Waar erger je je aan? #19

Simon van Teutem en zijn hele “de slimste studenten” verhaal

4 likes

Gadverdamme haha

7 likes

De correspondent slaagt er altijd weer in nieuwe vijanden voor me te kweken

7 likes

Hooikoorts is killing me vandaag zeg, tering.

6 likes

En vooral 10000 keer de vraag of ik hooikorts heb, en de tips die mensen dan geven.

2 likes

M’n collega zei ook op de gang: ik dacht dat je aan het huilen was. Oke. :expressionless:

2 likes

Fijn al die glazen verpakkingen maar ik heb die collistar nu al 100x laten vallen (die kleine is nu kapot (had sowieso heel lang nog maar de helft van de verpakking) en die grote ligt grotendeels in de gootsteen), en nu begon dezelfde ellende vanavond ook bij mijn serum. Ben benieuwd hoe lang die heel blijft

2 likes

Oh man inderdaad, ik heb insuline in een grotere verpakking en dat is ook glas blijkbaar, nou heeeel handig

Ik zit al vanaf vanmorgen 9 uur in de trein en werkelijk overal was wat mee en ik heb er wel genoeg van eigenlijk (het is bijna 23 uur), de reis zou oorspronkelijk 11 uur duren wat ik meer dan genoeg vond

4 likes

je moet er met een lange treinreis ook nooit van uitgaan dat je de verwachte aankomsttijd haalt :smiling_face_with_tear: ik zou de bestemming deze dag nog halen als een winst zien :joy:

8 likes

Nee dat was op de heenreis al duidelijk maar ik had hoop haha, wilde gewoon graag naar huis. Vandaag nog net gelukt :muscle:

3 likes

Wow je moet er maar zin in hebben, maar hoe eet iemand dit??? Ik vind het echt zo saai, dus als iemand leuke ideeën heeft?

1 like

Crispy chili oil erdoorheen!!!

1 like

Op een boterham met jam

4 likes

Excel. Ik moet wat overnemen en aanpassen maar no way dat ik het voor elkaar krijg. Wat is het toch een ka uu tee programma.

2 likes

Als het nog niet gelukt is mag je me wel een pb sturen, wellicht kan ik je helpen.

6 likes

Op toast met honing en aardbeien. Uberhaupt op toast met any topping (zoet of hartig). In een plakje kipfilet rollen (en iets van everything bagel) als een snelle snack. Op een salade ipv burrata. Dip van maken: in de blender met verse kruiden zoals bieslook. Door de soep voor romigheid. Etc.

2 likes

TL/TR: mezelf

Ik ben zo een maximizer dat als ik in een cafe zit ik altijd de cafe’s in de omgeving ga opzoeken op google om zeker te weten dat ik de beste heb gekozen :clown_face: doe ik van te voren natuurlijk ook al wel, maar soms moet je dubbel checken.

Nu ben ik een Italiaans restaurant in gelopen voor koffie/warmte zonder de restaurants in de omgeving te checken en nu zie ik dat het restaurant tegenover er op google hipper uitziet en een vegan dessert heeft :sleepy:

En ja ik kan opstaan en daar heen gaan, maar ik vind ook dat ik moet accepteren dat je niet altijd de beste keuze kunt maken en ik wil zo terug naar de camping. Lijkt me zo fijn om snel tevreden te kunnen zijn haha

17 likes

Ik heb al minimaal 6 maanden een vacature alert aan staan voor een stage bij een bepaald ziekenhuis omdat ze bij mijn open sollicitatie zeiden, we bieden geschikte stages aan maar als die vacature er is dan komt het op de website te staan. Dus ik denk yes eindelijk dit is mijn kans. Is het alleen geschikt voor een ander vakgebied terwijl ze ook een afdeling hebben voor mijn vakgebied. Ik had al helemaal zin om lekker te wandelen naar stage.

Wat heeft wandelen ermee te maken?

4 likes

Dat het zo dichtbij mijn huis was dat ik er naartoe kan wandelen 15-20 minuutjes lopen. Ik vind fietsen verschrikkelijk en loop het liefst overal naartoe

5 likes