haha dit zijn ook altijd de enige keren dat ik mijn meesterstitel gebruik
Plus je krijgt het bedrag terug als ze je in je gelijk stellen.
+rente over de tijd dat je het bedrag al had moeten krijgen. Had ik iig via het juridisch loket
Ik mag een huis bezichtigen en moet vanaf vandaag tot en met 26 december papieren inleveren. Dude⦠Het is te hopen dat ik alles in orde krijg
Ik denk niet eens dat ik dat huis neem, maar ik wil hem wel bezichtigen
Why not?
Het is best een prijzig huis. Dus ik weet nog niet hoe ik dit moet fixen.
Maar goed, misschien word ik verrast
Er was gisterochtend opeens een tijdvak vrij dus de appie is nu onderweg naar mijn huis! Ik had last minute een vriendin uitgenodigd voor 1e kerstdag en ik moet de frisdrank meenemen naar mān ouders, dus dat bijbesteld.
(en voor 30⬠aan nieuw vegan snoep)
Gaat het om sociale huur? Als je de woning toch overweegt, krijg je meestal nog wel extra tijd als het om papieren gaat waarvan je afhankelijk bent van anderen (zoals papieren van de gemeente). Al het andere kun je gewoon downloaden van je werkgever en de belastingdienst, komt vast goed!
Dat er in t zkh maar 1 restaurant open is en we al 10 minuten wachten tot de koffie gemaakt is en we dan zo bijna geen tijd hebben om t op te drinken
Edit: en het was vies, na 3 slokken weggegooid
Elk jaar weer dezelfde domme inschattingsfout; de kerstboodschappen op 24 december doen
Ik ben om deze reden in dubio of ik iets bestel of toch nog boodschappen ga doen na werk. In mijn lunchpauze was het al horror. š«”
Oh no is het zo erg? Ik moet ook nog
Wij stonden vast op de parkeerplaats, allemaal mensen die dachten Ooooh is dat geen parkeerplek nou boeie
Konden geen kant op dat was wel een benauwd kwartier
Ik was in een mij onbekende Jumbo (zijn op vakantie) en alles van mijn lijstje was er nog
Bestellen dus
@Sax ik heb gelukkig (vraag me niet hoe) alle bestanden/documenten kunnen fixen
Sowieso, ga alleen nog even snel een panty halen voor morgen en een flesje wijn! Maar geen zin om na te denken over avondeten en te lang in de Appie rond te hangen vandaag haha.
Ik ging naar de slager trok nummer 66 en ze waren bij 41
De hoge verwachtigingen rondom kerst die ik mezelf op leg, ben helemaal trubbelig en niks lukt voor mijn gevoel en ik ben helemaal chaggerijnig.
Kerststresssā¦
Ongerelateerd maar ik was afgelopen zomer een keer bij de Burger King en ik trok nummer 40 ofzo en ze waren aan nummer 81. Na 10 minuten onszelf vragen stellen en wachten, beseften we dat niemand in het restaurant aan het eten was. Heel rare situatie waarbij er nƩt niet werd gereld. (Ik was niet betrokken )
Ongerelateerde ergernis: ik vind weinig irritant op Vinted maar wat ik echt smerig vind is wanneer mensen toilettasjes die ze gratis bij cosmetica krijgen aanbieden voor 20 tot zelfs 40 euro. Alsof een toilettasje van Dior Beauty opeens de kwaliteit heeft van een Dior tas? Nee kalf, het is gewoon Temu-prul, doe niet zo gierig en geef dat ding aan je nichtje ofzo.
Mijn vriend voelt zich absoluut niet lekker inclusief overgeven. Ik heb dan hypochondrie, vanwege emotofobie. Hierdoor begin ik me ook direct naar te voelen.
huh ik begrijp dit verhaal niet? was er niemand in het restaurant of waren er mensen en had niemand zijn eten? waarom rellen dan?