Oeps
Net als dat hamsterƩƩƩƩƩƩn van de AH. Ik kan dat niet anders lezen dan hamster111111.
Oh inderdaad want die streepjes staan er verkeerde kant op
Ik zou Sjarlotte anders wel erg lelijk vinden.
Bij het klemtoonteken staan de streepjes altijd die kant op. Raar maar waar.
Sjarlotje
Ja eigenlijk zouden we gewoon het klemtoon symbool van fonetisch schrift ook aan moeten houden in normale geschreven taal. Hamsterāen!
Dit zou ik wel fijn vinden want ik hoor nooit klemtonen tot iemand het (bewust) verkeerd uitspreekt. Dus dingen zoals ideeƫn of drieƫn heb ik gewoon uit mijn hoofd geleerd (niet de beste voorbeelden)
Veel nieuwe spellingmethodes in het onderwijs gaan ook uit van uit het hoofd leren, omdat het voor kinderen (vooral als ze meertalig zijn) lastig is die klemtoon goed te horen. Overigens leren ze dan wel de anderen uit het hoofd, waar geen extra e bij komt. Dat zijn er veel minder namelijk.
Ja ik denk ook dat het komt door meertaligheid want de enige andere mensen die ik ken met hetzelfde probleem zijn ook meertalig maar dit voelt ook als n=1 met snowball effect
Ik heb weleens gehoord van aan Sjanine. Ook niet mijn stijl haha
Mensen die reizen en dan zeggen āik heb AziĆ« gedaanā. Nee Jasper, je hebt een achterlijk duur vliegticket gekocht en bent toen met andere Nederlanders in een Subway gaan werken aan de andere kant van de wereld en een scooter gehuurd om naar yoga te rijden.
Dat ik wil slapen maar ze een auto aan het wegslepen zijn met de nodige herrie gaat waarschijnlijk ook nog wel even duren.
Mijn mooie trui van Sezane is gekrompen terwijl ik hem gewoon zoals altijd heb gewassen met de wolwas op 400 toeren.
Ik ging altijd lekker voor het werk om half 7 's ochtends hardlopen in het opkomende zonnetje. En nu is die stomme klok verzet. Nu mis ik een uur en is het om half 7 gewoon nog donker!
Dit is dus mijn ergste nachtmerrie
Met wollen kleding is het altijd hit or miss bij mij. Sommige kleding gaat goed in wasmachine (altijd wolprogramma) en andere kleding niet. En ik weet niet waar het aan ligt.
Haha ik vind dat juist chill. Ik was laatst ook gaan hardlopen rond half 7 en ik vond het veel te licht buiten en ook te veel mensen op straat. Nu vind ik het heerlijk juist dat het nog een beetje donker is als ik naar buiten ga en ook meteen rustiger op straat.
Als mensen je vragen hoe ze een bepaald iets moeten doen en je daar dan antwoord op geeft en dan zeggen nee hoor dat moet niet zo. WAAROM VRAAG JE HET DAN?!