Waar erger je je aan? #19

Mijn moeder gebruikt dan deze :joy:

3 likes

En de toeren op max 400 zetten

3 likes

@Neroli Ja, bij mijn wasmachine staat het handwasprogramma standaard op 40 graden?!

2 likes

Even heel snel switchen naar zijn fundaflipping account zodat hij een opmerking kan maken op zijn eigen comment. :fire::fire::fire:

9 likes

M’n vriend heeft zonder overleg m’n toupeerborstel weggeflikkerd, omdat ie het ā€œeen ouderwets ding vond met ranzige harenā€ en die zich niet kon voorstellen dat ik ā€œdat ranzige dingā€ actief gebruikte, hahaha wtf, ik heb dat ding nodig!!! Hele dag geĆ«rgerd aan m’n pony. :sob:

6 likes

Haha ik moet hier wel een beetje om lachen omdat touperen voor mij echt klinkt wat mensen in de jaren 50 deden.

3 likes

Edit: oke dit is jaren 80 haha

11 likes

Haha ja I know, als je fijn haar hebt en curtain bangs helpt het wel echt om je haar zo te krijgen zoals je het wilt. :smiling_face_with_tear:

6 likes

Na jarenlange training heb ik mijn moeder tegenwoordig zover dat ze appt: ā€œKan ik je even bellen, gewoon om even bij te kletsen hoorā€.

13 likes

Hallo teach me master

2 likes

Ja da gaat nu dus nie he! :triumph:

Vind dat stom in Symbolica, dan gaat dat karretje zo lang voor een spiegel stilstaan. Zit je elkaar dan een minuut aan te kijken

:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Haha zo dom

22 likes

Ik had dat laatst met mijn zoontje. Werden we bij 4 tienerjongens gezet. Die gingen gelijk tegen mij tekeer dat ze alleen wilden. Ja jongens alsof ik hier vrijwillig voor kies.

5 likes

En dan ook op dat moment die foto :sweat_smile:

3 likes

Ahahahaha deze is als single rider ook zo tering ongemakkelijk. Worden er mensen in hun eentje bij een vrolijk gezinnetje geplaatst :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::raising_hand_woman:t3::person_raising_hand:t3::raising_hand_man:t3:

4 likes

Wollen kleding kan je heel netjes en zo goed als onzichtbaar (laten) repareren!

6 likes

Ja dat naai jr toch heel snel weer aan elkaar?

2 likes

Hahaha daarom vind ik dat ook echt zo’n stomme attractie. Ze hebben echt heel erg hun best gedaan maar het is het net niet. Bij de droomvlucht zit je ook niet random andere gasten aan te staren. Toen die net geopend was was ik ik er met mn vader en wij vonden het allebei gewoon echt een stomme attractie :laughing:

Welke attractie vind je leukst van deze?

• Symbolica
  • Fata morgana
  • De droomvlucht

0 stemmers

2 likes

Dit wordt een flinke rant.
Ik erger me zo aan m’n vader. Ik wil al een paar jaar een andere tafel. De huidige tafel die ik heb is mooi, maar past gewoon niet goed in de ruimte waar het in staat. Nu zag ik vorige week zondag op marktplaats een mooie tafel, heb ik op geboden en de verkoper is akkoord gegaan. Ik heb diezelfde avond nog m’n vader gebeld om te checken of hij misschien wilde helpen ophalen als het in zijn auto paste en als hij tijd heeft. Het begon gelijk met zuchten, want hij had het zo druk en vervolgens kreeg ik het verwijt dat ik een gebrek aan zelfbeheersing heb. Want ik heb volgens hem impulsief een nieuwe tafel gekocht en hij kan niet helpen.
Ik weet dat als hij druk is en weinig ruimte heeft om mij te helpen, hij ontzettend chagrijnig en onaardig kan worden. Dus ik gaf aan dat ik het nogal vervelend vond dat hij dat zei, ook omdat het onterecht voelde en toen mocht ik dat niet aangeven, want IK maakte het groot. Naja, heel gesprek, hij deed boos, ik mocht niks zeggen. Daarna opgehangen, want ik huur wel een busje en vervolgens m’n vriend gebeld om te klagen over m’n pa. Belt m’n vader terwijl ik met mijn vriend aan de lijn zit om te zeggen dat ik niet mag klagen over hem tegen m’n vriend. Toen boos toen ik zei dat hij daarmee te laat was.
Uiteindelijk was alles weer prima en uitgesproken. Cut to yesterday. Tafel heb ik uiteindelijk laten bezorgen met een koerierdienst en wat blijkt, de tafel is net 2-3 cm te hoog. Dus ik heb al hulp ingeroepen van mijn super handige nichtje (die ook echt haar eigen meubels bouwt) en dat vertel ik aan m’n vader. Wordt hij boos dat ik 2-3 cm van de tafelpoten ga afzagen!!! Echt, ik kan niet meer met die man, zo vreselijk vermoeiend. Heb gezegd dat hij moest ophouden met het bemoeien bij dingen waar hij geen verstand van heeft. We zijn overigens gewoon ok, maar ik ben dat constante gevecht zo zat :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik snap niet dat je dit soort dingen überhaupt nog bespreekt of vraagt als het altijd zo gaat en je het gesprek over de manier waarop dit gaat al meermaals hebt gevoerd. Zou daar zelf geen zin meer in hebben en m lekker laten

25 likes