ja het is 19 graden in mijn woonkamer en ik lag vanmiddag onder een elektrische deken met een warme kruik en badjas aan die kou zit dan echt in mn botten ofzo
Past bij niet/slecht slapen. Ook een soort van opvlieger kan erbij horen.
Ik heb je advies opgevolgd en heb het nu een stuk minder koud gelukkig. Voor mijn hete douche waren mijn hand gewoon ijskoud
Het inschrijven bij een nieuwe huisarts in mijn nieuwe woonplaats gaat ZO ouderwets. Met een formulier dat je alleen tussen 12 en 2 kan ophalen en inleveren, kopie meenemen van mn id, niks online mogelijk. Is het 1980?
Haha ik heb dit bij de apotheek hier in de buurt. Het was zoveel gedoe dat ik het maar heb laten zitten en 5 jaar na mân verhuizing nog steeds naar de apotheek in mân oude wijk ga.
Is het ook nog in Comic Sans? Dat was bij mij ook nog eens zo haha
Ik was vandaag bij de supermarkt en ik was bij de zelfscan weer eens mijn flessenbon vergeten, dus ik naar de balie daar kun je het dan op je rekening laten zetten. De mevrouw achter de balie was druk met een collega in gesprek en de enige interactie die ze naar mij toe had was op het pinapparaat tikken zodat ik mijn pas erop kon leggen. Ik heb haar met al mijn sparkles een heel fijne dag verder gewenst maar man wat ergerlijk
Bij de zelfscan kun je het ook op je rekening pinnen volgens mij!
Hier nog niet, dat had ik al eens gevraagd, maar na de verbouwing wel zeiden ze dus kom maar op haha
Ja zo was het bij ons ook! Misschien iets ruimere tijden om het formulier op te halen maar dat formulier leek wel weer geprint met een matrixprinter (wie kent ze nogâŠ).
Volgens mij hebben (huis)artsen ook nog heel lang vastgehouden aan de fax terwijl de rest van de wereld dat apparaat al lang had afgezworen.
Er is pas vrij recent een veilige vorm van e-mail gekomen, dus wij waren nog heel lang wettelijk verplicht om te faxen als het sneller moest dan met de post.
Was net croissantjes halen en die medewerkster van AH legde gewoon al die broodjes met haar blote handen erin? Nou zal het ook wel meevallen als die handen schoon zijn, maar toch
Bedoel je iets zoals Zivver? Want dat systeem haat ik met elke vezel in mijn lijf, het werkte echt nooit bij ons hahaha.
Hoe dacht je dan dat ze dat deden?
Aan mijn zus. Ik heb last van haaruitval en haarverlies, omdat ik Hashimoto heb en ijzertekort etc. en daardoor heb ik een beetje een obsessie ontwikkeld met kijken naar mijn haar en voelen aan mijn haar, fotos ervan maken etc. ik doe er vanalles aan maar soms ben ik echt de wanhoop nabij. En nu moet ik van mijn therapeut iets op mijn hoofd doen om daarmee te stoppen. Dus ik had een petje op, wat gek stond natuurlijk haha. Dus ik leg haar uit waarom, zegt ze geĂŻrriteerd:â Je moet er gewoon niet aan denkenâ, je moet er gewoon mee ophoudenâ. Ik vind dat dan zoân dooddoener, want als het zo makkelijk was zou ik dat doen. Ook heeft zij natuurlijk een volle bos fucking haar, dus ze snapt de stress en dat gevoel gewoon niet. Dan denk ik echt van laat jij lekker even een kale kop krijgen en ik een volle bos haar haha en dan zal ik jou even vertellen dat je er âgewoon niet aan moet denkenâ. Ugh echt zo frustrerend.
Doet me echt denken aan die mensen die stellen die moeite hebben met zwanger worden adviseren om âgewoon eens lekker op vakantie te gaan en er niet zo mee bezig te zijnâ. Of mensen met een perfecte huid die iemand met acne adviseren om âgewoon eens niet zoveel op te smeren maar alleen met water te wassenâ. Echt zo hinderlijk.
Ja echt precies dit! Gewoon een beetje gebrek aan empathie ofzo. Ik snap niet dat je je er dan niet op zn minst een beetje in kan inleven, maar ja helaas maakt ze dit soort opmerkingen super vaak dus heb geleerd het te negeren maar het is echt irritant.
En als ze zelf iets heeft is het dan wel drama? Die mensen vind ik zo irritant haha, zelf wel je eigen drama lekker doorvoelen maar dat dat nooit eens kunnen relateren aan de issues van een ander.
Yep en soms heb ik dan echt de neiging om expres net zo te reageren als haar gewoon uit nijd