Waar erger je je aan? #19

Ik weet nog goed dat ik op de kat van m’n zus moest passen en daar allemaal babymerels in de woonkamer lagen. Ik denk niet dat die spontaan leren vliegen als ze een belletje hadden gehoord.

Uuuuch ik haat katten weer zo erg door al deze berichten

13 likes

Ik ben hier zooooo kwaad om! Met die lelijke jaren 80 trouwjurk!

2 likes

Misschien ben ik te oud geworden :rofl: maar ik vind die insta posts met liedjes erbij zoo irritant. Ik hoef geen liedje te horen bij je foto. Waarom doet iedereen dit nu

31 likes

Om het algoritme the pleasen.

4 likes

Nee omdat ik het soms leuk vind? Ik doe niks voor het algoritme

1 like

Dan heb ik het niet over jou. Ze vraagt waarom iedereen dit nu doet.

3 likes

Ik bewijs al dat niet iedereen dit doet voor het algoritme

9 likes

Dat mensen nu massaal hun foto’s bewerken in een of andere Japanse ai manga ghibli (?) style met één van die ChatGPT dingen of grok ofzo en dat kost tering veel energie en is gewoon het jatten van iemands kunst en het zijn allemaal dezelfde vervelende lelijke mannen die dat doen, echt zo vermoeiend.

Doe gewoon niet.

20 likes

Dat energieverhaal is wel achterhaald inmiddels.

3 likes

Pestobiefstukkoffieaiexpert

Jouw man heeft zeker ook zo’n ding gemaakt? :sob:

2 likes

Nee, maar lekker boeiend, ik vind het gewoon irritant dat bij het gebruik van AI altijd dat energiestuk erbij wordt gehaald terwijl dat een nutteloos argument is en dat er best wel betere argumenten tegen AI-gebruik te bedenken zijn, zoals wat je zegt over kunst stelen.

3 likes

Een dispuut? Haha sorry ik heb geen idee waar het over gaat.

5 likes

Hahahaha jezus ik was helemaal in de war. Maar ja zo heet dat nou eenmaal.

Ik dacht echt even dat ik aan geheugenverlies lijdde en dat mijn man een studentendispuut had gestart en ik dat vergeten was.

16 likes

Heb je een bron?

7 likes

De Etos pure & organic tampons hebben nog zo een strookje wat je lostrekt.

1 like

Het een sluit het ander niet uit, hè.

2 likes

Eén april grappen die nu al online gezet worden, wanneer is die onzin eigenlijk begonnen? Die gewoon op de dag zelf.

30 likes

En elke keer weer die kut marketing grappen. Hihaho een verticaal scherm bij de Pathé. Leuk hoor! NOT!

3 likes

Klopt helemaal. Mijn buren hebben er geen last van en ik vind het gewoon bizar als katten niet naar buiten mogen.

Halsbandje heeft ze overigens wel om: ze krijgt genoeg eten dus ze heeft geen vogels nodig.

1 like