Waar erger je je aan? #19

Voor fruit en groente wel ja. Maar ze wegen je boodschappen tijdens het scannen. Als jij iets niet scant, maar je boodschappentas aan de kant van de gescande dingen wel zwaarder wordt, weten ze dat je er iets in doet zonder het te scannen.

Die zijn echt zoveel goedkoper! Soms gewoon 1/3 van de prijs van wat iets bij AH kost

2 likes

Aan iedereen die het woord “rommelen” of “rommelig” gebruikt. Bijvoorbeeld: “ik heb lekker in huis gerommeld” of “het was een beetje een rommelige week”. Ik kan het gewoon echt niet aan. Ik vind het zo’n burgerlijk saai woord en ik gaap gewoon al als ik me probeer in te beelden wat een “rommelige week” betekent. En ik hoor het ook gewoon voortdurend want rommelen is in heb ik het idee

17 likes

Ook lekkere wijnen daar (wel even goed zoeken, zit ook genoeg bocht tussen).

3 likes

Klein leed maar er is een cottage cheese tekort bij de AH’s in mijn stadđŸ˜© Ik had er zoveeeeel zin in

1 like

Zou dat dan net als die flatbreads door TikTok komen, of is het puur toeval?

2 likes

Die gruner veltliner is echt top

3 likes

Dit was bij mijn supermarkten vorige week, maar nu weer vollop aanwezig. Misschien is er een estafette run op de cottage cheese

Ik zag een recept bij Titia Hoogendoorn voor een pizza met een cottagecheezepizza, die ze van tiktok had.

1 like

Ik ben een weekend weg met vrienden en ben m’n lactose-pillen vergeten, dus dat is al vrezen, hebben we net een hele wc rol verspild om mee te zwaaien/dansen op Les Lacs du Connemara voor de belgen/Daan kom ich mer aon voor de Limburgers, sorry maar ik heb dit wc-papier nodig mensen.

15 likes

Hahaha hopelijk werk je niet in de verloskunde want ook daar wordt het vaak gebruikt :joy:. “Mw rommelt al de hele avond, denkt dat de weeĂ«n begonnen zijn”. Vreselijk.

3 likes

Ik had schoenen gekocht voor een nieuwe fiets. Krijg ik eerst 2 verschillende maten, moest ik 1 schoen terugsturen en zou vandaag dan eindelijk de andere schoen binnen krijgen. Net op tijd want kan vandaag mn nieuwe fiets ophalen.

Rijd die stomme stomme stomme bezorger van dhl gewoon door zonder een poging te doen om het daadwerkelijk te bezorgen :sob::sob: had ik t maar gewoon in een kluis laten bezorgen.

En die fietswinkel is maandag gesloten en zij zouden mijn schoenen aanpassen op de pedalen. Dus nu kan ik pas na maandag die fiets gebruiken. Alleen maar omdat zo’n 19 jarige jeroen te lui is om zijn werk te doen.

En ook geen idee hoe ik die fiets thuis krijg nu zonder dat ik hem naar huis kan fietsen

8 likes

je kan gewoon fietsen zonder klikschoentjes hoor, je moet je voeten wat voorzichtiger neerzetten maar gaat prima. heb jaren op een fiets met klikpedalen als stadsfiets, met normale schoenen en zelfs soms laarzen en hakken, gefietst

wel irritant verder!! ik laat nooit meer aan huis bezorgen als ik iets echt nodig heb door dit soort dingen idd

1 like

Zijn dit soort dingen, kan dat gewoon dus?

2 likes

Ja hoor, is niet ideaal maar kan echt prima. Veel mensen die beginnen met fietsen en niet in klikpedalen durven beginnen op sneakers en zulke pedalen.

2 likes

Kan gewoon maar ik zou echt gebruik maken van hun service van het aanpassen van je plaatjes qua stand op de schoenen. Daar kan je zoveel mis mee doen.

4 likes

Haha ik vind dit juist zo gezellig klinken.
En als je zegt ‘chaotische’ of ‘drukke’ week klinkt het meteen ernstig of negatief, terwijl ‘rommelig’ klinkt wat minder ernstig. Het heeft iets gezelligs.

8 likes

Ja dat zou ik ook heel graag willen maar dat kan dus vandaag niet want heb maar 1 schoen :sob:

2 likes

Nee misschien is dit wel beter ook, dan dat ik nu voor het eerst op die fiets ga fietsen en dan ook nog eens voor het eerst met die klik dingen.

OkĂ©, zie dit in een TikTok. Paniekkkk er is een tekort aan cottage cheese​:cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat:
IMG_2943

4 likes