Oh ik ga dit ook krijgen ben ik bang. Ik vind een beetje puntige neuzen zoveel mooier dan ronde neuzen. Lastig! Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat.
Ik zag je tiktokje langskomen trouwens en vond hem leuk!
Oh ik ga dit ook krijgen ben ik bang. Ik vind een beetje puntige neuzen zoveel mooier dan ronde neuzen. Lastig! Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat.
Ik zag je tiktokje langskomen trouwens en vond hem leuk!
Ik vind dit zooo niet meer van deze tijd, dat op hakken moeten lopen voor een functie.
Oh ja je mag inmiddels ook op gympen, maar ik vind hakken mooier bij mezelf
Ik heb net teveel gegeten en toen ook nog een glas sap gedronken en ik haat mezelf want ik heb nu echt zoān zieke suikerdip, ben helemaal duizelig ervan
Ik heb een paar pump van Manfield en die zitten voor pumps best prima. Ik heb zelf een bredere voet en deze knellen niet. Die van heb ik al wat langer, maar kijkend naar de plaatjes lijken ze op deze:
Zwarte leren pumps | Gesloten pumps | Manfield | Manfieldā¦&gclid=CjwKCAjw47i_BhBTEiwAaJfPpoA5E5rQ2LrmSJtZHdP1zQEey4s6BhV-YtcKnRYPOxrs4si0JH8bjRoCFCwQAvD_BwE
Zwarte leren pumps | Gesloten pumps | Manfield | Manfieldā¦&gclid=CjwKCAjw47i_BhBTEiwAaJfPpoA5E5rQ2LrmSJtZHdP1zQEey4s6BhV-YtcKnRYPOxrs4si0JH8bjRoCFCwQAvD_BwE
Zag dat ze een van de 2 ook met een wat lagere hak hebben.
Mensen die āte druk zijnā om in hun agenda te kijken, maar dan wel een appje van bijna een a4tje sturen met waarom ze zo druk zijn. In de tijd dat je dit hebt getypt had je al 12x in je agenda kunnen kijken.
We hebben het nu ook gewoon vastgelegd met iedereen die wel in 1 minuut in de agenda kan kijken.
Thanks voor de tips!! Ik heb deze toevallig echt nƩt een paar minuten geleden gepast bij Manfield, zitten inderdaad echt top! Ik heb volgende week nog ergens een pasafspraak bij een winkel voor hakken en boordschoenen (nog moeilijker te vinden haha), maar als ik daar niks vind worden het deze denk ik!
Mān Peter Kaiser droomhakken laat ik maar even gaan geloof ik. Heb ze wel in een maat groter gepast in de winkel, maar die teen blijft een issue en ze zijn ook wel erg aan de hoge kant.
Oh ja, die uitgebreide excuses/onderbouwingen waarom iemand niet kan over de app vind ik ook zó irritant! Ook als iemand het niet druk heeft. Het is er niet het medium voor, zeg gewoon ādat lukt helaas nietā en get to the point.
En met een rechte neus? Of vind je dat niet mooi? Ik vind het zelf mooier en meer ruimte
Ik vind met een punt wel het allermooist, maar ik ga wel wat andere soorten (ook de wat rechtere idd) passen want misschien vind ik die uiteindelijk ook wel gewoon hartstikke mooi
Ja dat vind ik ook altijd irritant. Ja ik kan dan niet want ik moet mijn vis water geven, de nicht van de buurvrouw van mijn zus is jarig Ʃn ik moet die dag eigenlijk ook mijn kast opruimen.
Nee gewoon simpel ik kan niet is meer dan genoeg.
Ik wil een plaat kopen die exclusief voor RSD wordt uitgebracht. Slechts 1.000 oplagen, dus grote kans dat dat wel uitverkocht raakt. Maar ik wil echt niet “s ochtends vroeg in de rij moeten staan om een plaat te kopen en ik vind het stom dat dat wel gaat moeten als ik die plaat echt wil
Ik ben al een halfuur aan het wachten op mijn huisartsafspraak, echt irri omdat ik gewoon wil niets en na een dag vergaderen. First world problems dit.
Oh ik word hier echt nostalgisch van. Vroeg in de rij voor kaartjes voor een concert of festival, nieuw album of boek or zelfs een iPhone. Ik doe dat echt niet (meer) maar toch.
Ja het heeft ergens wel zijn charme, maar ik weet echt niet of ik het nog in me heb
Welke plaat is het?
Ik vond dat echt zo onfeministisch toen ik bij KLM werkte, ook echt een van de redenen dat ik niet verder wilde, geen grap. Behalve dat hakken verplicht waren moest je ook nagellak en lipstick op. Ik was een keer met een collega in een lastige situatie waarin zij heel goed had gehandeld en ze kreeg toen negatieve feedback omdat ze geen lipstick ophad, echt bizar
Was toch een jaar geleden of iets op het nieuws dat klm nu ook op sneakers gaat? Is dat dan niet veel fijner?
Vind ik zelf echt raar om te zien, vrouwen urenlang op hakken werkenā¦
Ja klopt! Je mag op sneakers als je dat wil, maar ik vind hakken wel gewoon leuk dus ik wil ze wel gewoon. En ze zijn ook niet voor het werk aan boord tijdens een vlucht trouwens, daar heb je boordschoenen voor.
De Efteling Symfonie
Zou ook de live opnames van Joni Mitchell en een plaat van Lianne La Havas willen, maar ik heb het idee dat die net even wat minder exclusief zijn.