Zorgmail hebben wij, dat zit geïntegreerd in Outlook en werkt (voor onze kant in ieder geval ) prima.
Zivver zat bij ons in Outlook maar werkte alsnog niet. Zorgmails ontvang ik wel eens zelf en werkt echt top!
Ik word zo agressief van zivver
Aan de nieuwe qlinrs. Wat een rammelende ouderwetse bussen met lelijke stickers op het raam.
Met een tang? Of een zakje/handschoen. Wij pakken die broodjes ook niet met onze handen toch
Maar of weet ik het hoeveel klanten met hun handen die bak in gaan zonder handen wassen of 1 medewerker die vlak daarvoor zijn of haar handen gewassen heeft is toch wel wat anders.
Blote handen is vaak frisser dan met een handschoen
Overal waar ik werkte mocht ik die niet aan. Behalve op een plek waarbij we rauwe kip moesten marineren
Nee joh, die worden gewoon van de bakplaat zo in die bak gegooid zonder handschoenen en/of extra handen te wassen hoor.
De bakken worden ook gestofzuigd met de gewone stofzuiger.
Hahah ja voor de hygiëne zou ik die broodjes niet perse pakken
Vergelijk met hoe je als klant die broodjes pakt is mank natuurlijk. Klant heeft niet de opdracht om handen te wassen voor deze broodjes gaat aanraken (en je wil niet weten hoeveel klanten er tóch met hun handen aan zitten en broodjes van de grond terug leggen). Liggen natuurlijk gewoon voorschriften voor hoe je als medewerker op zo’n afdeling moet werken om dat hygiënisch te doen. Handschoenen zijn zoals gezegd vaak niet hygiënischer.
Ja want medewerkers houden zich ook altijd aan die voorschriften met het tijdsbestek waarin ze moeten werken Snap sowieso niet hoe heel dat gebeuren door de hygienecheck komt, want in de horeca zou zo’n zaak dan allang gesloten moeten worden. Ik eet de broodjes wel gewoon zonder problemen hoor, heerlijk haha.
Nee daarom, goed voor de weerstand denk ik dan maar
Dat zeg ik ook niet dat dat overal goed gaat
Dat ik steeds zo teleurgesteld blijf raken in mensen. Mijn moeder ligt in het ziekenhuis, is aan het revalideren en zit aan zware antibiotica. Nu voelde zij zich vandaag stukken beter en waren 2 vriendinnen van haar langs komen. Die hadden een klein cadeautje mee; chocola.
Omdat zij zich zo goed voelde gingen ze beneden in het restaurant eten. Komt ze boven, chocola weg?!
Zij navragen bij de schoonmaaksters die net een kamertje verder waren of hun het per ongelijk weg gegooid hadden; maar nee. De verpleegsters wisten ook van niets maar zeiden ‘achja kan gebeuren, mogelijk dacht iemand dat je naar huis was en heeft iemand het mee genomen’
Wtf? Euh nee, haar schoenen staan er nog, tas, spullen, badkamer producten, jasje alles. Letterlijk niets wijst er op dat deze kamer leeg is en iemand naar huis is. Nu heeft mijn moeder het laten zitten want dit vond ze al uitputtend genoeg.
Ik ben zó onwijs kwaad, het idee dat je iets weg haalt uit een kamer (zou het stelen noemen) kwam niet eens in mij op. Laat staan in een ziekenhuis?! Er liggen op die afdeling zo veel meer kwetsbare mensen, wie weet steelt iemand gewoon shit als ze een keer van hun kamertje zijn? Het gaat niet om de chocola, maar het idee.
Ik ben teleurgesteld en boos.
Ja zo kut he, in het ziekenhuis moet je echt op je spullen letten helaas. Op sommige moderne afdelingen hebben ze kluisjes
Mijn vader lag 2 jaar geleden bijna 2 maanden in het ziekenhuis en toen hadden ze zijn telefoon gestolen toen hij even naar het toilet was. Hij had het al zo moeilijk en dan flikken ze ook nog zoiets. Altijd klote natuurlijk als er iets gestolen wordt, maar inderdaad zeker bij kwetsbare mensen.
ik lees dit allemaal echt met zo veel verbazing?? wtffff
Echt zo laag zeg deze situaties.
Enig idee wie dat dan doen? Mensen die er speciaal voor naar ziekenhuis komen? Visite van andere mensen? Personeel? (Aub niet!)
Ook dat zou me niks verbazen
All of the above