Waar erger je je aan? #19

Dat ik heel t weekend gewoon goed geslapen ondanks dat m’n man niet naast me lag, maar nu ik weet dat ie over een uurtje thuis is, ik niet kan slapen

Dat mijn trein alweer niet rijdt en ik dus de stoptrein moet pakken. Gezeik

Fucking berkenbomen en hun fucking pollen

image

Ik ben gewoon binnen met de ramen dicht en mijn ogen BRANDEN

11 likes

Papieren zakdoekjes en schoonmaakdoekjes in de natuur! :rage:

1 like

Volgende week wordt het, voorlopig volgens de voorspelling, een regenachtige week. Dan zullen de meeste pollen wel weer uit de lucht geregend zijn

3 likes

Ja maar aan regen erger ik mij ook

10 likes

Aan mezelf. Ik zat in een Airbnb met zo’n erbarmelijk bed dat ik de laatste nacht op de bank heb geslapen. Ook kon ik met mijn 1.80 m. niet staan in de douche. Ik heb een pittige recensie geschreven, maar de eigenaresse was SUPERpositief over mij. Nu voel ik mij schuldig.

4 likes

Same. Ik heb al dagen het gevoel alsof ik fucking GLASSCHERVEN in mijn ogen heb.

1 like

Kill it with kindness.
Nee grapje. Is toch alleen maar goed. Kunnen ze er wat aan doen. 1.80cm vind ik een hele normale lengte om te eisen dat je tenminste rechtop kunt douchen.

3 likes

Een collega vroeg of ik en een andere collega uit eten wilde hem met hem, mede om wat werkdingen te bespreken. Eerst volgende weekend dat hij kan is 21 juni :skull_and_crossbones: nou sorry, maar dan hoeft het voor mij al niet meer.

5 likes

Dan zijn die werkdingen niet super urgent

9 likes

En werkdingen in het weekend. Hopelijk vindt je je werk dan heel leuk.

Kan je geen borrel voorstellen? Uurtje van de baas? @Espoir

5 likes

Uit eten in het weekend om werkdingen te bespreken? Wat kut

29 likes

Haha, kunnen het bonnetje gelukkig wel inleveren bij de baas.

1 like

Het enige antwoord hierop is nee dankje

1 like

Oh maar de Librije moet je ook ver van te voren reserveren dus dan is het probleem opgelost.

27 likes

Deze prijzen… volgens mij was vorig jaar de “normale” prijs per stuk de helft van de huidige prijzen :rage:.

3 likes

Vorig jaar was zonnebrand ook al onmogelijk duur, zeker merk zonnebrand.

7 likes

Ja snap niet waarom je dit zou kopen als eigen merk (kruidvat HEMA etosLidl whatever) 1/3 kost

17 likes

Voor mijn gevoel zijn deze prijzen al jaren zo belachelijk

11 likes