Jaaa wtf is dit, zag het laatst al een paar keer op straat voorbij komen vind het geen porem
Ik kwam vandaag nog een buurvrouw tegen die haar kleinkind in een knalblauwe kinderwagen had. āHet is een meisje hoor!!! De kinderwagen is tijdelijk!!ā Ok gelukkig maar!
Hahaha die pumaās kunnen echt niet. Die had ik aan op de basisschool klassenfotoā. Wat lelijk! Ewl echt
Haha wij hadden vooral die hogere versie hiervan met zoān klittenband en die noemden we āSparcoāsā ofzo? Bij ons was je dan wel hip hoor, maarja Limburg he.
Ja en op een gegeven moment had je zelfs van die nog hogere ālaars-sneakersā die geĆÆnspireerd waren op boksschoenen. Heb nog een afbeelding geprobeerd te zoeken maar weet even niet welke zoekterm ik moet hebben.
Die Puma ballerinaās had ik ook! In de eerder genoemde geel-turqoise uitvoering. Maar als gymnasium-meisje met een āNā-profiel zal ik in Lulaās ogen destijds vast wel een een āniet coole sukkelā zijn geweest
Hier zocht ik laatst ook een foto van, maar kon het niet vinden. Ik zie ze nog zo voor me, ze waren van Nike en grijs/zilver.
Adidas Rasant, ik droeg die ook en ik was wel cool vroeger.
Heb toevallig deze trouwens onlangs weer aangeschaft haha. Vervloek mezelf wel als ik weer te laat wegga en die kutdingen nog moet veteren.
Oh ja die had ik ook, en dan zoān wijde parachute-stof broek die wel straks zat bij je enkels, en dan die Adidas-dingen zo met die tong/flap erover heen, hahaha quite a look. En als je over een kiezeltje liep voelde je het al, want die dingen hadden amper een zool.
omg die met koeienprint?? die zijn zo harddddddddd
ik heb vorig jaar op vinted panterprint midhoge bokslaarsjes gevonden van cavalli
beetje versleten maar maar 5 euro ofzo haha echt belachelijk
kan ff geen betere foto vinden maar t zijn deze
heb ook nog van die hele lange 'boksālaarzen tot onder de knie gekocht terwijl ik die op de middelbare echt lelijk vond toen die in waren
Haha ja want ik weet nog dat ik die outfit ik aan had op de klassenfoto van vwo-5 ergens in 2003, maar waar die foto is⦠Ik had ook zoān strakke zijscheiding en dan zoān getoupeerde cavia-knot achter op mān hoofd.
Ik weet nog dat Alice Deejay mān inspiratie was, hahaha.
Edit:
Adidas Prajna vind ik:
Er zijn hier nu (23:00 uur) nog kinderen aan t buitenspelen en gillen. Kop dicht pls ik wil slapen
O jaaa, het waren idd deze. Net iets ander model. Stond beeldig bij mijn Evisu broek hahaha
@issa ja klopt haha
Oh god nu moet ik aan zoān mega low waist hele lichtblauwe/bijna witte Gstar spijkerbroek denken, die echt mān precious was toen.
sick ik ben jaloers. post outfits!!
Ja ja ja!
Ik gier echt in bed om deze fotos
Ooh deze had ik. Moest bij alles aan!
Zoiets had ik alleen dan van een ander merk in het neonroze nubuck. Met witte reflecterende strepen.
Met spijkerrokje en een neongroene longsleeve