Tampons. Helemaal als je er net 1 uit hebt getrokken en je er direct een nieuwe in doet. Ik splijt me vaak in 2en doordat ik dat ding in die drooggetrokken zone douw.
Er zouden tampons met een mini beetje glijmiddel moeten bestaan
Dit is echt een heel goed idee. Ik zit altijd maar te wachten tot er weer bloed komt en dat is super onpraktisch.
Ja ik ook en soms heb ik daar gewoon niet de tijd en het gemak van thuis voor.
Hmm OB mini pro comfort heeft wel een gladdere laag. Misschien een tip?
Die OB doet dus pijn bij mij. Scherpe randjes ofzo?
Los het nu op met inlegkruisjes/maandverband maar niet ideaal. Ik wil gewoon een nieuwe tampon
Precies hierdoor ben ik een cup/disc gaan gebruiken. Een tampon droogt je slijmvliezen zo uit Weet niet of dat uberhaupt een optie voor je is maar het heeft mij heel veel ongemak bespaard.
Ja, cup
Ga echt nooit meer tampons gebruiken
Ik moet op mijn werk een stukje lopen naar de wastafel en daar staat altijd een rij. Cup is bij mij gegarandeerd vieze handen en daar ga ik dus niet mee in de rij staan Dus op het werk tampons+5 minuten wiebelen op de wc
Je kunt m in principe gewoon leeg gooien in het toilet, met wc-papier schoonmaken en weer terug doen. Uitspoelen hoeft niet perse elke keer, al vind ik dat zelf ook wel chill om te doen maar soms gaat het gewoon niet en doe ik m gewoon terug. En als ik dan thuis ben spoel ik m ff om. Maar is echt net wat je prettig vind denk ik.
maar een cup kun je makkelijk een uur of 12 inhouden he. zelfs op zware dagen leeg ik hem alleen 's ochtends en 's avonds. ik heb hem nog nooit (in 6 jaar tijd ofzo) op werk hoeven verwisselen
De vernieuwede kruidvat tampons.
Maar dat lukt toch ook niet zonder je handen te gebruiken? Ik vind het sowieso stom en vies dat de wasbak buiten het hokje is hoor maar een cup kan je echt lang inhouden. Ook zwaardere menstruaties kan het goed opvangen want je hebt meerdere maten.
Je kunt er denk ik wel een werkdag mee overbruggen.
Bij ons is dat ook zo behalve op het invaliden toilet. Misschien eens kijken of dat bij jullie ook zo is.
Stomme ergernis, maar aan mensen die doosjes (thee, cup a soup, whatever) zo hop bij het oud papier doen. Nog erger als het zo de prullenbak ingegooid wordt, maar jemig neem even die 4 seconde moeite om de doos plat te maken.
Echt tmi dit maar je kunt die gewoon nat maken in je mond
Nou, omdat beide pakketten weer retour komen? En er wel van mik gevraagd werd of ik het zo snel mogelijk kon versturen.
Dan heb ik echt pech. Op mijn zwaarste dagen moet ik hem alsnog elke 2,5 a 3 uur legen omdat ie vol zit. Misschien kijken voor een maatje groter
Een tampon vervang ik doorgaans zonder vieze handen, bij zo’n cup mislukt dat. Hij zit aan het eind van mijn werkdag wel echt vol, maar misschien dat ik dan toch een andere moet proberen.
Ja dit. Glijdt er zo in hoor!
Het is mooi weer dus heb de tuindeuren open en daardoor direct allemaal vliegen in huis