Waar erger je je aan? #19

Het logistieke onvermogen van mijn vriend, die gaat tanken terwijl we al te laat zijn en er nog prima genoeg benzine in zit voor wat we moeten rijden (retour)

5 likes

Mn rug is verbrand en alles is daardoor zo oncomfortabel :pleading_face:

1 like

Voel me wel een ultieme millenial survivalist dat ik ooit heb geleerd cottage cheese te maken tijdens scheikunde 1 :sunglasses:

8 likes

Ja als je melk lang genoeg laat staan krijg je vanzelf stukjes, dan lijkt het er wel op

12 likes

Maar dan heb je alsnog voetafdrukken in je gedweilde vloer toch

1 like

Ja ik ben de eerste drie keer ook nog zonder klikschoenen gegaan omdat ik echt heel erg moest wennen aan de houding en het sturen. Met gewone schoenen op die klikpedalen is ook niet ideaal maar dacht ik moet dit eerst ff leren zonder dat mn voeten vast zitten.

Je kan overigens ook tijdelijk normale pedalen monteren op je fiets als je dat zou willen, maar goed dan moet je die wel weer kopen.

Ben absoluut geen expert dus weet niet of je van mij wat aan moet nemen hoor maar ik kan wel redelijk met m’n voeten bij de grond? Net zoiets als op m’n normale fiets. Maar geen idee of mijn zadel dan misschien te laag staat of jouwe wellicht wat te hoog.

3 likes

Gewoon helemaal niet lopen op een natte vloer? Dan wacht je toch altijd even tot het droog is?

1 like

Jaa oke, maar natte sokken of vieze slippers… dan maar even met blote voeten toch?

Ja maar nee. Gewoon niet over een natte vloer lopen want dat ga je daarna sowieso zien. Met of zonder sokken. Dan kan je dat stuk weer opnieuw gaan doen.

2 likes

Haha ja of in ieder geval naar ƩƩn plek lopen, ik had mezelf ook naar de buitendeur gedweild en ben met twee stappen op de dichtstbijzijnde stoel gaan zitten, maar hij liep rustig even van het een naar het ander dus ik werd er vet chagrijnig van.

Morgen komt er een nieuwe stoomreiniger aan en die gaat hij ophalen bij het pakketpunt dus dan is t voorlopig niet meer aan de orde hahah

3 likes

Al twee weken bijna constant een lichtelijk trillend ooglid en ik gok dat het komt door consistent te weinig slaap en te veel schermgebruik. Ergernis is ook dat ik een nachtmens ben en dat het voor mij op de een of andere manier zo moeilijk is om mijn slaapritme te verbeteren.

3 likes

Je hebt ook nog een tussenversie: Combi-pedalen. Dat zijn aan kant normale pedalen en aan de andere kant klikpedalen.

Maar die worden vooral gebruikt door mountainbikers dus volgens wielrenners is het ā€˜not done’ als je die op een wielrenfiets monteert. Maar goed, ik had een 600 euro fiets dus ik kreeg van die lui toch al nul credits :sunglasses:

4 likes

Verkeer in de bollenstreek deze periode

2 likes

Dat mijn tandarts blijkbaar geen normaal passend knarsbitje kan maken (dit is poging 3 geweest) en ik nu al anderhalve week pijn aan mn tanden heb als ik wakker word.

1 like

Ik heb er een van Sova, die is niet op maat maar kun je zelf vormen door hem in heet water te leggen, dam wordt hij zacht en kun je hem zelf ā€˜vormen’. Kan ook een aantal keer opnieuw.

2 likes

Dit is een ochtendhumeur post: mensen houd toch eens op met voetgangers/fietsers voor te laten gaan waar dat niet hoeft. Ik wil niet op jouw liefdadigheid wachten😠

40 likes

Ja echt vreselijk :sweat_smile: ben altijd weer heel blij als dat weer voorbij is

2 likes

Gevaarlijk ook, zo vaak op mn rem omdat ik niet verwacht dat iemand ineens gaat stoppen

3 likes

Ik zit in een trein in Duitsland en naast mij een gezin met een peuter, de vader wil slapen maar de peuter heeft andere plannen, roept die vader Kijk daar is de politie, ik neem aan in de hoop dat het kereltje zou luisteren, maar nu is ie helemaal door het dolle heen :sweat_smile:

Ps. de ergernis is überhaupt het bestaan van mensen

2 likes

Smegma ingeslagen!!! Zin in!

11 likes