Waar erger je je aan? #19

Dat is toch ook gewoon zo? Zeker als die tafel nog eens te hoog blijkt te zijn ook haha. Goed dat je het uiteindelijk zelf opgelost hebt gekregen, maar misschien is dit een boodschap van hem naar jou toe dat (hij het gevoel heeft dat) je zijn hulp misschien als vanzelfsprekend beschouwt.

Papa is gratis, koerierdienst niet

17 likes

Dat is niet hoe ik het bedoel. Ik vind hulp vragen voor dit an sich namelijk een normale vraag aan iemand met een auto die groot genoeg is. Ik zou alleen na een paar keer dit soort aanvaringen het gewoon niet meer vragen. Ze zegt zelf moe te zijn van de constante strijd en het te hebben aangekaart. Dan kun je het of blijven doen, maar moet je je niet meer opvreten over dat het zo gaat of besluiten dat dit gewoon geen dingen zijn om aan hem te vragen of met hem te bespreken.

13 likes

Persoonlijk vond ik het niet impulsief, omdat ik al een paar jaar naar een nieuwe tafel zoek, zoals ik ook aangaf in mijn post.
De hoogte die beschreven stond bleek niet te kloppen, maar is te fixen. Niks ingewikkelds. Daarnaast beschouw ik zijn hulp niet vanzelfsprekend. Ik vraag aan hem of er de mogelijkheid is en zo niet fix ik het zelf wel. Zo sta ik er ook in. Als het kan super fijn, zo niet, geen probleem. Ik had namelijk een hoop geld kunnen besparen als het met zijn auto had gekund (en ik had dan ook voor een tank betaald voor hem).

@Druppels
Misschien naiƫf van mijn kant, maar ik had zijn reactie niet verwacht. Ik was enthousiast en vroeg ook aan hem of er de mogelijkheid was en zo niet, ik wat anders zou regelen.
Maar ik moet onderhand gewoon weten dat ik hem niet om hulp hoef te vragen bij dit soort dingen. Iets met een ezel en toch meerdere keren aan een bepaalde steen stoten. Voor de rest is hij ook lief hoor.

14 likes

Ik erger me aan mensen die hun Vinted pakketje niet ophalen. Beide liggen al bijna een week op het ophaalpunt, zo irritant.

4 likes

Ik heb het al vaker gezegd maar het grote voordeel van op jezelf wonen is dat je kunt doen en daarover delen wat jij wilt en als dit soort dingen gezeur opleveren dan laat je het toch lekker (althans ik zou er geen zin hebben)
@NothingAboutSam

1 like

Dat zijn dezelfde mensen die zeiken of je het VANDAAG!!1! nog wilt opsturen want hebben het o, zo snel nodig.

3 likes

Maar waarom erger je daar precies aan. Ik ga ook vaak 1x per week naar het ophaalpunt, omdat het op 1 dag in de avond nog open. Ik snap dan nooit zo goed waarom ik veel berichten krijg met haal je het nog op??!!

5 likes

Ik denk dat je ook pas je geld krijgt dan? Geen idee. Ik probeer het ook altijd zsm op te halen, maarja soms komt het leven even tussendoor en is het een paar dagen later.

6 likes

Omdat er op zo een pakketpunt heeeeeeeel veeeeeeel pakketten liggen en ze blij zijn als er weer wat opgehaald wordt.

4 likes

Die berichten komen niet van het pakketpunt, maar van ongeduldige Vinted-verkopers. Ik probeer het altijd zo snel mogelijk op te halen, maar ik heb ook gewoon een leven en kan niet altijd op stel en sprong naar een pakketpunt :woman_shrugging:t3: Heb gelukkig nog nooit een verkoper gehad die zo irritant pusherig was, maar zou dat ook echt vervelend vinden

10 likes

Ik denk dat ik net oprecht anderhalf uur gedoucht heb, was helemaal de tijd kwijt erna en helemaal gedesoriƫnteerd. Brandalarm ging ook af door alle stoom :weary: helemaal overprikkeld nu en ik dacht juist ik ga ff snel lekker douchen. Snap ook niet hoe het zo lang duurde, voelde helemaal niet zo.

7 likes

Ik had echt een hele rare zwem ervaring vandaag. Ik ging zwemmen en alle banen waren bezet met twee mensen dus koos een baan uit met 2 mannen waarvan ik dacht dat we wel ongeveer hetzelfde tempo zouden hebben.

Maar die mannen negeerde eigenlijk gewoon dat ik er was? Ze zwommen gewoon op en neer in die baan. De een rechts en de ander links, vaak ook tegelijkertijd en ook al zwom ik dus al halverwege? Dan zwommen ze dus gewoon tegen me aan.

En 1 van hen ging ook nog soms achteruit lopend in het water lucht boksen? En dan liep hij ook gewoon zonder te kijken door dat bad.

Ik moest dus de hele tijd wachten en dat maakt me niet eens zoveel uit maar vervolgens deden ze dat dan niet voor mij. Was eigenlijk zo vreemd dat ik er niet eens echt op heb gereageerd omdat ik in de war was :sob::joy:

10 likes

ooh ja dit herken ik, soms is er echt een rare hiƫrarchie in het zwembad. en soms denk ik, ik ga nu gewoon een keer NIET opzij en kijken wat er dan gebeurt, maar dan zwem je dus letterlijk tegen elkaar aan. en ieehhh als iets onprettig is is het dat wel

2 likes

Nou, eindelijk ook een Vinted ergernis hoor. Advertentie met twee van hetzelfde kledingstuk, in twee kleuren. De beschrijving gaf alleen aan dat de ene niet gedragen was en de andere twee keer, en de titel gaf ook aan ā€˜kledingstuk in kleur a en kleur b’. Ik heb het gekocht, nadat ik met de verkoper had geschreven, en nu krijg ik maar 1 kledingstuk. En nu zou ik het verkeerd hebben gelezen? Ook toen we schreven werd niks gezegd over dat het maar om 1 kledingstuk zou gaan, en ook werd niet gevraagd welke kleur ik wilde hebben van de twee. En nu maar zeiken dat ik een geschil heb geopend… Dikke doei.

3 likes

Tampons. Helemaal als je er net 1 uit hebt getrokken en je er direct een nieuwe in doet. Ik splijt me vaak in 2en doordat ik dat ding in die drooggetrokken zone douw.
Er zouden tampons met een mini beetje glijmiddel moeten bestaan

9 likes

Dit is echt een heel goed idee. Ik zit altijd maar te wachten tot er weer bloed komt en dat is super onpraktisch.

2 likes

Ja ik ook en soms heb ik daar gewoon niet de tijd en het gemak van thuis voor.

1 like

Hmm OB mini pro comfort heeft wel een gladdere laag. Misschien een tip?

1 like

Die OB doet dus pijn bij mij. Scherpe randjes ofzo?
Los het nu op met inlegkruisjes/maandverband maar niet ideaal. Ik wil gewoon een nieuwe tampon

2 likes

Precies hierdoor ben ik een cup/disc gaan gebruiken. Een tampon droogt je slijmvliezen zo uit :sob: Weet niet of dat uberhaupt een optie voor je is maar het heeft mij heel veel ongemak bespaard.

4 likes