Ik kon een x op google niet vinden wat een bepaalde afkorting in een bepaalde context betekende dus vroeg het chatgpt. Kwam die met een antwoord wat wel ok klonk. Dus ik vraag wat de bron is, zegt ie “bij nader inzien is het toch niet juist” oid lol
Ja en als je vraagt op welke dag van de week een bepaalde datum in de toekomst valt gaat dat ook nog wel eens mis. Terwijl ik dat precies zo’n vraag vind die niet mis zou moeten gaan.
Ja het is een language model, geen rekenmachine, dus dat kun je ook niet verwachten. Het weet alleen wat het ooit heeft gelezen en dat is dus niet dat 18 februari 2036 op een vrijdag valt.
Voor dat soort dingen gebruik ik altijd berekenhet.nl
Echt een handige site
M’n buren die ALTIJD vragen als ze me zien wat de plannen zijn, of ik nog iets leuks ga doen, nog leuke tripjes gepland? Pff nee, ik heb de hele week gewerkt, ben kapot en ga genieten van m’n lange weekend door zo min mogelijk te doen. Alsof je altijd wat op de planning moet hebben?!
Maar wel scannen met je telefoon in je lidl app - hier tenminste - en dat vind ik toch een uitvinding. Echt top.
Gisteren ook voor het eerst met mijn man gedaan. Snap alleen hoe het zit met die coupons. Moet je die dan van te voren gaan uitzoeken?
Hoe doe ik dit?? Ik kan het in de app niet zo snel vinden
Kan niet overal
Ik kreeg het gisteren via de app in beeld dat ik ervoor kon kiezen. Maar toen stond ik al voor de winkel. Zie het nu niet staan. Misschien is het een locatie dingetje?
Door op het balkje ‘Lidl plus kaart’ te tikken en dan voor scan & go te kiezen. Als het niet beschikbaar is in je winkel kun je het wel kiezen, maar kom je daarna niet verder.
Ik gebruikte laast chatgpt om een lang verhaal in te korten. Meestal gaat het goed, maar dit werd een verhaal met allemaal zelfbedachte gebeurtenissen. Echt hallucinaties over de top.
Was uiteindelijk meer tijd kwijt aan het checken van de uitkomst, sindsdien doe ik het toch maar zelf ![]()
Ik vind dit zo kut. Steeds met je telefoon lopen. Ik heb m’n boodschappen lijstje ook op m’n telefoon dus moet steeds switchen. Ik wil de handscanners terug.
Dit is toch al vrij snel direct offline gehaald? Kwam het eerder al tegen op Reddit met inderdaad dat de maker zei dat het offline halen kinkshaming was
ja die moet je al geactiveerd hebben! en dan scannen met tel de boodschappen, lidl kaart scannen en direct betalen. Heerlijk. Hoef je boodschappen ook bij de lidl niet meer in- en uit te pakken.
ja snap ik wel… ik heb boodschappenlijst ook altijd in Keep staan. Vind het alsnog wel echt chill dat Lidl het nu ook heeft.
Hier hadden we handscanners bij de Lidl dus voor mij is het een achteruitgang.
Waarom heeft er altijd wel iemand vis bij zich in de tram?
Dit lijkt me een vrij specifiek Scheveningen probleem?
Haha fair, maar dit was de tram náár Scheveningen.