ik reis best vaak lang met de trein in het weekend dus heb zo’n weekend vrij abonnement en voor een paar euro’s extra reis je eerste klas. dus ik dacht chill, lekker rustig. maar echt alleen maar slechte ervaringen tot nu toe haha ![]()
![]()
stel dat door drukte in tweede klas hun kind gingen verschonen op tafeltje eerste klas
man die die loungebank als een soort bed inrichtte, schoenen uit, film op, helemaal comfortabel😂
opa’s en oma’s die elk drie gillende kleinkinderen de eerste klas intrekken
mensen die een egotrip van eerste klas krijgen en bij elk geluidje (niet stilteklas) of het zien van iemand waarvan ze denken dat ze niet in de eerste klas horen theatraal gaan zuchten
ik zet ‘m lekker weer om naar tweede klas!!!