Haha ja zo kan ik ook een kast opruimen ![]()
Ben nu wel heel benieuwd welk parfum je bedoeld.![]()
Bedoel je dat vieze kruidige parfum dat je bijna niet kan ontwijken in de binnenstad? De neus die dat ontworpen heeft mag van mij gecanceld worden ![]()
Montale Arabian Tonkaaaaaa
Ik heb dat ook met Baccarat Rouge ![]()
Net in een jurk op het terras gezeten. Het zweet liep langs mn benen en zieke boobsweat vlek.
Die Insta trend (met dat vervelende deuntje van Yves eronder) met hier wist ze het nog niet/4 uur later⦠en dan iets heel dramatisch erbij. ![]()
Ik heb dat met: Iām bladiebla, and Iām not afraid to say thatā¦
En dan volgt er iets totaal saais en oninteressants.
āIk heb nog steeds last van puistjesā āsocial media maakt me soms onzekerā āik weet niet welke kant ik op wil in mijn carriĆØreā āmijn huis is zelden opgeruimdā ![]()
![]()
![]()
Altijd zo doorsnee en saai!
Oooh ja zo irritant! Net als die gare āI met my younger self for coffee and this is what I told herā. En die 'you are funny. Haha thanks * dramatische gebeurtenis. *.
Ja ik zal wel een zure boomer zijn maar wil echt uit dit algoritme.
Ik dacht heel even dat je Yves Berendse bedoelde en dacht: sinds wanneer maakt die zulke muziek
Nog een irritante instagram trend, vind ik al die filmpjes die beginnen met: āwist jij dat als jeā¦ā met name bij recepten ![]()
Lord have mercy al die (voornamelijk mans)personen met slippers aan en schoffels als voeten hebben ![]()
![]()
![]()
![]()
Tja nu heb ik wel meegedaan aan marktonderzoek en weet ik nog steeds niet of ik 2 dorpen verder naar de toko moet. Je krijgt hierna niet te zien welke filialen dit hebben, grrr.
Ooooo ja zo smerig. En dan mega onverzorgde voeten met lange nagels met rouwrandjes en kalknagel perikelen. En eelt op de hiel.
Ughhhhh
Sjaken op slippers?
Wow, enige waar ik het deels met hem eens ben is dat het echt een schande is om dit artikel zonder alcohol op te lezen.
Hij pakt ideeƫn van wel interessante mensen, overgiet het met een wannabe hipster sausje en pakt het vervolgens in in een domme take.
Wel rage bait, dus dat doet ie weer goed. Wel gĆŖnant dat dit NRC materiaal is.
Aan die TCKRsystem posts die je nu overal voorbij ziet komen.
Dat is spon voor het nieuwe seizoen van Black Mirror volgens mij, maar blijft wel irritant
Het blote plarken seizoen is helaas weer begonnen.