Waar erger je je aan? #19

Wat slecht zeg, ja dat het niet binnen de tijd wordt opgehaald, dan heb je 3 dagen dag en nacht de tijd. En je kan ook gewoon de code evt aan iemand anders doorgeven. Lijkt me frustrerend.

1 like

Ik vind het juist irritant dat mijn apotheek automatisch herhaalrecepten klaarlegt :sweat_smile: het komt dan inderdaad in zo’n kluis op een moment dat je niet in de hand hebt dus ik heb ook wel eens een ophaalbericht gehad terwijl ik net op vakantie was. Of ik zit juist op dat bericht te wachten als ik een keer onverwachts de pil heb doorgeslikt en dus eerder een nieuwe lading wil o.i.d.
Het redt zich altijd wel maar ik heb het liever zelf in de hand

2 likes

Hebben ze dat geweigerd? De meeste apotheken zijn juist heel blij als je recept in de “herhaalmodule” kan! Dat werkt voor hun veel makkelijker namelijk

Oh ja ik zit geloof ik wel in een soort “herhaalmodule” geen idee dat dat zo heette, maar bij mijn apotheek beteketn dat meestal gewoon dat je een briefje mee krijgt met de openstaande herhalingen en dan moet je die later in komen leveren en dan wordt het pas besteld. Maar moet zeggen dat er recent wel wat veranderd is, ze hebben sinds begin dit jaar ook een automaat, dus misschien dat het nu met de herhalingen ook wat beter gaat.

2 likes

In mijn ogen in elk geval op teveel plekken. Vooral rondom de zandbak vind ik echt hinderlijk. Van mij mag er gewoon een wet komen dat katten binnen blijven of in je eigen tuin en anders maar aan een riem uitlaten ofzo.

3 likes

Ik heb afgelopen najaar m’n voortuin onttegeld. Die tuin is nu 8 m2 denk ik en ik kon daar in het najaar iedere dag 6 drollen uitscheppen.
Edit: ik heb trouwens ook allemaal vrienden en familie die dan toch een buitenkat hebben of willen terwijl ze alle nadelen ervan weten. Ik ben echt verzot op katten aaien op de straat. Maar als die katten er niet zouden zijn zou ik misschien eindelijk eens vogels in m’n tuin krijgen.

5 likes

Wie heeft ooit bedacht dat sportbeha’s met twee van die loszittende zeemvellen een goed idee was?

16 likes

Ik ben te dik geworden voor m’n zomerjas.
Ik heb nu al last van mn zweet gezicht.
Ik haat zon en zomer.

9 likes

Ik zie nu echt een hele bult stront voor me waar je zo doorheen moet waden.

4 likes

Dat ik de buikgriep van mijn dochter heb gekregen en ik morgen naar Spanje vlieg voor een vriendinnenweekend.

1 like

Dat ik tampon plastic dat je moet draaien er nooit goed af krijg als ik crème op je handen heb.

2 likes

Dit vind ik echt de stomste uitvinding ooit. Vroeger hadden tampons gewoon zo’n strookje dat je los kon trekken en dat was 500 keer makkelijker. Zal vast weer vervuiling schelen omdat er geen mini plastic strookjes ronddwarrelen, maar ik háát die draaiverpakkingen. En dan ben je ook nog ongesteld terwijl je met die dingen aan het worstelen bent :japanese_ogre:

3 likes

Sowieso haat aan die flieberige plasticjes. Ze lijken altijd statisch te zijn en blijven aan je handen plakken. Zie ze maar eens in het prullenbakje te krijgen. Echt kans van 1 op 10 dat in een keer lukt.

13 likes

maar je brengt toch ook geen tampon in met crème op je handen? is dat niet heel slecht?

4 likes

Nou het is niet zo dat ik enorm vette handen heb. Maar ik doe weleens handcrème op, omdat ik van die droge handen heb de laatste tijd en dan denk ik er niet altijd aan dat ik misschien een kwartier later een tampon moet verwisselen.
Ook smeer ik na t douchen bodylotion en dan doe ik vaak na t douchen een nieuwe tampon in.

Maar het is niet zo dat ik liters geparfumeerde crème op m’n handen heb ofzo. Gewoon nog wat vettig. En dat is genoeg om die dingen niet open te krijgen.

Dat Hollywood altijd dezelfde 3 acteurs in roulatie lijkt te hebben???

Sorry maar hoe zijn dit Cathy en Heathcliff uit Wuthering Heights :skull: :skull: :skull: vind ze allebei superleuk maar echt waarom

Vind het bijna jammer dat ze eens zijn vergeten om Keira Knightley voor de rol op te roepen

22 likes

Geen idee of je een tip wilt, maar doe je tampon in een velletje toiletpapier en draai hem dan open.

3 likes

Aan mezelf, dat ik zo laks ben met zonnebrand smeren. Ik zit letterlijk onder het gat in de ozonlaag rustig om 11 uur ‘s ochtends in de volle zon. Dit is smeken om rimpels en huidkanker :clown_face:

3 likes

Haha ja ik ook :laughing:

Maar als ik zo de verhalen lees heb ik de overlast die sommigen ervan hebben onderschat. Excuus!

Ik zou het alleen echt belachelijk vinden als katten niet meer naar buiten mogen. Ik sluit de mijne snachts wel op om de vogeltjes ed te sparen, maar in mijn ogen horen katten gewoon lekker vrij naar buiten te kunnen. Zou voor de mijne bijna dierenmishandeling zijn als ik haar continu zou opsluiten. :sweat_smile:

1 like

Hahaha ik weet dat wij nu bijna hetzelfde leven leiden, maar ik had er vandaag ook geen zin en maar ga nu smeren!!!

Ik ben ook echt bang dat dit het jaar wordt van zichtbare huidveroudering ondanks dat ik echt zo veel smeer :frowning:

2 likes