Waar erger je je aan? #19

O, vandaar. Ik dacht dat je iets met wandelen op stage ging doen. Wandelstage?

1 like

Ik heb mijn telefoon net drie jaar en hij werkt nog prima qua batterij, snelheid en camera, maar ik heb bijna geen bereik meer, zowel 5g/4g als bellen. Is een dingetje met deze specifieke telefoon, maar het is echt belachelijk. De basisfunctie van de telefoon kan ik niet meer gebruiken. Ik was net onderweg naar een sollicitatie en gelukkig was ik een beetje bekend met de omgeving en stond het goed aangegeven, maar anders had ik het niet kunnen vinden.

Ik wil geen nieuwe telefoon maar hier kun je toch ook niks mee.

2 likes

Heb je een Android?

4 likes

Ja.

3 likes

Nee maar zou in theorie wel kunnen als je een loopgroep inzet als vorm van therapie

2 likes

De ex van mijn vriend heeft in onze datefase/begin van relatie nogal wat gezeik opgeleverd. Nu is dat gelukkig allemaal allang verleden tijd, maar die meid heeft zo’n naam die in ZO VEEL engelstalige series en films gebruikt wordt. In het dagelijks leven hoor ik hem nauwelijks. Dus je hoort ‘m zeg maar vaak, maar niet vaak genoeg dat je eraan went en die associatie kan loslaten. Dus elke keer dat we samen iets kijken en iemand roept 100x die naam vind ik t weer irri. Ga weg!!!

3 likes

Aan sommige nieuwssites, ik denk echt vaak: wat staat hier?!

Zoals dit:

2 likes

Ik vraag me vooral af wat zijn beredenering is geweest. Want laten we wel wezen, ze ging toch al nergens meer heen.

29 likes

Klinkt als iets dat een noorderling zou kunnen zeggen.

3 likes

Godverdomme Lula, ik ging al naar de hel maar ik hoef geen expresticket hahaha

4 likes

Dat ik ineens weer overal ben uitgelogd op m’n laptop en ik natuurlijk van niks mijn wachtwoord nog weet. Zo irritant

Bitwarden nemen :brain:

5 likes

Ja te laat :cry:

2 likes

Is in deze context normaal taalgebruik

1 like

De Vinted app. Waarom veranderen ze die app telkens? Eerst was t al ruk en nu is het helemaal ruk. Waar kan ik zien wat ik heb gekocht?!?

2 likes

Ik ben aan het wachten bij de printer op mijn werk en er stond dat de huidige opdracht 4 minuten zou duren. Inmiddels ben ik hier al 15 minuten aan het wachten

1 like

Is gelinkt aan het strafbare feit. In juridische taal heet zoiets wegmaken. Misschien dat het verderop in het artikel wel staat uitgelegd?

2 likes

Ja ik was vandaag ook al aan het zoeken.

In plaats van dat ze nu eindelijk een keer een feature inbouwen waardoor je ook op maat kan zoeken als je in iemands kledingkast kijkt. Ik heb geen zin om ook nog 60 bloesjes in maat s en m tegen te komen als ik naar XL zoek. En sommige mensen hebben gewoon echt 250 artikelen in 5 maten.

1 like

Aan de fietsers die gisteren andere fietsers MOESTEN inhalen en daardoor telkens bijna ongelukken veroorzaakten. Ik reed 5 km/uur en nog hield ik m’n hart vast dat er geen fietser opeens voor m’n auto zou springen

En echt…hoeveel seconden bespaar je als je anderen gaat lopen inhalen?

Nou best veel hoor? Dat moet je natuurlijk wel
veilig doen maar het tempo van fietsers kan wel erg verschillen. Dan blijf ik er niet achter hangen

11 likes