Low five ook van mij. Ik ga morgen de hele dag zwemmen in zo’n subtropisch zwemparadijs ding (hier ook een vrije dag en supermooi weer) en word vandaag ineens ongesteld
Mijn ongesteldheid was sinds ik 5 jaar geleden met de pil gestopt ben altijd super regelmatig, echt hooguit eens 27 of 29 dagen, maar de laatste paar maanden is er geen peil meer op te trekken en nu is het dus zomaar een week te vroeg ![]()
Ja Nutella brownies zijn zo gemaakt
Ook low five van mij!
Zit nu met dit weer in de zon ellendig te zijn met een kruik tegen de kramp (gelukkig wel vrij vandaag, dus dat scheelt).
Als je nog bak inspiratie nodig hebt kan je denken aan zoiets Appel kruimel plaatcake bakken | Rutger bakt of zon plaat kruimel cake met kersen is ook super lekker voor een picnic!
Of als je een goede koelbox hebt gewoon fruit en (water)ijs halen. Chillste van de hele picnic!
Ik ben nu overal adreswijzigingen aan het doorgeven en bijna overal hoef je alleen je postcode en huisnummer in te vullen en verschijnt je straatnaam automatisch. Heel handig aangezien ik een lange straatnaam heb, maar hij vult hem bijna overal verkeerd in
er valt gewoon middenin een stuk weg en ik kan het ook niet handmatig invullen/aanvullen
Ja top het worden blondies met frambozen, thanks girlies @Vaiana
Waterijsjes zijn ook een goed idee @Verka ! Denk dat ik van die ice lollies haal voor erbij (maar ik wil ook zeker bakken!)
Ze kijken volgens mij voornamelijk naar je huisnummer en postcode, word je straatnaam denk ik ingekort haha
Ik word echt onredelijk woest als ik weer een boomer vrouw hoor praten over dat ze een nieuwe broek heeft “ van dat lekkere treffelstof van studio Anneloes”
Please, spreek dat normaal uit. En wat is travelstof ook überhaupt? En waarom noem je een merk studio Anneloes? Ik vind dat echt moeke vibes all over.
Het merk heet toch gewoon studio Anneloes?
Oooh zo herkenbaar. Of collega’s die wanneer je nee zegt tegen het 30e stuk taart die week: maar je kan het gebruiken! Je hebt het nodig!
“Jij moet er nog van groeien.”
![]()
![]()
Ja weet ik maar ik vind dat zo’n mutserige naam.
Volgens mij heet het travelstof omdat het niet kreukt (in je koffer als je op vakantie bent), maar het is gewoon polyester, toch?
Ja maarja volgens mij is de doelgroep ook wel 50+ mutserig
Ik heb een echt zo’n ontzettende hekel aan travelstof. Zo lekker praktisch op het fietsje in Nederland ![]()
Ik weet niet waarom maar deze stof maakt me gewoon kwaad
.
Same.
Dit is mijn moeder ![]()
Ja echt, die van mij heeft pakken in alle kleuren van de regenboog ![]()
Ik heb het tot nu toe alleen uit horen spreken als traa-vél stof, klinkt dan nog wel chique haha, ik vroeg me al af wat voor stof bedoeld werd ![]()
En je zweet gutst er nog net niet uit ![]()
Ik had nog nooit van dat hele studio Anneloes gehoord tot een kennis (wel een moeke-type) dit weekend een heel verhaal hield dat haar halve garderobe hier vandaan kwam omdat het zo’n fijne travelstof was.
Travelstof klinkt toch alsof je het vooral nodig hebt op je ANWB fietsvakantie.