Ik ging altijd lekker voor het werk om half 7 's ochtends hardlopen in het opkomende zonnetje. En nu is die stomme klok verzet. Nu mis ik een uur en is het om half 7 gewoon nog donker!
Dit is dus mijn ergste nachtmerrie
Met wollen kleding is het altijd hit or miss bij mij. Sommige kleding gaat goed in wasmachine (altijd wolprogramma) en andere kleding niet. En ik weet niet waar het aan ligt.
Haha ik vind dat juist chill. Ik was laatst ook gaan hardlopen rond half 7 en ik vond het veel te licht buiten en ook te veel mensen op straat. Nu vind ik het heerlijk juist dat het nog een beetje donker is als ik naar buiten ga en ook meteen rustiger op straat.
Als mensen je vragen hoe ze een bepaald iets moeten doen en je daar dan antwoord op geeft en dan zeggen nee hoor dat moet niet zo. WAAROM VRAAG JE HET DAN?!
Aaargh ik vind het zo vervelend als mân moeder appt âkan ik zo even bellen?â Ik heb hier al vaker over âgeklaagdâ. Ik blijf altijd denken dat er dan iets heel ernstigs is gebeurd. Heb zelfs met klem gevraagd of ze dat niet meer wil doen, tenzij het dus ECHT ernstig is. En als ik haar dan eraan herinner zegt ze âoh ja dat is ook zo!â. Mijn god, ik ben echt bang voor de dag dat ze bijvoorbeeld echt ziek wordt, dan word ik waarschijnlijk net zo overbezorgd als wat zij altijd over ons was.
Dit zou echt per wet verboden moeten worden. Geef op zân minst een kleine samenvatting waar je het over wilt hebben, ik zeg altijd nee en dat ik eerst wil weten waar het over gaat
Ga mân bel haat niet overwinnen voor jouw bs
Als het echt serieus is appen ze met ongepaste emojiâs
Bij wolprogramma kan je toch ook nog temperatuur zelf instellen? Misschien gaat het daar mis (dat ie op te warm staat)
Oja dat zou kunnen. Ga ik de volgende keer proberen.
Zouets als "oom (naam) is dood en dan deze emoji :
Aaaaaargh
Mijn moeder gebruikt dan deze
En de toeren op max 400 zetten
Even heel snel switchen naar zijn fundaflipping account zodat hij een opmerking kan maken op zijn eigen comment.
Mân vriend heeft zonder overleg mân toupeerborstel weggeflikkerd, omdat ie het âeen ouderwets ding vond met ranzige harenâ en die zich niet kon voorstellen dat ik âdat ranzige dingâ actief gebruikte, hahaha wtf, ik heb dat ding nodig!!! Hele dag geĂ«rgerd aan mân pony.
Haha ik moet hier wel een beetje om lachen omdat touperen voor mij echt klinkt wat mensen in de jaren 50 deden.
Haha ja I know, als je fijn haar hebt en curtain bangs helpt het wel echt om je haar zo te krijgen zoals je het wilt.