Ik zag het voorbij komen van de week maar daar stond zo specifiek ouderen in… Maar ik kan me er eens in verdiepen, dankje!
Ik hou ieder jaar weer m’n hart vast als ik door een Amsterdams park loop en ouders met jonge kinderen leuk van steeds dichtbij zie “kijken” naar de schattige nijlgans kuikens
Ik erger me aan mezelf want ik heb, door mijn eigen chaos in mijn hoofd, 2 belangrijke zaken dubbel gepland en moet nu iets afzeggen wat al helemaal geregeld/betaald is en waarmee ik andere ook benadeel. Ik durf er niet voor uit te komen maar het zal wel moeten
Ik heb ook weekend eerste klas maar echt nooit problemen, vandaag was ook weer helemaal chill! Wel vaak zelfde traject.
Hier ook nooit problemen en ik reis altijd andere routes in het weekend. Love mijn 1e klas weekendvrij.
Ah mega vervelend, is mij ook wel eens overkomen. Geef niet teveel ruimte aan die zelfkritiek, fouten maken we allemaal
Gisteren van de trap gevallen, nu doet echt alles pijn.
Ai, dat is balen. Gaat alles oké? Je bent zwanger toch?
Ja klopt. Ik had mijn kont snel naar achter gegooid, dus ben niet voorover gevallen. Mijn man nog nooit zo bleek gezien trouwens. Het is ook vooral mijn stuit, arm en rug die zeer doen. Gelukkig niet blauw. Maar zie mijn voeten niet meer 's avonds. Dan ben ik te dik.
Ik ben er 99% zeker van dat ik WEER een blaasontsteking heb en dit vlak voordat ik op vakantie ga met de auto
Wat is het toch dat vrouwen een muur roze schilderen of een roze item in huis halen en het dan ‘hihaho echt fijn dat ik van manlief de kleurkeuzes in huis mag maken’ of mensen die dan commenten ‘nou dat krijg ik er echt niet doorheen thuis!!!111!!!’. Wat voor bekrompen denken is dit? Zijn er echt mannen die een roze muur of dekbed een bedreiging voor hun mannelijkheid vinden en waarom maken vrouwen hier zo’n ding van ‘dat hun man het goed vind’?
De gemiddelde Jeroen.
Ik vind het sowieso bekrompen om te denken dat blauw voor jongens is en roze voor meisjes. Doe gewoon wat je mooi vind en klaar.
Ja zo irritant! Hoe vaak ik de niet grappige vraag krijg hoe ik het voor elkaar heb gekregen de keuken roze te verven. Weet dan ook niet wat ik moet zeggen, omdat het in mijn ogen niks bijzonders is dat je zulke dingen gewoon in overleg kan doen en allebei mooi kan vinden.
Die had ik vroeger in turquoise met geel.
Ik had ze in t zwart, maar weet nog wel dat ze echt niet zo duur waren en ze me ook zeker niet populairder maakten
Ideal heeft een storing en nu kan ik m’n boodschappen niet toevoegen aan m’n mandje en het moet voor middernacht anders heb ik pech.
Elk jaar zit hier een koppeltje zwanen die jongen krijgen. Op een gegeven moment als die jongen iets ouder zijn verschuiven ze richting het looppad. Echt iedereen die langs komt willen ze aanvallen. Je moet er echt met een grote boog omheen en als je geluk hebt hoef je niet snel te lopen/rennen. Ik vind het mooie beesten en mooi om te zien maar dit wel met eigen risico hoor haha
Dit is duizend jaar geleden gebeurd maar goed. Mijn vader dronk uit een roze mok van de Blokker en toen ie kapot ging wilde hij graag dezelfde maar die was niet meer te koop dus toen mijn moeder en ik voor het rek stonden te twijfelen tussen wat andere roze mokken kregen we een preek van een onbekende vrouw lol
Gelukkig was zij er om de mannelijkheid van mijn vader te beschermen