Ik ben een zure buur geworden. We hebben parkeerplekkentekort. En 2 plekken voor elektrisch laden. Maar zovaak gaan mensen op een gewone plek staan en daar dan laden, terwijl de laadplek vrij blijft. Irritant, maargoed boeiend normaal gezien. En net zag ik iemand dat doen terwijl ik voorbij liep en voor ik het wist vroeg ik netjes of ze wilde verplaatsen. Omg whyyyy. En daarna zie ik haar met iemand praten (wrs waar ze op bezoek is) en haar auto is uiteraard niet verplaatst (zou ik ook niet doen denk ik). Haat aan mezelf
Oh eindelijk iemand die dat ook doet! Thuis zeggen ze dan zet die zooi toch uit als je het niet aan kan maar ik moet dan echt weten hoe het afloopt ofzo
Buitenkatten kunnen gewoon overlast veroorzaken. Ze moorden de vogelpopulatie uit, schijten andermans tuinen onder en in tegenstelling tot honden wordt de eigenaar daar niet op aangekeken en ze kunnen ‘s nachts geluidsoverlast veroorzaken. Hou je kat binnen als ie overlast veroorzaakt. Niets natuurlijks aan huisdieren.
Als je ver genoeg in de tijd terugkijkt is er ook niks natuurlijks aan mensen met kleding aan en fulltime jobs en kleine schermpjes aan hun poot geplakt maar here we are.
Ja oke. En je punt is?
Dat je argument kut is
Nee.
Oh ik zou zeggen, als je dan toch pro natuur bent, laat die dan ook niet terroriseren door huiskatten.
Heel slecht voor je tanden, maar verder helemaal met je eens!!
Goed punt!
Menig Nederlandse tuin knapt hier oprecht van op.
wat kleur in je grijze tegeltuin is altijd op zijn plaats
Poepte ze maar op de tegels🤮
Huh?
Wow ik heb dit net terug gelezen en ben echt verbaasd dat daar niet meer boze reacties op gekomen zijn? Wtf. Glasscherven in je tuin gooien in de hoop dat katten wegblijven.
Edit: en klagen dat kattenpoep gevaarlijk is voor de jonge kinderen. Maar glasscherven in je tuin flikkeren is vast niet gevaarlijk voor kinderen of katten.
Ik bespaar jullie de zoekfunctie al is de rest van de post ook het lezen waard
Enkeltje pieter baan
Wat een emoties door een beetje kattenkak zeg .
Mensen die mega netjes en sloom schrijven. En dat ik daar in meetings op moet gaan wachten tot ze hun zin hebben afgeschreven voor ik kan doorgaan naar t volgende. Dat ze daar zelf zoveel geduld voor hebben vooral snap ik echt niet.
Ik krabbel snel alles op en doorr…