Waar erger je je aan? #19

Straatverkopers die voor de supermarkt staan :sob: Vind dat echt zo kut want je kan ze gewoon niet ontwijken en je moet ook nog eens 2x het gesprek aan. Vorige week zei ik bij binnenkomst nog “sorry, niet in de mood” en de seconde dat ik de appie uit kwam sprongen ze weer half op me. Echt hinderlijk

7 likes

Heb je al gehoord van de vaccinatie? Is heel recent beschikbaar gekomen, in een enkel geval kan je hem ook vergoed krijgen (paar specifieke risicogroepen).

Heb je nu niet zoveel aan natuurlijk, maar misschien fijn voor de toekomst!

2 likes

Wanneer schrijvers hun eigen luisterboek inspreken, maar dat eigenlijk helemaal niet kunnen.

15 likes

Ja Jezus man, ik heb laatst t Zoutpad zitten luisteren, sws een kutboek, maar die schrijfster had het zelf ingesproken
 en ze heeft het hele boek zitten slissen ssss. De helft was gewoon onverstaanbaar.

2 likes

Ugh zo kut. Zet gewoon je ego opzij en kies voor iemand die het wel kan.

7 likes

Zou het een kosten-besparing zijn? Een auteur doet 't misschien gratis, een professional kost natuurlijk een hoop meer.

Nijlganzen zijn sowieso kutbeesten!! Invasieve exoten die alle oogst opeten en andere babyeendjes doodmaken. En ook dat agressieve gesnater de hele tijd. Echt als ik aan 1 diersoort een hekel heb zijn het nijlganzen

2 likes

Ik zag het voorbij komen van de week maar daar stond zo specifiek ouderen in
 Maar ik kan me er eens in verdiepen, dankje!

2 likes

Ik hou ieder jaar weer m’n hart vast als ik door een Amsterdams park loop en ouders met jonge kinderen leuk van steeds dichtbij zie “kijken” naar de schattige nijlgans kuikens :hatched_chick: :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik erger me aan mezelf want ik heb, door mijn eigen chaos in mijn hoofd, 2 belangrijke zaken dubbel gepland en moet nu iets afzeggen wat al helemaal geregeld/betaald is en waarmee ik andere ook benadeel. Ik durf er niet voor uit te komen maar het zal wel moeten :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb ook weekend eerste klas maar echt nooit problemen, vandaag was ook weer helemaal chill! Wel vaak zelfde traject.

2 likes

Hier ook nooit problemen en ik reis altijd andere routes in het weekend. Love mijn 1e klas weekendvrij.

3 likes

Ah mega vervelend, is mij ook wel eens overkomen. Geef niet teveel ruimte aan die zelfkritiek, fouten maken we allemaal

6 likes

Gisteren van de trap gevallen, nu doet echt alles pijn.

Ai, dat is balen. Gaat alles oké? Je bent zwanger toch?

2 likes

Ja klopt. Ik had mijn kont snel naar achter gegooid, dus ben niet voorover gevallen. Mijn man nog nooit zo bleek gezien trouwens. Het is ook vooral mijn stuit, arm en rug die zeer doen. Gelukkig niet blauw. Maar zie mijn voeten niet meer 's avonds. Dan ben ik te dik. :face_holding_back_tears:

Ik ben er 99% zeker van dat ik WEER een blaasontsteking heb en dit vlak voordat ik op vakantie ga met de auto :smiling_face_with_tear:

1 like

Wat is het toch dat vrouwen een muur roze schilderen of een roze item in huis halen en het dan ‘hihaho echt fijn dat ik van manlief de kleurkeuzes in huis mag maken’ of mensen die dan commenten ‘nou dat krijg ik er echt niet doorheen thuis!!!111!!!’. Wat voor bekrompen denken is dit? Zijn er echt mannen die een roze muur of dekbed een bedreiging voor hun mannelijkheid vinden en waarom maken vrouwen hier zo’n ding van ‘dat hun man het goed vind’?

35 likes

De gemiddelde Jeroen.

12 likes

Ik vind het sowieso bekrompen om te denken dat blauw voor jongens is en roze voor meisjes. Doe gewoon wat je mooi vind en klaar.

13 likes