Bij mijn AH zijn ze overgegaan op een ander merk. Wat huismerk was is nu Dairly. Een paar weken geleden dus ook lege schappen en toen ineens dit nieuwe B-merk. Ik denk dat die lege schappen dus door de overstap komen. Is wel vaker zo met producten.
Aan die domme filmpjes die op fb opkomen. Iemand heeft autopech, een ander helpt even duwen naar de zijkant. Staat erbij dat degene die even helpt duwen zo’n held is. Ik zou ook even helpen als het voor mijn neus gebeurd. Anders staan we toch allemaal stil.
Wat een aanstellerij om paniek te hebben als een product er even of niet meer is
Nou ik ben nog steeds rouwig om het verdwijnen van de oude vega filet americain van de AH
We zijn ook zo verwend tegenwoordig, de oneindige diversiteit aan producten in supermarkten is gewoon echt insane. En verwachten dat alles altijd er maar voor ons is als ons dat schikt is al helemaal raar eigenlijk he. Soms lijken we dat te vergeten doordat we zo diep in het kapitalisme zitten
En dan vooral cottage cheese. Het smegma onder de kazen.
Never forget de appel kiwi groene thee van de ah
Nee dat klinkt dan weer nasty.
Pff ja was echt mijn favoriete thee! Mis hem nog steeds
Zo sad nog steeds
Mijn favoriete muesli verkopen ze ook niet meer
Is het gelukt?
Dat Francis nu You never Walk alone zingt bij de marathon van Rotterdam als vervanger van Lee Towers
Ik heb net het hele huis ‘met de hand’ gedweild omdat mn stoomreiniger-dweil blijkbaar kapot is (daarbij droogt de vloer ook altijd sneller). Maar nu kwam mn vriend net binnen en hij wilde geen natte sokken krijgen dus hij is op zn slippers door de woonkamer gelopen - maar daar zat modder/zand onder dus ik heb nu een vers gedweilde vloer met alle voetafdrukken van mn vriend.
Nou, slippers uit en opnieuw dweilen vriend.
Gaat hij het nu opnieuw doen?
@Telefoonnummer
Ja sowieso, maar hij is eerst nu naar een droog stuk verbannen. En ik zit online een nieuwe stoom-dweil-reiniger uit te zoeken haha.
Huh, sokken uitdoen was geen optie?
Pfff heb vannacht een zieke maagpijn-aanval gehad, wist niet waar ik het zoeken moest want heb dit normaal nooit. Durfde geen reguliere pijnstillers te nemen omdat dat volgens mij niet goed is voor de maag, en durf nog steeds niet goed te eten of drinken omdat ik bang ben dat het weer slecht valt. En ik moet straks met het ov
Ja! Maar vond het wel heftig moet ik zeggen. Kreeg die fiets in mijn handen en eigenlijk geen uitleg meer gekregen.
Vond het echt eng om op te stappen omdat je niet met je benen aan de grond komt, wist niet meer hoe ik moest schakelen dus had echt een zware versnelling en zat onderweg maar wat te kloten links en rechts en dan die kleine pedalen om mee te trappen. Het was wel een ervaring