Ik erger me aan bedrijven die nog steeds corona stickers met 1.5 meter hebben hangen of op hun website regels hebben staan als “kom alleen naar uw afspraak. Nies in uw elleboog”
Oh hier erger ik me ook aan! Hier mocht je tijdens de corona periode geen begeleiding of kinderen meenemen maar de gynaecoloog, ook geen baby’s.
En nu dus nog steeds niet. Zelfs je partner mag niet mee naar de echo’s etc.
Zoveel sportplekken die nog steeds op hun site hebben staan dat je echt je eigen matje mee moet nemen en dan doe je dat braaf inclusief gekut om m te vervoeren op de fiets en dan liggen er al matjes voor iedereen klaar
Nog een ergernis: als mensen zeggen “dat is echt K”
De reclame van bol. Vond hem vorig jaar stom en nu irriteer ik me er nog meer aan.
Oh nee niet weer zoiets! Ik kan me een soortgelijk verhaal herinneren van het forum en een discussie die eruit voortkwam, misschien vorig jaar?
Ik kwam laatst iemand tegen die zich “neuro spicy” noemt
Waarom? En ik wist het wel, dat hoor je bijna overal wel, dat er 2 delen zijn.
Was hij wel leuk? Ik ga op kerstavond.
Oh ja ik heb op een paar insta reels na er niks over gehoord. Maar ben blij te lezen dat het 2 delen zijn en geen 3.
Het grootste deel van de film speelt zich op de universiteit af (dit stond wel in de tekst vd bios, maar die had ik ook niet gelezen) waardoor het meer als een soort high school musical voelt ipv het verhaal wat ik verwacht had.
Maarr ik wilde heel graag naar een vrolijke, kleurrijke film en dat was dit absoluut. Ik heb de hele film van plezier in m’n stoel zitten hupsen en genieten. Ben blij dat ik 'm gezien heb!
Ik ben gisteren geweest en hij was geweldig. Wel net wat te lang maar de tijd vloog voorbij. Jammer dat we nu een jaar moeten wachten op deel 2
Aan mensen die echt een bord voor hun kop hebben. De aangetrouwde vrouw van mijn oom had al een kind uit een eerdere relatie. Mijn oma had helemaal niks met hem en hij ook niet met mijn oma. Hij was al zo’n 10 jaar niet meer langs geweest, maar komt opeens opdraven 3 uur voordat mijn oma werd ingeslapen en gaat vervolgens daar nog een hele tijd naast haar sterfbed hangen. Dan denk ik echt van snap je nou echt niet dat níemand daarop zit te wachten?! En vervolgens ook de tv gaan lopen opeisen nu ze is overleden.
Dat klinkt vooral uitgekookt, denk dat ze het er om deden. Gecondoleerd met oma
Wat leuk, ben benieuwd!
Wow sommige mensen…
Sterkte met het verlies van je oma
Gecondoleerd.
Gewoon die tv geven als dit betekent dat jullie weer van hem af zijn. Dit klinkt echt als die Frank Visser aflevering met die kwaadaardige tweeling.
Die onbestaande weerstand van mij. In september ziek geweest, begin december weer verkoudheid met verhoging en nu 3 weken later weer verkouden en helemaal gaar.
Ik kom nu meer in contact met mensen dan vorige winter en ik merk het meteen qua keren ziek worden.
Er zijn mensen met een lagere weerstand in mijn omgeving dus het geeft ook stress of afspraken kunnen doorgaan en of ik (nog) besmettelijk ben.
Een voordeel van nu ziek zijn: met oud en nieuw is het waarschijnlijk voorbij. Twee jaar geleden was ik tussen kerst en oud en nieuw ziek geworden (zag de bui al hangen met verkouden familieleden aan het kerstdiner) en lag ik als een dood vogeltje op de bank terwijl de rest gezellig aan het doen was
De koffer van mijn man is niet meegegaan tijdens de overstap van zijn werktrip. Vervelend voor hem, maar nog meer voor mij want nu heb ik geen snacks
En blijkbaar doet hij z’n sleutels altijd in de koffer?? Zo onhandig.
Met adreslabel eraan ook? Handig voor inbrekers als de koffer kwijt raakt 🫣
Nee dat niet, haha.