Dat was vroeger op een locatie van de UU (Achter de Dom). Werd altijd helemaal naar op het toilet daar.
In de kroeg/shoarmazaak waar ik als kind met mijn moeder kwam hadden ze dit ook en ik kan me dat draaierige gevoel nog zo voor de geest halen. Vreselijk.
Lekkere plek ook om als kind te komen
Nee dat is allemaal weg!
Net ready to eat avocado gehaald maar hij was zeker niet ready to eat
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan iedereen voor wie ik een ergernis was vrijdag, ik zag allemaal berichten in mijn inbox maar ik weet er niet zoveel meer van eigenlijk. In de middag is nog de spoedeisende hulp voor mij gebeld, gelukkig gaat het nu weer goed hoor.
Gelukkig gaat het weer wat beter. Niets ernstigs hopelijk?
Dankje, niets levensbedreigends hoor, gelukkig maar
wat was er vrijdag?
Dit is mijn ergernis; totaal contextloze posts.
Zeker als het profiel op verborgen staat en je niet an gaan graven.
Oh gewoon zoeken op @username
Waarom ben ik zo slecht in zoeken?
Ja echt cryptisch en vond niks zeker alles verwijderd
Mensen hebben vannacht mn fiets op de grond gesmeten en mn achterwiel is helemaal verbogen. Kan er nu niet meer op fietsen
Er is nu niets te vinden, maar zo kan je normaal gesproken wel zoeken!
Als ik op insta scroll, zie ik de tijd (en batterijduur etc) niet meer bovenin mān telefoon. Echt super irritant en achterlijk om je zo te stimuleren langer te blijven scrollen, word er boos van.
en ook geen context geven als er naar gevraagd wordt
Had helemaal zin in een broodje gezond, was het een vieze kleffe hap. Haal de volgende keer wel weer bij de bakker.
Simon van Teutem, vond zān eerste artikelen nog wel leuk om te lezen, maar nu met dat boek en zān hele Correspondent presence wordt ik ook wel moe van al dat intellectuele student-aan-Oxford gebeuren, wordt gebracht als een soort wunderkind ofzo.
Ik had laatst ook een discussie met mijn vriend over deze nieuwe telg, want hij vond het wel goed dat het nu ging over al het ātalent dat wegsijpelt naar de zuidasā. En als ik zoiets hoor kom ik echt Luther stylo met 95 dingen waarmee ik het NIET eens ben. Ik ken heel veel slimme mensen en die hebben allemaal nooit bij zoān kutkantoor willen werken. En de mensen die daar zitten zijn toptalenten in wat precies?? Echt weer zoān jochie dat een enorme theorie baseert op de 5 mensen om zich heen.