Dat je met al je recycling 3 verdiepingen naar beneden loopt en alles dan vol is zoooo irritant
Ik heb hetzelfde en wil volgend jaar kijken of ik toch de griepprik kan krijgen. Ik lig er zó veel af mijn hemel.
Dat er zoooooveel verschillende soorten airfryers zijn. Raak helemaal overweldigd door het aanbod.
Nee joh. Ik zou dat ding eerder naar de stort brengen dan aan zo iemand geven.
Dat de AH op de site een bepaald soort brood in het assortiment heeft en ik inmiddels ik 3 winkels geweest ben, waaronder een XXL en ze het nergens hebben.
En dan erger ik me er ook aan dat ik dan nu moet schakelen naar wat anders voor het kerstontbijt en ik nu blokkeer en ik niet wat nu.
Ik kan de Russell & Hobbs Satisfry Air & Grill van harte aanbevelen. Is tevens een multicooker en is heel makkelijk te reinigen.
Goeie staafmixer hoor.
Vandaag gebeld naar mijn oud verhuurder. Niemand neemt op van de afdeling die ik moet hebben. Ik wacht al een half jaar op geld die ik terug krijg en de toeslag blokverwarming van 2023… Het gaat over een paar duizend euro die ik terug moet krijgen.
Ik had wel een mail dat in het laatste kwartaal van 2024 uitbetaald gaat worden. Nou je snapt wel dat gaat natuurlijk nooit gebeuren want ze zijn dicht met kerst en 6 januari zijn ze er weer
Het feit dat ik geen poot heb om op te staan maakt me kwaad.
Ik ging vroeg boodschappen doen en had zo’n stoffen tasje in mn fietsmand laten liggen. Kom ik terug, is die weg. Het was iets voor 9 smorgens, niet verwacht dat ze dat zouden stelen.
Wat maakt het tijdstip hierbij uit?
Aan al die mensen op mijn instagram die kerstliedjes gebruiken in hun stories.
De winkels waren net open en er waren nog weinig mensen. Verwacht zoiets eerder als drukker is
Ja maar ik heb die mail, ik krijg het niet terug betaald en dan? Kan ik blijven mailen met hallooo jullie hebben dit belooft. En dan ? Het is niet dat ze dan ineens denken laten we het doen, aangezien ik al een half jaar met ze aan het mailen/bellen ben.
Het is gewoon geld die ik nodig heb voor mijn operatie. Dus ik ben gewoon echt boos. Want owee als ik iets niet binnen X termijn betaal.
Oh op die manier, ja snap ik wel. Wel klote dat mensen niet gewoon van andermans spullen af kunnen blijven.
Dan schrijf je een mail of brief die geldt als ingebrekestelling (weet niet of dat in nederland ook zo heet) met dat als ze je niet terugbetalen voor datum x, je verdere stappen zal ondernemen. En dan hopen dat het niet zover moet komen dat je echt naar een advocaat/de rechtbank moet stappen natuurlijk.
Ik weet niet waar het precies om gaat, maar is er niet ook een huurdersbond ofzo die je hierin kan bijstaan? Edit: wat @Trivia hierboven zegt dus, ombudsdienst inschakelen is ook een goede
Wel echt rot zeg, zo’n groot bedrag. Hopelijk krijg je het snel!
Informeer even bij het Juridisch Loket en/of de huurcommissie. Je hebt echt wel een poot om op te staan hoor
Info@boos.nl of info@kassa.nl in cc meenemen helpt ook al in mijn ervaring. Geen idee of die mailadressen echt bestaan trouwens
Zoals anderen zeggen, lijkt het mij ook dat je gewoon een poot hebt om op te staan.
Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Anders hun even bellen voor advies over hoe verder, welke mail/brief je nog kan sturen etc.
Heb je geen rechtsbijstandsverzekering kan je ook de Nationale Adviesbalie bellen.
Een brief, aangetekend!
Of als je een vriend of vriendin hebt die rechten heeft gestuurd, vragen of die de brief wil opstellen en ondertekenen met ‘mr.’ deden wij altijd tegen onze klote verhuurder toen ik met vrienden samenwoonde