Waar erger je je aan? #19

Aaargh ik vind het zo vervelend als m’n moeder appt “kan ik zo even bellen?” Ik heb hier al vaker over “geklaagd”. Ik blijf altijd denken dat er dan iets heel ernstigs is gebeurd. Heb zelfs met klem gevraagd of ze dat niet meer wil doen, tenzij het dus ECHT ernstig is. En als ik haar dan eraan herinner zegt ze “oh ja dat is ook zo!”. Mijn god, ik ben echt bang voor de dag dat ze bijvoorbeeld echt ziek wordt, dan word ik waarschijnlijk net zo overbezorgd als wat zij altijd over ons was.

12 likes

Dit zou echt per wet verboden moeten worden. Geef op z’n minst een kleine samenvatting waar je het over wilt hebben, ik zeg altijd nee en dat ik eerst wil weten waar het over gaat

Ga m’n bel haat niet overwinnen voor jouw bs

5 likes

Als het echt serieus is appen ze met ongepaste emoji’s

3 likes

Bij wolprogramma kan je toch ook nog temperatuur zelf instellen? Misschien gaat het daar mis (dat ie op te warm staat)

6 likes

Oja dat zou kunnen. Ga ik de volgende keer proberen.

1 like

Zouets als "oom (naam) is dood en dan deze emoji : :smirk:

Aaaaaargh

6 likes

Deze man die onder ALLE posts van Funda minstens 4 keer reageert. Opbokken.

6 likes

Mijn moeder gebruikt dan deze :joy:

3 likes

En de toeren op max 400 zetten

3 likes

@Neroli Ja, bij mijn wasmachine staat het handwasprogramma standaard op 40 graden?!

2 likes

Even heel snel switchen naar zijn fundaflipping account zodat hij een opmerking kan maken op zijn eigen comment. :fire::fire::fire:

9 likes

M’n vriend heeft zonder overleg m’n toupeerborstel weggeflikkerd, omdat ie het “een ouderwets ding vond met ranzige haren” en die zich niet kon voorstellen dat ik “dat ranzige ding” actief gebruikte, hahaha wtf, ik heb dat ding nodig!!! Hele dag geërgerd aan m’n pony. :sob:

6 likes

Haha ik moet hier wel een beetje om lachen omdat touperen voor mij echt klinkt wat mensen in de jaren 50 deden.

3 likes

Edit: oke dit is jaren 80 haha

11 likes

Haha ja I know, als je fijn haar hebt en curtain bangs helpt het wel echt om je haar zo te krijgen zoals je het wilt. :smiling_face_with_tear:

6 likes

Na jarenlange training heb ik mijn moeder tegenwoordig zover dat ze appt: “Kan ik je even bellen, gewoon om even bij te kletsen hoor”.

13 likes

Hallo teach me master

2 likes

Ja da gaat nu dus nie he! :triumph:

Vind dat stom in Symbolica, dan gaat dat karretje zo lang voor een spiegel stilstaan. Zit je elkaar dan een minuut aan te kijken

:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Haha zo dom

22 likes

Ik had dat laatst met mijn zoontje. Werden we bij 4 tienerjongens gezet. Die gingen gelijk tegen mij tekeer dat ze alleen wilden. Ja jongens alsof ik hier vrijwillig voor kies.

5 likes