De vernieuwede kruidvat tampons.
Maar dat lukt toch ook niet zonder je handen te gebruiken? Ik vind het sowieso stom en vies dat de wasbak buiten het hokje is hoor maar een cup kan je echt lang inhouden. Ook zwaardere menstruaties kan het goed opvangen want je hebt meerdere maten.
Je kunt er denk ik wel een werkdag mee overbruggen.
Bij ons is dat ook zo behalve op het invaliden toilet. Misschien eens kijken of dat bij jullie ook zo is.
Stomme ergernis, maar aan mensen die doosjes (thee, cup a soup, whatever) zo hop bij het oud papier doen. Nog erger als het zo de prullenbak ingegooid wordt, maar jemig neem even die 4 seconde moeite om de doos plat te maken.
Echt tmi dit maar je kunt die gewoon nat maken in je mond
Nou, omdat beide pakketten weer retour komen? En er wel van mik gevraagd werd of ik het zo snel mogelijk kon versturen.
Dan heb ik echt pech. Op mijn zwaarste dagen moet ik hem alsnog elke 2,5 a 3 uur legen omdat ie vol zit. Misschien kijken voor een maatje groter ![]()
Een tampon vervang ik doorgaans zonder vieze handen, bij zoân cup mislukt dat. Hij zit aan het eind van mijn werkdag wel echt vol, maar misschien dat ik dan toch een andere moet proberen.
Ja dit. Glijdt er zo in hoor!
Het is mooi weer dus heb de tuindeuren open en daardoor direct allemaal vliegen in huis ![]()
Exact, speeksel is glijmiddel wat je altijd op voorraad hebt
Nahh dan is er met mijn speeksel echt iets mis want dat glijdt voor geen meter
inbrenghuls
Aan mijn kleine teen
ik probeer werk pumps (
) te bestellen, maar alle mooie pumps lopen aan de voorkant in een punt. En dan zit mijn kleine teentje in de weg.
Ik had net echt zulke mooie van Peter Kaiser binnengekregen maar die stomme teen gooit weer roet in het eten.
Ik wil gewoon mooie hakken die aan de eisen voldoen, maar die ook enigszins lekker zitten voorin.
Is er een besloten FB pagina voor de desbetreffende maatschappij? Je zal vast niet de enige zijn die hier last van heeft, misschien dat daar bruikbare tips worden gegeven
Ja ik heb al een lijstje met tips! Dit was er helaas een van, maar heb er nog een aantal dus ik hoop dat die beter gaan zitten ![]()
Heb je een linkje van deze? Zien er wel heel chill uit!!
Oh my god ik weet dat er vaak flauwe grappen over boomers gemaakt worden maar ik heb op mijn werk nu iets georganiseerd dat heel snel volgeboekt was en nu krijg ik ziedende e-mails van boomers over waarom zij er niet bij mogen zijn?? Maar echt met taalgebruik als âhebben jullie soms een geheime lijst mensen die jullie er liever bij hebbenâ en âik kom toch wel met of zonder kaartjeâ en âwillen jullie er lekker inwrijven dat ik niet belangrijk benâ.
Aub???
Misschien een ongevraagde tip, maar ben je al eens bij een podotherapeut geweest? Zij kunnen vrij gemakkelijk een siliconen orthese op maat maken, om de teen in een andere richting te zetten of juist van elkaar af te houden etc
