Waar erger je je aan? #19

Gelukkig gaat het weer wat beter. Niets ernstigs hopelijk?

6 likes

Dankje, niets levensbedreigends hoor, gelukkig maar

2 likes

wat was er vrijdag?

38 likes

Dit is mijn ergernis; totaal contextloze posts.

75 likes

Zeker als het profiel op verborgen staat en je niet an gaan graven.

1 like

Oh gewoon zoeken op @username

7 likes

Waarom ben ik zo slecht in zoeken? :sob:

1 like

Ja echt cryptisch en vond niks zeker alles verwijderd

21 likes

Mensen hebben vannacht mn fiets op de grond gesmeten en mn achterwiel is helemaal verbogen. Kan er nu niet meer op fietsen :triumph:

1 like

Er is nu niets te vinden, maar zo kan je normaal gesproken wel zoeken!

1 like

Als ik op insta scroll, zie ik de tijd (en batterijduur etc) niet meer bovenin m’n telefoon. Echt super irritant en achterlijk om je zo te stimuleren langer te blijven scrollen, word er boos van.

2 likes

en ook geen context geven als er naar gevraagd wordt :sob::joy:

6 likes

Had helemaal zin in een broodje gezond, was het een vieze kleffe hap. Haal de volgende keer wel weer bij de bakker.

3 likes

:pray:

Ik had laatst ook een discussie met mijn vriend over deze nieuwe telg, want hij vond het wel goed dat het nu ging over al het ā€˜talent dat wegsijpelt naar de zuidas’. En als ik zoiets hoor kom ik echt Luther stylo met 95 dingen waarmee ik het NIET eens ben. Ik ken heel veel slimme mensen en die hebben allemaal nooit bij zo’n kutkantoor willen werken. En de mensen die daar zitten zijn toptalenten in wat precies?? Echt weer zo’n jochie dat een enorme theorie baseert op de 5 mensen om zich heen.

22 likes

Ik herinner me ook ooit een crowdfunding actie voor zijn collegegeld aan Oxford ofzo? Hahah want dat was zijn droom en blijkbaar had hij geen beurs gekregen oid.

Zegt wel genoeg over je eigen stijve voor titels en instituties, my man

3 likes

Oh my GOD heb je zijn interview met trouw gelezen afgelopen weekend?? Mister fundraiser

3 likes

Ik ken deze hele persoon niet, maar na wat te googlen kom ik nu tot de conclusie dat door de Correspondent niet te lezen je heel wat van dit soort figuren kunt negeren.

edit: ik heb net de inleiding van zijn boek gelezen en dat las als een humblebrag linkedin post

4 likes

Ik werkte een tijd lang samen met iemand die bijna identiek op hem leek en zich hetzelfde gedroeg als Simon en het was echt verschrikkelijk

Altijd super elitair en tegelijkertijd zich quasi-simpel kleden, expres in een hele oude auto rijden, overal en nergens discussies aanzwengelen zonder naar de andere persoon te luisteren en zich heel moreel verheven voelen omdat hij zich geen zuidas ventje voelde (maar dat atm wel was). Omg zo vermoeiend zulke mensen. Doe gewoon normaal

4 likes

Ik moet zo in een totaal ander gebouw zijn voor werk. De mate hoe slecht ik daar op ga vind ik ruk.

Dat dat haar van June van The Handmaid’s Tale altijd zo netjes in model geknipt en gekruld zit, in zo’n duidelijke stijltang-krullen. Hoezo zou zij bezig zijn maar haar haren te krullen in naar situaties en hoezo zou ze daar telkens de spullen voor hebben. Echt zo dom.

13 likes