Waar erger je je aan? #19

Een recept waar de ingredienten al de stappen zijn. Zoals deze:

9 likes

Mijn beste vriendin is nog geen dag op vakantie (voor een maand) en ik mis d’r echt nu al zo erg.
Ze was hier woensdag nog, echt waar slaat dit op.

5 likes

Lief! Hoop dat er niet te veel tijdverschil is en je kunt appen.

1 like

Sinds corona heb ik elke keer dat ik ziek ben smaakverlies en dat m’n reuk veranderd. Dus nu ruik ik constant iets vies wat ik niet kan plaatsen. Niemand anders ruikt het en ik word er niet goed van.

1 like

Kevin Timmer. Need I say more?

4 likes

De opmerking ‘daar vind ik iets van?’ JA WAT DAN?!?

15 likes

Iets negatiefs over het algemeen :crazy_face:

Ik vind het zo verheven klinken. Dat je beter bent. Het zijn altijd kutmensen die het zeggen.

8 likes

Ik probeer steeds cringe liefdesovertuigingen voor mn vriend naar de top2000 chat te sturen om zn reactie te kunnen zien maar ze worden niet uitgezonden :unamused:

6 likes

Haha volhouden!!!

2 likes

Hahaha dit doen wij ook hier 🫣

2 likes

Als mensen een te warme hap eten in hun mond hebben en dan met de hap in hun mond soort van proberen te blazen :sob:

(Overigens heb ik hier ook geen oplossing voor, behalve eerst blazen voor het in je mond te stoppen, maar word hier helemaal onpasselijk van haha)

7 likes

Dit idee:

17353879759301955310971974938921

11 likes

Haha ja dat idd, ugh

4 likes

Dat ik menstrueer en een schimmelinfectie tegelijk heb. Fuck you, baarmoeder en vagina :sob:

2 likes

Jeeeez wat heeft YT lange advertenties de laatste tijd. Zullen de feestdagen wel zijn? Ik had net een advertentie van meer dan 2 (!!) minuten die ik niet kon wegklikken. :unamused:

3 likes

Dat hier de hele godganse dag darten aan staat,

4 likes

Ooooh zo irritant hè!! Bij mij thuis ook als mn man de kans krijgt.

Nu 5 dagen weg zonder Viaplay, dus heb ff rust

Vind het sowieso zielig dat een hondje de hele dag buiten is. Of het moet een husky of andere sneeuwhond zijn. Die bloeien nu natuurlijk helemaal op.

3 likes

En als je zegt dat je ook niet kan rijden? Wordt er dan uiteindelijk gewoon niet afgesproken?

3 likes