Waar erger je je aan? #19

Het hele restaurant zat ramvol, maar er kwamen geen bestellingen uit de keuken. Na zorgvuldig onderzoek bleek dat sommige mensen al ruim een uur zaten te wachten, veel van hen met hongerige, jengelende kinderen.

De manager weigerde de kiosken te sluiten (dus er bleven nieuwe bestellingen bijkomen) terwijl de keuken nooooit voor sluitingstijd al die bestellingen kon afwerken. Echt een hele rare situatie. Vriendin en ik zijn vertrokken en ik heb via een (nette!) e-mail mijn geld teruggekregen.

5 likes

Snot en snot verkouden, m’n smaak kwijt, hoofdpijn en gewoon ziek. Kan amper slapen door adem tekort als je ligt. Laat dit snel over zijn :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Dat het dure rokje wat ik heb gekocht zo’n kleine kut-rits heeft die nu stuk is na 1 dag dragen. Moet ik weer terug naar de winkel. Snap echt niet waarom er overal altijd zo’n hele dunne irritante rits in moet zitten.

4 likes

Heb ik eindelijk weer een keer een bh met een beugel aan in een goede maat, komt die beugel er na een week al uitzetten aan de zijkant, au en wil weer een zachte bralette aan nu

3 likes

Omg om deze reden heb ik een Sandro rok geretourneerd, kon echt niks met die blinde rits en zag hem al kapot gaan :weary:

1 like

Werken

Echt geen zin vandaag en heb heeeeeele lange dag :tired_face::tired_face::tired_face:

Heb zo’n zin in vakantie

4 likes

Papercuts (hoe noem je ze in het Nederlands, papiersneetjes???)!!! Het is echt ongelofelijk hoe ik mezelf CONSTANT met papier weet te snijden, aaah, zooo vervelend!!! En zo irritant dat je er ook niet over kunt zeuren zonder heel aanstellerig over te komen haha, het doet echt pijn grrr

4 likes

Ik lees dit terwijl dochter een aflevering van Bing kijkt waar Coco een papiersnee heeft. Nu weet je hoe het heet, vet leerzaam :sweat_smile:

3 likes

Mensen die in 100 talen vrolijk kerstfeest op hun Facebook zetten. Jaja ik snap het je bent super international.

3 likes

Een recept waar de ingredienten al de stappen zijn. Zoals deze:

9 likes

Mijn beste vriendin is nog geen dag op vakantie (voor een maand) en ik mis d’r echt nu al zo erg.
Ze was hier woensdag nog, echt waar slaat dit op.

5 likes

Lief! Hoop dat er niet te veel tijdverschil is en je kunt appen.

1 like

Sinds corona heb ik elke keer dat ik ziek ben smaakverlies en dat m’n reuk veranderd. Dus nu ruik ik constant iets vies wat ik niet kan plaatsen. Niemand anders ruikt het en ik word er niet goed van.

1 like

Kevin Timmer. Need I say more?

4 likes

De opmerking ‘daar vind ik iets van?’ JA WAT DAN?!?

15 likes

Iets negatiefs over het algemeen :crazy_face:

Ik vind het zo verheven klinken. Dat je beter bent. Het zijn altijd kutmensen die het zeggen.

8 likes

Ik probeer steeds cringe liefdesovertuigingen voor mn vriend naar de top2000 chat te sturen om zn reactie te kunnen zien maar ze worden niet uitgezonden :unamused:

6 likes

Haha volhouden!!!

2 likes

Hahaha dit doen wij ook hier 🫣

2 likes