Exact, speeksel is glijmiddel wat je altijd op voorraad hebt
Nahh dan is er met mijn speeksel echt iets mis want dat glijdt voor geen meter
inbrenghuls
Aan mijn kleine teen ik probeer werk pumps (
) te bestellen, maar alle mooie pumps lopen aan de voorkant in een punt. En dan zit mijn kleine teentje in de weg.
Ik had net echt zulke mooie van Peter Kaiser binnengekregen maar die stomme teen gooit weer roet in het eten.
Ik wil gewoon mooie hakken die aan de eisen voldoen, maar die ook enigszins lekker zitten voorin.
Is er een besloten FB pagina voor de desbetreffende maatschappij? Je zal vast niet de enige zijn die hier last van heeft, misschien dat daar bruikbare tips worden gegeven
Ja ik heb al een lijstje met tips! Dit was er helaas een van, maar heb er nog een aantal dus ik hoop dat die beter gaan zitten
Heb je een linkje van deze? Zien er wel heel chill uit!!
Oh my god ik weet dat er vaak flauwe grappen over boomers gemaakt worden maar ik heb op mijn werk nu iets georganiseerd dat heel snel volgeboekt was en nu krijg ik ziedende e-mails van boomers over waarom zij er niet bij mogen zijn?? Maar echt met taalgebruik als âhebben jullie soms een geheime lijst mensen die jullie er liever bij hebbenâ en âik kom toch wel met of zonder kaartjeâ en âwillen jullie er lekker inwrijven dat ik niet belangrijk benâ.
Aub???
Misschien een ongevraagde tip, maar ben je al eens bij een podotherapeut geweest? Zij kunnen vrij gemakkelijk een siliconen orthese op maat maken, om de teen in een andere richting te zetten of juist van elkaar af te houden etc
Lol, die lijst hadden we niet maar jij staat nu wel op een andere.
mijn ergernis van vandaag: mensen die zwaaien naar cameraâs. ik kijk een video op de site van nos over die ontplofte auto op de dam, staan er mensen op de achtergrond van het interview naar de camera te zwaaien. maar ook met minder beladen onderwerpen vind ik het irritant; het is gewoon zo dom en totaal niet grappig of leuk ofzo. ik doe wel eens soortgelijk werk en ik weiger dan gewoon dat beeld te gebruiken omdat ik die mensen dat âhihaho ik zie mezelfâ-moment dan lekker niet gun
Zijn ook stewardessenpumps
Oh ik ga dit ook krijgen ben ik bang. Ik vind een beetje puntige neuzen zoveel mooier dan ronde neuzen. Lastig! Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat.
Ik zag je tiktokje langskomen trouwens en vond hem leuk!
Ik vind dit zooo niet meer van deze tijd, dat op hakken moeten lopen voor een functie.
Oh ja je mag inmiddels ook op gympen, maar ik vind hakken mooier bij mezelf
Ik heb net teveel gegeten en toen ook nog een glas sap gedronken en ik haat mezelf want ik heb nu echt zoân zieke suikerdip, ben helemaal duizelig ervan
Ik heb een paar pump van Manfield en die zitten voor pumps best prima. Ik heb zelf een bredere voet en deze knellen niet. Die van heb ik al wat langer, maar kijkend naar de plaatjes lijken ze op deze:
Zwarte leren pumps | Gesloten pumps | Manfield | ManfieldâŠ&gclid=CjwKCAjw47i_BhBTEiwAaJfPpoA5E5rQ2LrmSJtZHdP1zQEey4s6BhV-YtcKnRYPOxrs4si0JH8bjRoCFCwQAvD_BwE
Zwarte leren pumps | Gesloten pumps | Manfield | ManfieldâŠ&gclid=CjwKCAjw47i_BhBTEiwAaJfPpoA5E5rQ2LrmSJtZHdP1zQEey4s6BhV-YtcKnRYPOxrs4si0JH8bjRoCFCwQAvD_BwE
Zag dat ze een van de 2 ook met een wat lagere hak hebben.
Mensen die âte druk zijnâ om in hun agenda te kijken, maar dan wel een appje van bijna een a4tje sturen met waarom ze zo druk zijn. In de tijd dat je dit hebt getypt had je al 12x in je agenda kunnen kijken.
We hebben het nu ook gewoon vastgelegd met iedereen die wel in 1 minuut in de agenda kan kijken.
Thanks voor de tips!! Ik heb deze toevallig echt nét een paar minuten geleden gepast bij Manfield, zitten inderdaad echt top! Ik heb volgende week nog ergens een pasafspraak bij een winkel voor hakken en boordschoenen (nog moeilijker te vinden haha), maar als ik daar niks vind worden het deze denk ik!
Mân Peter Kaiser droomhakken laat ik maar even gaan geloof ik. Heb ze wel in een maat groter gepast in de winkel, maar die teen blijft een issue en ze zijn ook wel erg aan de hoge kant.