Waar erger je je aan? #19

Wie heeft ooit bedacht dat sportbeha’s met twee van die loszittende zeemvellen een goed idee was?

16 likes

Ik ben te dik geworden voor m’n zomerjas.
Ik heb nu al last van mn zweet gezicht.
Ik haat zon en zomer.

9 likes

De buren van mijn tante hebben veel katten die haar border in de tuin als kattenbak gebruiken en je kunt in haar tuin gewoon niet comfortabel buiten zitten van de lucht die dat veroorzaakt. En niks werkt, want ze trekken zich nergens wat van aan.

5 likes

Ik zie nu echt een hele bult stront voor me waar je zo doorheen moet waden.

4 likes

Dat ik de buikgriep van mijn dochter heb gekregen en ik morgen naar Spanje vlieg voor een vriendinnenweekend.

1 like

Dat ik tampon plastic dat je moet draaien er nooit goed af krijg als ik crème op je handen heb.

2 likes

Dit vind ik echt de stomste uitvinding ooit. Vroeger hadden tampons gewoon zo’n strookje dat je los kon trekken en dat was 500 keer makkelijker. Zal vast weer vervuiling schelen omdat er geen mini plastic strookjes ronddwarrelen, maar ik háát die draaiverpakkingen. En dan ben je ook nog ongesteld terwijl je met die dingen aan het worstelen bent :japanese_ogre:

3 likes

Sowieso haat aan die flieberige plasticjes. Ze lijken altijd statisch te zijn en blijven aan je handen plakken. Zie ze maar eens in het prullenbakje te krijgen. Echt kans van 1 op 10 dat in een keer lukt.

13 likes

maar je brengt toch ook geen tampon in met crème op je handen? is dat niet heel slecht?

4 likes

Nou het is niet zo dat ik enorm vette handen heb. Maar ik doe weleens handcrème op, omdat ik van die droge handen heb de laatste tijd en dan denk ik er niet altijd aan dat ik misschien een kwartier later een tampon moet verwisselen.
Ook smeer ik na t douchen bodylotion en dan doe ik vaak na t douchen een nieuwe tampon in.

Maar het is niet zo dat ik liters geparfumeerde crème op m’n handen heb ofzo. Gewoon nog wat vettig. En dat is genoeg om die dingen niet open te krijgen.

Dat Hollywood altijd dezelfde 3 acteurs in roulatie lijkt te hebben???

Sorry maar hoe zijn dit Cathy en Heathcliff uit Wuthering Heights :skull: :skull: :skull: vind ze allebei superleuk maar echt waarom

Vind het bijna jammer dat ze eens zijn vergeten om Keira Knightley voor de rol op te roepen

22 likes

Geen idee of je een tip wilt, maar doe je tampon in een velletje toiletpapier en draai hem dan open.

3 likes

Aan mezelf, dat ik zo laks ben met zonnebrand smeren. Ik zit letterlijk onder het gat in de ozonlaag rustig om 11 uur ‘s ochtends in de volle zon. Dit is smeken om rimpels en huidkanker :clown_face:

3 likes

Haha ja ik ook :laughing:

Maar als ik zo de verhalen lees heb ik de overlast die sommigen ervan hebben onderschat. Excuus!

Ik zou het alleen echt belachelijk vinden als katten niet meer naar buiten mogen. Ik sluit de mijne snachts wel op om de vogeltjes ed te sparen, maar in mijn ogen horen katten gewoon lekker vrij naar buiten te kunnen. Zou voor de mijne bijna dierenmishandeling zijn als ik haar continu zou opsluiten. :sweat_smile:

1 like

Hahaha ik weet dat wij nu bijna hetzelfde leven leiden, maar ik had er vandaag ook geen zin en maar ga nu smeren!!!

Ik ben ook echt bang dat dit het jaar wordt van zichtbare huidveroudering ondanks dat ik echt zo veel smeer :frowning:

2 likes

Iemand zei dat de zon 10x sterker is en dat dat dus betekent dat een kind van zeven even veel zon krijgt als iemand van 70 in NL :sweat_smile: En wij zijn ook nog eens super veel buiten in de volle zon natuurlijk

1 like

Oh wauw, dat js wel een heel groot verschil! Ja ik verbrand in Nederland al snel en hier was het in het begin zo erg! Ondanks elke 3 uur smeren had ik zoveel verbrand, maar ook delen die je normaal nooit verbrand zoals de bovenkant van mijn handen!? En ik kwam een groep nler tegen en 1 van die vrouwen had haar lippen echt heel heftig verband :sob:

Nu probeer ik bij zonnig weer elk uur te smeren, maar zoals je zegt: we zijn super veel buiten dus je ontkomt er gewoon niet aan :(. Ik ben wel echt constant op mijn bruinst ever, haha

3 likes

Kruidvat heeft tegeonwoordig tampons die alleen een middenlijn hebben en die kun je ‘breken’. Ideaal!

OB moet je draaien, die vind ik ook echt ruk.

2 likes

Impopulaire mening blijkbaar, maar ik vind die tampons met een draaiverpakking echt zoveel makkelijker dan pielen om dat strookje los te krijgen.

36 likes

Oke dus je had de overlast onderschat maar bent niet van plan ook maar iets te veranderen? Want ‘katten moeten maar vrij naar buiten anders is het zielig’?

4 likes