Ja zo irritant! Hoe vaak ik de niet grappige vraag krijg hoe ik het voor elkaar heb gekregen de keuken roze te verven. Weet dan ook niet wat ik moet zeggen, omdat het in mijn ogen niks bijzonders is dat je zulke dingen gewoon in overleg kan doen en allebei mooi kan vinden.
Die had ik vroeger in turquoise met geel.
Ik had ze in t zwart, maar weet nog wel dat ze echt niet zo duur waren en ze me ook zeker niet populairder maakten
Ideal heeft een storing en nu kan ik m’n boodschappen niet toevoegen aan m’n mandje en het moet voor middernacht anders heb ik pech.
Elk jaar zit hier een koppeltje zwanen die jongen krijgen. Op een gegeven moment als die jongen iets ouder zijn verschuiven ze richting het looppad. Echt iedereen die langs komt willen ze aanvallen. Je moet er echt met een grote boog omheen en als je geluk hebt hoef je niet snel te lopen/rennen. Ik vind het mooie beesten en mooi om te zien maar dit wel met eigen risico hoor haha
Dit is duizend jaar geleden gebeurd maar goed. Mijn vader dronk uit een roze mok van de Blokker en toen ie kapot ging wilde hij graag dezelfde maar die was niet meer te koop dus toen mijn moeder en ik voor het rek stonden te twijfelen tussen wat andere roze mokken kregen we een preek van een onbekende vrouw lol
Gelukkig was zij er om de mannelijkheid van mijn vader te beschermen
Jaaa wtf is dit, zag het laatst al een paar keer op straat voorbij komen vind het geen porem
Ja ik snap het ook niet. Die dingen waren destijds ook echt alleen voor hele niet coole sukkeltjes.
Ik kwam vandaag nog een buurvrouw tegen die haar kleinkind in een knalblauwe kinderwagen had. ‘Het is een meisje hoor!!! De kinderwagen is tijdelijk!!’ Ok gelukkig maar!
Hahaha die puma’s kunnen echt niet. Die had ik aan op de basisschool klassenfoto’. Wat lelijk! Ewl echt
Haha wij hadden vooral die hogere versie hiervan met zo’n klittenband en die noemden we “Sparco’s” ofzo? Bij ons was je dan wel hip hoor, maarja Limburg he.
Ja en op een gegeven moment had je zelfs van die nog hogere ‘laars-sneakers’ die geïnspireerd waren op boksschoenen. Heb nog een afbeelding geprobeerd te zoeken maar weet even niet welke zoekterm ik moet hebben.
Die Puma ballerina’s had ik ook! In de eerder genoemde geel-turqoise uitvoering. Maar als gymnasium-meisje met een ‘N’-profiel zal ik in Lula’s ogen destijds vast wel een een ‘niet coole sukkel’ zijn geweest
Hier zocht ik laatst ook een foto van, maar kon het niet vinden. Ik zie ze nog zo voor me, ze waren van Nike en grijs/zilver.
Adidas Rasant, ik droeg die ook en ik was wel cool vroeger.
Heb toevallig deze trouwens onlangs weer aangeschaft haha. Vervloek mezelf wel als ik weer te laat wegga en die kutdingen nog moet veteren.
Oh ja die had ik ook, en dan zo’n wijde parachute-stof broek die wel straks zat bij je enkels, en dan die Adidas-dingen zo met die tong/flap erover heen, hahaha quite a look. En als je over een kiezeltje liep voelde je het al, want die dingen hadden amper een zool.
omg die met koeienprint?? die zijn zo harddddddddd
ik heb vorig jaar op vinted panterprint midhoge bokslaarsjes gevonden van cavalli
beetje versleten maar maar 5 euro ofzo haha echt belachelijk
kan ff geen betere foto vinden maar t zijn deze
heb ook nog van die hele lange 'boks’laarzen tot onder de knie gekocht terwijl ik die op de middelbare echt lelijk vond toen die in waren
Zijn hier foto’s van?