Waar erger je je aan? #19

En misschien ook wel kamergenoten. Het kan iedereen zijn.

2 likes

Ja echt superkut dat dit gebeurt! Bij een van mijn laatste ziekenhuisopnames werd het er zelfs bij vermeld, ik moest alles van waarde thuis laten.

3 likes

Ik denk dan meteen aan iemand met dementie eigenlijk

3 likes

Zou ik ook wel geloven. Gebeurde bij mijn oma’s verzorgingshuis. Nieuwe, dure kleren waren binnen een week weg en het verzorgingshuis kon niks doen. Probleem was dat het zzp’ers waren en er weinig aan te doen was.

Bewoners pakten soms ook onbewust spullen, maar die waren zo terug gevonden en dat vonden we ook wel ā€œgrappigā€.

4 likes

Ik heb me ingeschreven bij een nieuwe tandarts en nu kan ik morgen al gelijk komen en ik schijt duizend kleuren

Helpppp

5 likes

Onze eigen spullen worden ook met regelmaat gegapt uit afgesloten kasten en kantoren, ik denk dat er best mensen specifiek naar dit soort plekken gaan om te stelen, je gaat makkelijk op in de massa, niemand kijkt op van een nieuw gezicht.

3 likes

Komt goed!

Dat is helemaal kut, je enige contact met de buitenwereld. Bij ons was het alleen z’n scheerapparaat toen hij in coma lag op de IC :skull: Hoop dat ze er eczeem van hebben gekregen.

4 likes

Ik ben sinds kort ook overgestapt, heeeeeel lang uitgesteld want dan moest er vast van alles gebeuren maar viel me alles mee! Heb er nog steeds een hekel aan maar heb er een beter gevoel bij.

1 like

Omdat ik al zo vroeg onderweg ga naar werk (6.15) is het 4 graden als ik weg ga en 18 als ik terugkom. Een goede jas voor de hele dag uitkiezen is echt onmogelijk.

26 likes

De Berichtenbox van de overheid, 9/10 keer verwijst het je alleen maar door naar een instantie en hebben zij je ook al verwittigd dat ze post oid voor je hebben.

33 likes

Mensen die klagen hoe duur de boodschappen wel niet geworden zijn, maar dan vervolgens wel alleen bij de AH komen en vrijwel van alles A-merken kopen.

3 likes

Dan is het toch alsnog duur geworden vergeleken met hoe het was? Gaat toch over de in verhouding? Waar je vroeger voor hetzelfde 40 kwijt was ben je nu 80 kwijt.

44 likes

Dat is ook zeker zo, maar het is niet dat je gedwongen bent alles bij de AH te halen en van alles A-merk te halen. Er zijn zoveel alternatieven waardoor je alsnog goedkoper uit kan zijn en ik erger me er dan aan dat mensen doen alsof er niks anders dan die AH bestaat.

1 like

Maar ook niet A merken zijn toch gewoon net zo hard in prijs gestegen?

Dus ja als je eerst alleen A merken kocht en nu overstapt naar huismerken dan ben je misschien niet duurder uit, maar als je al huismerken kocht zijn boodschappen nog steeds duurder geworden.

9 likes

Ik zeg toch ook niet dat de prijzen niet gestegen zijn?

Mijn ergernis zit hem er in dat ik mensen soms hoor klagen, maar die dan vervolgens niet willen kijken naar alternatieven (of ze direct afschrijven) en dus doen alsof er niks anders bestaat bestaat dan de AH. Dan weet je toch gewoon dat je al duurder uit bent.

6 likes

Ik haat de spitsvrij reclame intens

3 likes

Maar je gaat toch niet naar de Lidl?!?! :nauseated_face::face_vomiting:

3 likes

Ik vind die niet perse altijd goedkoper? Een kilo aardappelen was bij appie goedkoper dan bij de laidl

Maar kan me opzich wel vinden in wat je zegt @Mrs.Fraser mensen onderzoeken zelf ook niet echt alternatieven of vergelijken prijzen bij verschillende winkels of dingen zoals de markt

5 likes

Ook een deel gemakzucht natuurlijk, alles in 1x bij een supermarkt halen of het hele dorp rondfietsen voor uiteindelijk 5 euro verschil. Tenzij je dat heel leuk vindt maar ik gebruik mijn tijd liever aan iets anders

17 likes