarrr ter plekke bleek er toch wat vega-aanbod te zijn dus eind goed al goed
echt fuck mijn vriend. Ik drink minimaal 1,5 liter cola zero op een dag. Hij gaat boodschappen doen en ik zeg āneem cola zero meeā. Koopt hij 2 blikjes???
Ik erger me echt kapot aan ongeveer alles en iedereen. Ik heb niet eens pms maar toch zo vol woede. Vind echt alleen mijn kinderen lief en verder niemand.
ik ben nu heel benieuwd of dit letterlijk is of bij wijze van spreken haha
Nee letterlijk, heb mn eerste glas al binnen
Ik doe met je mee heb jij wel eens geprobeerd af te bouwen of geen zin in? Ik ben echt een soort verslaafd, vind ander drinken ook nooit zo lekker als cola!
Ik word elke nacht wakker van kattengejank wat een kutbeesten zijn dat toch
Ik voel je. De mijne zit dan in de badkamer voor een dramatisch effect.
Je eigen of die van de buurt?
Buurtkatten dus dat maakt āt extra kut
Recruiters die je via LinkedIn benaderen met een mogelijk interessante vacature met minimale informatie (alleen functie en globaal welke branche) en vervolgens niet in de chat willen zeggen welk bedrijf het is, maar gelijk telefonisch willen contacten. Geef me gewoon eerst meer informatie, kan ik dan nog kiezen of ik zin heb om te bellen met je.
Onze buren in de vorige flat hadden twee katten en die konden er wat van, zaten dan naast mijn raam hun concert te geven. Buurman zei toen ja we doen ze naar buiten want wij willen er niet wakker van liggen
Ik ben toen de hele week elke dag bij hun geweest om aan te geven dat ik er ook niet wakker van wilde liggen en toen hielden ze de katten toch maar binnen. Sinds die tijd werd er niet meer tegen mij gepraat haha kinderachtig volk
Nee waarom? Zie er geen probleem in, het is lekker en 0kcal dus letās go