Miss zijn twee emmers water ook genoeg?
Ik weet niet waar deze kat woont maar zie nu dat 'ie zoân tracker heeft, dus wil daar eigenlijk een briefje aan vastmaken en vragen of ze hun Lelijke kut kat binnen kunnen laten Maar ik wil dat beest eigenlijk niet aanraken (en wss lukt dat ook niet)
He getver. Zo onnodig ook.
Haha met een nette boodschap zou de eigenaar dit zich toch echt moeten trekken, waarom moet jij ermee zitten dat gejank
Daar gaat die hondendrol toch niet van weg?
Doet me denken aan een huisgenoot van vroeger die zijn hond in de tuin liet kakken en zei âdat regent zo weer weg hoor!â.
Haha wat heeft een kat jou ooit aangedaan dat je er zo bang van bent??
Haha ik ben niet bang voor katten ze moeten gewoon uit mijn tuin blijven en mij niet wakker maken met hun gejank.
Een NIMBY PvdDâer; je ziet elke dag iets nieuws op dit forum
Oh extreem emotionele reactie heb je dan.
Ik kan geen enkel dier bedenken dat ik een âlelijk kutbeestâ zou noemen en niet durf - pardon, âwilâ aanraken, behalve dan een spin of kwal. Want daar ben ik dus bang voor.
Jemig wat een misselijke reactie
Hoezo, ze bedoelt toch gewoon die kat in mijn profielfoto?
Mag ik hopen?
Anders sla ik haar op dr bek hoor en moet je zeker geen medelijden met mij hebben haha.
Ik dacht dat dat jouw kat was en als katteneigenares ging dat mij erg aan het hart
Ik was echt vergeten hoe kt ongesteld zijn is. Door spiraal was het heel weinig of helemaal niet voor 2
5 jaar lang en nu wordt het elke maand weer heftiger. Vooral de buikpijn.
Hahaha ohhh nee dat is Polite Cat Ollie!! Maar nu je het zegt, als @Xiomara mijn kat zodanig beledigde dan had ik haar idd ook een klap gegeven.
Ik had vandaag gereserveerd als werken aan scriptie dag, maar lig al de hele dag Parenthood te bingen op de bank
Ik krijg op TikTok continu die verschrikkelijke Belinga familie die ineens Engels vlogt ofzo en omdat het zo cringe is blijf ik kijken, maar Jezus wat een kwelling
Omg ik ook haha. En dat engelsâ:joy:
Een tijdje terug kon ik opeens nergens meer het merk Aussie vinden in de winkels, ook niet bij de Normal. Maar gisteren stond het er ineens weer daar. Ik snap er niks van haha. Ik denk dat kruidvat en etos het niet meer gaan verkopen.
Dit is gewoon verkeerd of automatisch vertaald. Zonder na te lezen