Hoe doe ik dit?? Ik kan het in de app niet zo snel vinden
Kan niet overal
Ik kreeg het gisteren via de app in beeld dat ik ervoor kon kiezen. Maar toen stond ik al voor de winkel. Zie het nu niet staan. Misschien is het een locatie dingetje?
Door op het balkje ‘Lidl plus kaart’ te tikken en dan voor scan & go te kiezen. Als het niet beschikbaar is in je winkel kun je het wel kiezen, maar kom je daarna niet verder.
Ik gebruikte laast chatgpt om een lang verhaal in te korten. Meestal gaat het goed, maar dit werd een verhaal met allemaal zelfbedachte gebeurtenissen. Echt hallucinaties over de top.
Was uiteindelijk meer tijd kwijt aan het checken van de uitkomst, sindsdien doe ik het toch maar zelf
Ik vind dit zo kut. Steeds met je telefoon lopen. Ik heb m’n boodschappen lijstje ook op m’n telefoon dus moet steeds switchen. Ik wil de handscanners terug.
Dit is toch al vrij snel direct offline gehaald? Kwam het eerder al tegen op Reddit met inderdaad dat de maker zei dat het offline halen kinkshaming was
ja die moet je al geactiveerd hebben! en dan scannen met tel de boodschappen, lidl kaart scannen en direct betalen. Heerlijk. Hoef je boodschappen ook bij de lidl niet meer in- en uit te pakken.
ja snap ik wel… ik heb boodschappenlijst ook altijd in Keep staan. Vind het alsnog wel echt chill dat Lidl het nu ook heeft.
Hier hadden we handscanners bij de Lidl dus voor mij is het een achteruitgang.
Waarom heeft er altijd wel iemand vis bij zich in de tram?
Dit lijkt me een vrij specifiek Scheveningen probleem?
Haha fair, maar dit was de tram náár Scheveningen.
ik reis best vaak lang met de trein in het weekend dus heb zo’n weekend vrij abonnement en voor een paar euro’s extra reis je eerste klas. dus ik dacht chill, lekker rustig. maar echt alleen maar slechte ervaringen tot nu toe haha
stel dat door drukte in tweede klas hun kind gingen verschonen op tafeltje eerste klas
man die die loungebank als een soort bed inrichtte, schoenen uit, film op, helemaal comfortabel😂
opa’s en oma’s die elk drie gillende kleinkinderen de eerste klas intrekken
mensen die een egotrip van eerste klas krijgen en bij elk geluidje (niet stilteklas) of het zien van iemand waarvan ze denken dat ze niet in de eerste klas horen theatraal gaan zuchten
ik zet ‘m lekker weer om naar tweede klas!!!
ja wanneer iedereens elkaar rumoer een beetje accepteert is de sfeer echt fijner dan wanneer je in zo’n gedragscontrole zone zit
Ah man kon dat niet even wachten tot buiten de trein
Dat je bij ons als je aanbelt kunt zien dat er iemand op de bank ligt. Dus dan lig je lekker in je versleten joggingbroek zonder bh in een hemdje op de bank met vet haar en een wijntje, totaal in je huiselijke isolement en dan moet je wel open doen. Toch maar iets doen met vitrage misschien.
Weekend eerste klas is zo’n verschil met doordeweeks. Doordeweeks eerste klas is echt heerlijk.
Dat moet helemaal niet, juist een powermove om te blijven liggen. Ik doe nooit open voor deur aan deur verkopers en die zien me dan gewoon zitten maar boeiend? Ze zien toch dat ik niet opsta, dan gaan ze weer weg.
Ja opzich eens hoor, ik ben ook zo’n aso met een nee nee sticker maar het waren buren in dit geval. Vond het daardoor toch niet gepast om te blijven liggen haha.