Waar erger je je aan? #19

Elk jaar weer dezelfde domme inschattingsfout; de kerstboodschappen op 24 december doen

17 likes

Ik ben om deze reden in dubio of ik iets bestel of toch nog boodschappen ga doen na werk. In mijn lunchpauze was het al horror. 🫔

4 likes

Oh no is het zo erg? Ik moet ook nog :sob:

2 likes

Wij stonden vast op de parkeerplaats, allemaal mensen die dachten Ooooh is dat geen parkeerplek nou boeie
Konden geen kant op dat was wel een benauwd kwartier
Ik was in een mij onbekende Jumbo (zijn op vakantie) en alles van mijn lijstje was er nog

2 likes

Bestellen dus :joy:

@Sax ik heb gelukkig (vraag me niet hoe) alle bestanden/documenten kunnen fixen

4 likes

Sowieso, ga alleen nog even snel een panty halen voor morgen en een flesje wijn! Maar geen zin om na te denken over avondeten en te lang in de Appie rond te hangen vandaag haha.

2 likes

Ik ging naar de slager trok nummer 66 en ze waren bij 41

5 likes

De hoge verwachtigingen rondom kerst die ik mezelf op leg, ben helemaal trubbelig en niks lukt voor mijn gevoel en ik ben helemaal chaggerijnig.
Kerststresss…

3 likes

Ongerelateerd maar ik was afgelopen zomer een keer bij de Burger King en ik trok nummer 40 ofzo en ze waren aan nummer 81. Na 10 minuten onszelf vragen stellen en wachten, beseften we dat niemand in het restaurant aan het eten was. Heel rare situatie waarbij er nƩt niet werd gereld. (Ik was niet betrokken :pray:)

Ongerelateerde ergernis: ik vind weinig irritant op Vinted maar wat ik echt smerig vind is wanneer mensen toilettasjes die ze gratis bij cosmetica krijgen aanbieden voor 20 tot zelfs 40 euro. Alsof een toilettasje van Dior Beauty opeens de kwaliteit heeft van een Dior tas? Nee kalf, het is gewoon Temu-prul, doe niet zo gierig en geef dat ding aan je nichtje ofzo.

12 likes

Mijn vriend voelt zich absoluut niet lekker inclusief overgeven. Ik heb dan hypochondrie, vanwege emotofobie. Hierdoor begin ik me ook direct naar te voelen.

huh ik begrijp dit verhaal niet? was er niemand in het restaurant of waren er mensen en had niemand zijn eten? waarom rellen dan?

7 likes

Het hele restaurant zat ramvol, maar er kwamen geen bestellingen uit de keuken. Na zorgvuldig onderzoek bleek dat sommige mensen al ruim een uur zaten te wachten, veel van hen met hongerige, jengelende kinderen.

De manager weigerde de kiosken te sluiten (dus er bleven nieuwe bestellingen bijkomen) terwijl de keuken nooooit voor sluitingstijd al die bestellingen kon afwerken. Echt een hele rare situatie. Vriendin en ik zijn vertrokken en ik heb via een (nette!) e-mail mijn geld teruggekregen.

5 likes

Snot en snot verkouden, m’n smaak kwijt, hoofdpijn en gewoon ziek. Kan amper slapen door adem tekort als je ligt. Laat dit snel over zijn :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Dat het dure rokje wat ik heb gekocht zo’n kleine kut-rits heeft die nu stuk is na 1 dag dragen. Moet ik weer terug naar de winkel. Snap echt niet waarom er overal altijd zo’n hele dunne irritante rits in moet zitten.

4 likes

Heb ik eindelijk weer een keer een bh met een beugel aan in een goede maat, komt die beugel er na een week al uitzetten aan de zijkant, au en wil weer een zachte bralette aan nu

3 likes

Omg om deze reden heb ik een Sandro rok geretourneerd, kon echt niks met die blinde rits en zag hem al kapot gaan :weary:

1 like

Werken

Echt geen zin vandaag en heb heeeeeele lange dag :tired_face::tired_face::tired_face:

Heb zo’n zin in vakantie

4 likes

Papercuts (hoe noem je ze in het Nederlands, papiersneetjes???)!!! Het is echt ongelofelijk hoe ik mezelf CONSTANT met papier weet te snijden, aaah, zooo vervelend!!! En zo irritant dat je er ook niet over kunt zeuren zonder heel aanstellerig over te komen haha, het doet echt pijn grrr

4 likes

Ik lees dit terwijl dochter een aflevering van Bing kijkt waar Coco een papiersnee heeft. Nu weet je hoe het heet, vet leerzaam :sweat_smile:

3 likes

Mensen die in 100 talen vrolijk kerstfeest op hun Facebook zetten. Jaja ik snap het je bent super international.

3 likes