Ik heb een bepaalde collega die me continu op mijn fouten wijst, het zijn letterlijk mijn enige interacties met haar. Ik werk in een team, iedereen is 7-8 jaar jonger (en meer junior) dan ik, maar kan met iedereen prima door één deur behalve met haar. Ze is giga ambitieus en ook echt wel goed in wat ze doet, maar ik support haar en complimenteer haar en help haar de berg op, en krijg er echt alleen maar gezeik voor terug. Echt de meest mini dingen, dingen die letterlijk iedereen overkomt. Soms zelfs dingen die ik helemaal niet fout heb gedaan maar die ze me dan in de schoenen schuift op een manier dat wat ik ook zeg, ze gelooft het niet. Ik functioneer verder ook prima in het team. Ze doet dit niet bij anderen, en kan het met anderen juist heel goed vinden. Vind het irritant want voel me erdoor heel defensief rondom haar.
Is ze naar iedereen zo of alleen naar jou?
Alleen naar mij
Het is continu!!!
Oepppsss, speciaal voor jou geedit
En speciaal voor je collega, voor ze het ziet!
De prijs van een paspoort. Ben echt boos
Ik moest er dit jaar eentje en onze gemeente rekent bijna het dubbele van de prijs die de Overheid er voor heeft staan
Mocht het het leed iets verzachten, bij ambassades in het buitenland kost hij inmiddels €160
Edt: en de pasfoto-eisen zijn hier anders, dus je moet ook nog ergens kneiterdure pasfoto’s laten maken, en een bewijs bij de gemeente halen dat je hier inderdaad ingeschreven staat, dus in totaal was ik €190 kijt
Sorry mam, zal het niet meer doen
dat kan niet? of heb je zonder te weten een spoedpaspoort aangevraagd. ze mogen wel minder vragen, maar niet meer dan vermeld staat op de site van rijksoverheid.
Oh sorry ik zeg het zo onhandig
Een deel van het geld is voor het Rijk (dit jaar 45 euro meen ik) en de rest is voor de gemeente, en ik woon in een vreselijk dure gemeente dus die rekent maximum tarief
87 euro heb ik betaald afgerond
Kan iemand niet de regering voor de rechter brengen net als in 2011? Weekje gratis paspoort!
Ja dat weet ik maar je hebt dus ook gemeenten die zeggen hee wij verdienen hier genoeg aan dat kan wel minder
Gemeentes verdienen niet hoor haha
Ik onthoud niks maar ik las net dat de goedkoopste 73 euro kost
Nog steeds genoeg als je het mij vraagt
Dan halen ze het wel weg in andere belastingen haha
Wtf doe ik in mn slaap dat ik wakker word met een gescheurde mondhoek
Ik had ivm een afscheid van een collega het tikkie voor de lunch afgerekend a 300 euro, natuuuuuuurlijk kom ik 20 euro te kort en heeft iedereen al betaald maar dus niet goed op de bon gekeken. Volgende keer ga ik het gewoon delen hoor joe joe