Ahahahaha ik ga out om dit artikel.
En inderdaad, ik vind het wel een bepaalde persoonlijkheid (iemand zoals hij…) die op de Zuidas gaat werken en ik ken heel veel slimme en getalenteerde mensen die gewoon voor de publieke sector werken.
Ahahahaha ik ga out om dit artikel.
En inderdaad, ik vind het wel een bepaalde persoonlijkheid (iemand zoals hij…) die op de Zuidas gaat werken en ik ken heel veel slimme en getalenteerde mensen die gewoon voor de publieke sector werken.
Ik herinner me ook ooit een crowdfunding actie voor zijn collegegeld aan Oxford ofzo? Hahah want dat was zijn droom en blijkbaar had hij geen beurs gekregen oid.
Zegt wel genoeg over je eigen stijve voor titels en instituties, my man
Oh my GOD heb je zijn interview met trouw gelezen afgelopen weekend?? Mister fundraiser
Ik ken deze hele persoon niet, maar na wat te googlen kom ik nu tot de conclusie dat door de Correspondent niet te lezen je heel wat van dit soort figuren kunt negeren.
edit: ik heb net de inleiding van zijn boek gelezen en dat las als een humblebrag linkedin post
Ik werk aan een specifiek onderzoeksinstituut dat gelieerd is aan deze uni en geef daardoor les aan een aantal master programma’s en begeleid paar PhD studenten van deze uni en ik kan je vertellen dat ik het merendeel inderdaad omhoog gevallen pseudointellectueeltjes vind. Ze kunnen vaak heel goed debatteren en zijn verbaal sterk, maar vallen qua toegepaste skills en conceptdenken vrij regelmatig door de mand. Ik heb ook lesgegeven in Rotterdam en vond studenten daar minstens zo goed zoniet beter. Net nog een essay van een master student zitten nakijken waarvan ik dacht ???, gewoon niet kloppende dingen en duidelijke AI.
Ik werkte een tijd lang samen met iemand die bijna identiek op hem leek en zich hetzelfde gedroeg als Simon en het was echt verschrikkelijk
Altijd super elitair en tegelijkertijd zich quasi-simpel kleden, expres in een hele oude auto rijden, overal en nergens discussies aanzwengelen zonder naar de andere persoon te luisteren en zich heel moreel verheven voelen omdat hij zich geen zuidas ventje voelde (maar dat atm wel was). Omg zo vermoeiend zulke mensen. Doe gewoon normaal
Heeeeeele rake beschrijving. Incl de oude auto.
Beetje hoogopgeleide die cosplayt als working class.
Ik moet zo in een totaal ander gebouw zijn voor werk. De mate hoe slecht ik daar op ga vind ik ruk.
Dat dat haar van June van The Handmaid’s Tale altijd zo netjes in model geknipt en gekruld zit, in zo’n duidelijke stijltang-krullen. Hoezo zou zij bezig zijn maar haar haren te krullen in naar situaties en hoezo zou ze daar telkens de spullen voor hebben. Echt zo dom.
Wat fijn al zolang niet meer!
Als ik keelontsteking heb moet ik soms aan je denken omdat je het toen een keer bijna een maand had
Kunnen zij elkaar aub even privé ergens gaan aftrekken allemaal
Beter dan een zwart balkje😂
Het gaat in de titel al fout…
En goh, we hadden niet anders verwacht. Gevalletje wij van wc-eend…
En dan ook een mini bloemetje of hartje waardoor je 1 oog en puntje van de neus niet ziet, maar de rest van het gezicht wel.
Ik heb net een brownie gekocht en die is gezoet met stevia. Het is zo vies, ik ben er zo chagrijnig van.
Had hem ook bij de biologische winkel gekocht, dus als een risico maar gebruik gewoon fairtrade suiker ofzo ipv die zoetstoffen ben echt ZO geërgerd, wilde gewoon een lekkere brownie haha.
Ohhh wat stom! Ik heb dat met frisdrank. Alles heeft tegenwoordig wel stevia erin en ik proef dat gelijk, altijd een teleurstelling. Geef mij gewoon suiker.
Opdringerige mannen op het station. Komt er een random gast naar mij toe samen met zijn vriend ja jij bent een mooi meisje. Dus ik zo ja ik heb hier geen interesse in ik heb een vriend. Wat maakt dat uit dan kan ik dit nog steeds tegen je zeggen. Ja ik zag je daar lopen en ben toen speciaal voor jou hier naartoe gekomen omdat ik het wou zeggen. Ik weer zo ik heb geen zin in dit gesprek. Oke oke waar woon je dan. Ik heb geen zin in dit gesprek. En toen begon die zielig te doen dat ik niet zo hoefde te doen en gewoon normaal kon doen. Toen zag ik mijn trein binnen rollen en ben ik snel doorgelopen en gingen ze pas eindelijk weg.
Edit: Ik heb later gebeld om melding te doen bij de politie. Toen kreeg ik het advies om de volgende keer zo snel mogelijk 112 te bellen want dan sturen ze een wagen door om ze te identificeren en te kijken of ze dit vaker gedaan heb. Dus een tip voor als andere mensen dit ook meemaken.
Mensen die altijd commentaar hebben op hoe je gekleed bent… ‘‘Zooo heb je het niet koud?!’’ of ‘‘Wow, ik krijg het al bloedheet als ik naar je kijk, had je niks luchtigers?!’’
Ik vind het heel ironisch dat hij volgens de auteur ‘zijn zucht naar status achter zich heeft gelaten’ maar vervolgens wel het lef heeft om te zeggen ‘ Ik heb Intentioneel leven realistischer en praktischer proberen te maken dan andere zelfhulpboeken.’
Jaaa! Altijd. Bemoei niet.