Nou als je hele tuin eronder zit, is toch gewoon ranzig. Ik hoef ook echt niet die vieze schijt en geur in mn tuin.
Ik heb zelf twee katten, maar mijn hele tuin onder de poep gaat mij ook te ver. Maar glasscherven rondstrooien in de tuin zou nooit in mij opkomen als oplossing. Ik zou dat nooit over mijn hart kunnen verkrijgen als er daardoor eentje naar het ziekenhuis moet.
Verhuizen zou dan ook mijn oplossing zijn.
Ja en alle nadelen van glasscherven in je tuin (vervelend met tuinieren, schadelijk voor kinderen etc) behalve stank zijn minstens net zo groot als die van kattenpoep.
Ik zou mān tuin onder de kattenpoep ook heel vervelend vinden hoor maar mān tuin onder de glasscherven nog veel erger.
Ja tuurlijk dat snap ik, maar het ging mij meer om wat een emoties om een ābeetje kakā, terwijl het gewoon kut is als je tuin eronder zit. Daar zit je toch niet op te wachten.
Ik erger me weer eens aan de apotheek. Ik snap dat ze het druk hebben hoor. Maar ik heb maandagochtend half 9 een herhaalrecept door de brievenbus gedaan. En nog geen afhaalbericht ontvangen. Dus ik weer bellen, oh ja het ligt in de kluis zegt ze. Ik zei oh ik heb geen afhaalcode ontvangen. Vervolgens āja eh ik doe het er nu in!ā
Niet alleen de kak wat al mega goor is, maar de vliegen die erop afkomen (want ze kakken natuurlijk alleen als we er niet zijn en dan ligt het er de hele dag te stinken) en dat gesproei tegen mijn huis en tuinkussens, oprotten met die stinkkatten.
Huh moet dat handmatig? Bij mijn huisarts en apotheek gaan herhaalrecepten periodiek per 3 maanden.
I wishhhh dat mijn apotheek dat deed haha
Ligt aan het soort medicatie. Ik heb vaak 3 herhalingen erbij. Als die 3 herhalingen op zijn dan bel in de huisartsassisente weer. En dat is dus wel zoān 3 maanden. Maar ik krijg per afhaal keer voor ongeveer 1 maand mee. Is ook medicatie die onder de opiumwet valt en ze ook niet altijd veel op voorraad hebben.
ligt idd aan de medicatie volgens mij. 1 soort medicatie krijg ik wel altijd voor 3 maanden mee, de ander maar voor 1 maand
Volgens mij zitten die kluizen ook gewoon best vol en halen veel mensen hun medicatie niet snel op, dus dat zorgt ook voor vertraging.
Maar is het echt je hele tuin onder de kattenkak? Misschien wel echt hoor, maar het lijkt me gewoon wat overdreven allemaal.
Oh dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt, maar deze apotheek heeft ook enorme kluizen. En je hebt volgens mij bij alle apotheken toch dat je het binnen 3 dagen moet ophalen? Dan zou je toch denken dat je wel een keer tijd hebt. Ik zit nu te denken of mn vorige apotheek niet binnen 24 uur had.
Veel mensen halen het niet binnen die tijd op. Maar er is ook geen tijd om dat allemaal in de gaten te houden en die medicatie er weer uit te halen(tenminste waar ik werk is er geen tijd voor).
Wat slecht zeg, ja dat het niet binnen de tijd wordt opgehaald, dan heb je 3 dagen dag en nacht de tijd. En je kan ook gewoon de code evt aan iemand anders doorgeven. Lijkt me frustrerend.
Ik vind het juist irritant dat mijn apotheek automatisch herhaalrecepten klaarlegt het komt dan inderdaad in zoān kluis op een moment dat je niet in de hand hebt dus ik heb ook wel eens een ophaalbericht gehad terwijl ik net op vakantie was. Of ik zit juist op dat bericht te wachten als ik een keer onverwachts de pil heb doorgeslikt en dus eerder een nieuwe lading wil o.i.d.
Het redt zich altijd wel maar ik heb het liever zelf in de hand
Hebben ze dat geweigerd? De meeste apotheken zijn juist heel blij als je recept in de āherhaalmoduleā kan! Dat werkt voor hun veel makkelijker namelijk
Oh ja ik zit geloof ik wel in een soort āherhaalmoduleā geen idee dat dat zo heette, maar bij mijn apotheek beteketn dat meestal gewoon dat je een briefje mee krijgt met de openstaande herhalingen en dan moet je die later in komen leveren en dan wordt het pas besteld. Maar moet zeggen dat er recent wel wat veranderd is, ze hebben sinds begin dit jaar ook een automaat, dus misschien dat het nu met de herhalingen ook wat beter gaat.
In mijn ogen in elk geval op teveel plekken. Vooral rondom de zandbak vind ik echt hinderlijk. Van mij mag er gewoon een wet komen dat katten binnen blijven of in je eigen tuin en anders maar aan een riem uitlaten ofzo.
Ik heb afgelopen najaar mān voortuin onttegeld. Die tuin is nu 8 m2 denk ik en ik kon daar in het najaar iedere dag 6 drollen uitscheppen.
Edit: ik heb trouwens ook allemaal vrienden en familie die dan toch een buitenkat hebben of willen terwijl ze alle nadelen ervan weten. Ik ben echt verzot op katten aaien op de straat. Maar als die katten er niet zouden zijn zou ik misschien eindelijk eens vogels in mān tuin krijgen.