Waar erger je je aan? #19

Na jarenlange training heb ik mijn moeder tegenwoordig zover dat ze appt: “Kan ik je even bellen, gewoon om even bij te kletsen hoor”.

13 likes

Hallo teach me master

2 likes

Ja da gaat nu dus nie he! :triumph:

Vind dat stom in Symbolica, dan gaat dat karretje zo lang voor een spiegel stilstaan. Zit je elkaar dan een minuut aan te kijken

:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Haha zo dom

22 likes

Ik had dat laatst met mijn zoontje. Werden we bij 4 tienerjongens gezet. Die gingen gelijk tegen mij tekeer dat ze alleen wilden. Ja jongens alsof ik hier vrijwillig voor kies.

5 likes

En dan ook op dat moment die foto :sweat_smile:

3 likes

Ahahahaha deze is als single rider ook zo tering ongemakkelijk. Worden er mensen in hun eentje bij een vrolijk gezinnetje geplaatst :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::raising_hand_woman:t3::person_raising_hand:t3::raising_hand_man:t3:

4 likes

Ah man, ik viel op de grond en nu zit er een gaatje in m’n wollen vest. :tired_face:

3 likes

Wollen kleding kan je heel netjes en zo goed als onzichtbaar (laten) repareren!

6 likes

Ja dat naai jr toch heel snel weer aan elkaar?

2 likes

Hahaha daarom vind ik dat ook echt zo’n stomme attractie. Ze hebben echt heel erg hun best gedaan maar het is het net niet. Bij de droomvlucht zit je ook niet random andere gasten aan te staren. Toen die net geopend was was ik ik er met mn vader en wij vonden het allebei gewoon echt een stomme attractie :laughing:

Welke attractie vind je leukst van deze?

• Symbolica
  • Fata morgana
  • De droomvlucht

0 stemmers

2 likes

Dit wordt een flinke rant.
Ik erger me zo aan m’n vader. Ik wil al een paar jaar een andere tafel. De huidige tafel die ik heb is mooi, maar past gewoon niet goed in de ruimte waar het in staat. Nu zag ik vorige week zondag op marktplaats een mooie tafel, heb ik op geboden en de verkoper is akkoord gegaan. Ik heb diezelfde avond nog m’n vader gebeld om te checken of hij misschien wilde helpen ophalen als het in zijn auto paste en als hij tijd heeft. Het begon gelijk met zuchten, want hij had het zo druk en vervolgens kreeg ik het verwijt dat ik een gebrek aan zelfbeheersing heb. Want ik heb volgens hem impulsief een nieuwe tafel gekocht en hij kan niet helpen.
Ik weet dat als hij druk is en weinig ruimte heeft om mij te helpen, hij ontzettend chagrijnig en onaardig kan worden. Dus ik gaf aan dat ik het nogal vervelend vond dat hij dat zei, ook omdat het onterecht voelde en toen mocht ik dat niet aangeven, want IK maakte het groot. Naja, heel gesprek, hij deed boos, ik mocht niks zeggen. Daarna opgehangen, want ik huur wel een busje en vervolgens m’n vriend gebeld om te klagen over m’n pa. Belt m’n vader terwijl ik met mijn vriend aan de lijn zit om te zeggen dat ik niet mag klagen over hem tegen m’n vriend. Toen boos toen ik zei dat hij daarmee te laat was.
Uiteindelijk was alles weer prima en uitgesproken. Cut to yesterday. Tafel heb ik uiteindelijk laten bezorgen met een koerierdienst en wat blijkt, de tafel is net 2-3 cm te hoog. Dus ik heb al hulp ingeroepen van mijn super handige nichtje (die ook echt haar eigen meubels bouwt) en dat vertel ik aan m’n vader. Wordt hij boos dat ik 2-3 cm van de tafelpoten ga afzagen!!! Echt, ik kan niet meer met die man, zo vreselijk vermoeiend. Heb gezegd dat hij moest ophouden met het bemoeien bij dingen waar hij geen verstand van heeft. We zijn overigens gewoon ok, maar ik ben dat constante gevecht zo zat :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik snap niet dat je dit soort dingen überhaupt nog bespreekt of vraagt als het altijd zo gaat en je het gesprek over de manier waarop dit gaat al meermaals hebt gevoerd. Zou daar zelf geen zin meer in hebben en m lekker laten

25 likes

Dat is toch ook gewoon zo? Zeker als die tafel nog eens te hoog blijkt te zijn ook haha. Goed dat je het uiteindelijk zelf opgelost hebt gekregen, maar misschien is dit een boodschap van hem naar jou toe dat (hij het gevoel heeft dat) je zijn hulp misschien als vanzelfsprekend beschouwt.

Papa is gratis, koerierdienst niet

17 likes

Dat is niet hoe ik het bedoel. Ik vind hulp vragen voor dit an sich namelijk een normale vraag aan iemand met een auto die groot genoeg is. Ik zou alleen na een paar keer dit soort aanvaringen het gewoon niet meer vragen. Ze zegt zelf moe te zijn van de constante strijd en het te hebben aangekaart. Dan kun je het of blijven doen, maar moet je je niet meer opvreten over dat het zo gaat of besluiten dat dit gewoon geen dingen zijn om aan hem te vragen of met hem te bespreken.

13 likes

Persoonlijk vond ik het niet impulsief, omdat ik al een paar jaar naar een nieuwe tafel zoek, zoals ik ook aangaf in mijn post.
De hoogte die beschreven stond bleek niet te kloppen, maar is te fixen. Niks ingewikkelds. Daarnaast beschouw ik zijn hulp niet vanzelfsprekend. Ik vraag aan hem of er de mogelijkheid is en zo niet fix ik het zelf wel. Zo sta ik er ook in. Als het kan super fijn, zo niet, geen probleem. Ik had namelijk een hoop geld kunnen besparen als het met zijn auto had gekund (en ik had dan ook voor een tank betaald voor hem).

@Druppels
Misschien naiëf van mijn kant, maar ik had zijn reactie niet verwacht. Ik was enthousiast en vroeg ook aan hem of er de mogelijkheid was en zo niet, ik wat anders zou regelen.
Maar ik moet onderhand gewoon weten dat ik hem niet om hulp hoef te vragen bij dit soort dingen. Iets met een ezel en toch meerdere keren aan een bepaalde steen stoten. Voor de rest is hij ook lief hoor.

14 likes

Ik erger me aan mensen die hun Vinted pakketje niet ophalen. Beide liggen al bijna een week op het ophaalpunt, zo irritant.

4 likes

Ik heb het al vaker gezegd maar het grote voordeel van op jezelf wonen is dat je kunt doen en daarover delen wat jij wilt en als dit soort dingen gezeur opleveren dan laat je het toch lekker (althans ik zou er geen zin hebben)
@NothingAboutSam

1 like

Dat zijn dezelfde mensen die zeiken of je het VANDAAG!!1! nog wilt opsturen want hebben het o, zo snel nodig.

3 likes

Maar waarom erger je daar precies aan. Ik ga ook vaak 1x per week naar het ophaalpunt, omdat het op 1 dag in de avond nog open. Ik snap dan nooit zo goed waarom ik veel berichten krijg met haal je het nog op??!!

5 likes