Volgende week wordt het, voorlopig volgens de voorspelling, een regenachtige week. Dan zullen de meeste pollen wel weer uit de lucht geregend zijn
Ja maar aan regen erger ik mij ook
Aan mezelf. Ik zat in een Airbnb met zo’n erbarmelijk bed dat ik de laatste nacht op de bank heb geslapen. Ook kon ik met mijn 1.80 m. niet staan in de douche. Ik heb een pittige recensie geschreven, maar de eigenaresse was SUPERpositief over mij. Nu voel ik mij schuldig.
Same. Ik heb al dagen het gevoel alsof ik fucking GLASSCHERVEN in mijn ogen heb.
Kill it with kindness.
Nee grapje. Is toch alleen maar goed. Kunnen ze er wat aan doen. 1.80cm vind ik een hele normale lengte om te eisen dat je tenminste rechtop kunt douchen.
Een collega vroeg of ik en een andere collega uit eten wilde hem met hem, mede om wat werkdingen te bespreken. Eerst volgende weekend dat hij kan is 21 juni
nou sorry, maar dan hoeft het voor mij al niet meer.
Dan zijn die werkdingen niet super urgent
En werkdingen in het weekend. Hopelijk vindt je je werk dan heel leuk.
Kan je geen borrel voorstellen? Uurtje van de baas? @Espoir
Uit eten in het weekend om werkdingen te bespreken? Wat kut
Haha, kunnen het bonnetje gelukkig wel inleveren bij de baas.
Het enige antwoord hierop is nee dankje
Oh maar de Librije moet je ook ver van te voren reserveren dus dan is het probleem opgelost.
Deze prijzen… volgens mij was vorig jaar de “normale” prijs per stuk de helft van de huidige prijzen
Vorig jaar was zonnebrand ook al onmogelijk duur, zeker merk zonnebrand.
Ja snap niet waarom je dit zou kopen als eigen merk (kruidvat HEMA etosLidl whatever) 1/3 kost
Voor mijn gevoel zijn deze prijzen al jaren zo belachelijk
Ja dit was vorig jaar en de jaren daarvoor ook zeker 20+ euro. Ik koop alleen nog huismerk Kruidvat, is ook duurder geworden maar beter te doen dan dit.
Jeeeetje, als je de mogelijkheid hebt, kom naar Duitsland en sla daar in.
Edit: 11 euro voor nivea bij DM. Eigenmerk 6 euro max.
Ja dit…
ja dat is de truc, de normale prijs is niet de echte normale prijs want het is bijna altijd 1+1 (en dan alsnog veel te duur natuurlijk)
als je het zonder aanbieding koopt scam je jezelf
