Waar erger je je aan? #19

ja die moet je al geactiveerd hebben! en dan scannen met tel de boodschappen, lidl kaart scannen en direct betalen. Heerlijk. Hoef je boodschappen ook bij de lidl niet meer in- en uit te pakken.

1 like

ja snap ik wel… ik heb boodschappenlijst ook altijd in Keep staan. Vind het alsnog wel echt chill dat Lidl het nu ook heeft.

Hier hadden we handscanners bij de Lidl dus voor mij is het een achteruitgang.

2 likes

Waarom heeft er altijd wel iemand vis bij zich in de tram?

8 likes

Dit lijkt me een vrij specifiek Scheveningen probleem?

30 likes

Haha fair, maar dit was de tram náár Scheveningen.

12 likes

ik reis best vaak lang met de trein in het weekend dus heb zo’n weekend vrij abonnement en voor een paar euro’s extra reis je eerste klas. dus ik dacht chill, lekker rustig. maar echt alleen maar slechte ervaringen tot nu toe haha :sob::sob:

stel dat door drukte in tweede klas hun kind gingen verschonen op tafeltje eerste klas

man die die loungebank als een soort bed inrichtte, schoenen uit, film op, helemaal comfortabel😂

opa’s en oma’s die elk drie gillende kleinkinderen de eerste klas intrekken

mensen die een egotrip van eerste klas krijgen en bij elk geluidje (niet stilteklas) of het zien van iemand waarvan ze denken dat ze niet in de eerste klas horen theatraal gaan zuchten

ik zet ‘m lekker weer om naar tweede klas!!!

8 likes

Ja soms moet je echt jezelf in bescherming nemen. Zo ga ik ook nooit meer in de stilte coupé zitten.

11 likes

ja wanneer iedereens elkaar rumoer een beetje accepteert is de sfeer echt fijner dan wanneer je in zo’n gedragscontrole zone zit

6 likes

Ah man kon dat niet even wachten tot buiten de trein

2 likes

Dat je bij ons als je aanbelt kunt zien dat er iemand op de bank ligt. Dus dan lig je lekker in je versleten joggingbroek zonder bh in een hemdje op de bank met vet haar en een wijntje, totaal in je huiselijke isolement en dan moet je wel open doen. Toch maar iets doen met vitrage misschien.

7 likes

Weekend eerste klas is zo’n verschil met doordeweeks. Doordeweeks eerste klas is echt heerlijk.

4 likes

Dat moet helemaal niet, juist een powermove om te blijven liggen. Ik doe nooit open voor deur aan deur verkopers en die zien me dan gewoon zitten maar boeiend? Ze zien toch dat ik niet opsta, dan gaan ze weer weg.

29 likes

Ja opzich eens hoor, ik ben ook zo’n aso met een nee nee sticker maar het waren buren in dit geval. Vond het daardoor toch niet gepast om te blijven liggen haha.

6 likes

Oh buren negeren vind ik eigenlijk ook oke, die wonen gewoon toevallig naast je, zou het bij vrienden en familie alleen niet doen.

4 likes

Ik heb nog nooit zoveel mensen met hun voeten op de stoelen zien zitten als in de eerste klas, voornamelijk oude witte mannen. Sommige met schoenen, sommige met hun ranzige sokken, ben er nog steeds niet uit wat ik erger vind.

3 likes

Ik liep even rustig een rondje en zag toen een koppel nijlganzen met kuikens. Dus ik dacht oké voorzichtig even kijken of er geen auto is en dan een stuk over de autoweg lopen zodat ik genoeg afstand ervan hou en ik geen bedreiging ben. Zie ik er eentje alsnog agressief worden en gaan vliegen. Dus heb toen echt een sprintje moeten trekken om niet in mijn nek gebeten te worden en voorbijgangers maar lachen. Het dier heeft wel nog in mijn haar gebeten maar zonder schrammen behalve de deuk in mijn ego er vanaf gekomen.

11 likes

Ik wist helemaal niet dat dat zulke kutbeesten waren

3 likes

Als ze jongen hebben zijn ze inderdaad heel fel.

Ik heb opnieuw een uitbraak van gordelroos en ik word echt knettergek van de last die je daarvan kunt hebben

1 like