Als je dingen in de aanbieding koopt is de Lidl qua groenten en fruit erg goedkoop hoor. Ik ben echt flink minder geld kwijt sinds ik mijn boodschappen spreid bij Lidl en AH.
Nee voor 1 of 2 dingen zou ik dat inderdaad niet doen maar je zou bijvoorbeeld wel op twee verschillende dagen boodschappen bij verschillende supermarkten kunnen doen/rondje markt.
@babushkababy
Hmm misschien toch maar eens naar kijken! Ik ben ook wel blessed met alle supermarkten op vijf minuten afstand.
Ze hebben ook burrata bij lidl voor 2 euro en de parmezaan is ook “even duur” maar dan krijg je wel veel meer dan bij de ap. Ook groot fan van het lekkere en goedkope brood bij lidl
Maar de Lidl heeft geen handscanners en dat ik alles in m’n kar moet doen en daarna alles op de band moet doen en daarna alles in m’n tas moet doen kost me gewoon jaren van m’n leven.
En voor de karren heb je een muntje nodig.
Hahahaha omg
En ze bezorgen niet
Precies de reden waarom ze producten lager kunnen prijzen omdat ze geen geld hoeven uit te geven aan andere onzin dan gewoon hun product verkopen.
Nouuuuuu, de weegschalen bij de zelfscan
Ja die burrata is top en sowieso een goeie kaasafdeling! Hun stuk bio jong belegen kaas is lekkerder en goedkoper dan zo’n vergelijkbaar stuk van de Appie. Ik doe sowieso altijd eerst mijn boodschappen bij de Lidl en dan alleen de appie voor specifieke dingen of bij hele goeie bonussen. Ik vond het vroeger altijd super stom om met mijn moeder mee te moeten naar de Lidl, toen was echt zo’n karige supermarkt met al die dozen, maar inmiddels my fav.
Ik ben trouwens naast hun groente en fruit ook fan van hun huismerk alcoholvrije IPA (beter dan de dure soorten van de appie en de helft!!! van de prijs), olijfolie, Griekse yoghurt en die wisselende wijnen. Er is steeds minder waarvoor ik nog naar de appie ‘moet’ en ik vind de appie ook steeds vaker vervelend duur en vol met allemaal kant en klare ‘verse’ dingen die eigenlijk gewoon niet lekker zijn. Scam alert
Haha ja ik doe dit ook en heel vaak zie ik dan ook meerdere mensen die ik daarvoor bij de Lidl zag
Our people
De prosecco bij de lidl is ook top en maar 4 of 5 euro!!!
Ik ren nu direct naar de Lidl.
Ik ben ook fan van lidl alleen “mijn” lidl heeft geen vers brood(afdeling) en is mini dus heeft alleen normale kassa’s anders zou ik er veel vaker komen
Ahhh ik wil wel vaker naar de Lidl maar die zit op 10min fietsen en ik haat het om boodschappen te doen op de fiets en de AH zit precies de andere kant op. En het is altijd heel druk. En niet aaalles is goedkoper dus dat moet ik dan weer uitzoeken. Maar ik ga het toch weer eens een kans geven binnenkort!
Jongons vergeet de dirk en vomar niet 🫶🏼
En eigenlijk moet ik dit allemaal gaan verplaatsen naar Algemeen supermarkten topic ipv te reageren sorry @Lula
Ja ik ben mega fan van de Dirk. Kom eigenlijk bijna nooit meer bij de AH want Dirk heeft bijna alles en is een stuk goedkoper. Kan zo snel alleen amandelpasta bedenken qua dingen die ik regelmatig gebruik en waarvoor ik af en toe naar de AH moet.
Of nettorama, echt enorm fan van hun winkel!
Wel jammer dat de eigenaar van lidl een zionist is.
Huh die zitten toch in de scanner?