Same echt irri
Ik wilde heel graag vandaag naar de tk maxx zonder irritaties (vriend, kind etc) gewoon helemaal solo. Kreeg ik mega buikkrampen; heeft de sessie echt verpest. En nu moet ik naar de wc maar mijn sportschool heeft geen fijne poep wc want het is er maar 1 en er staat dan super vaak iemand te wachten. Was bijna in staat om eerst naar huis te rijden
Voor een vlgde keer: Ik kwam er laatst achter dat de toiletten in het corio helemaal vernieuwd zijn!
Zijn echt netjes, helemaal dicht, schoon en je hebt er een stuk of 6, dus niemand die ongeduldig staat te wachten.
Je kan die 20 euro alsnog delen en gewoon nog een tikkie sturen. Kan misschien in het gierig topic maar niks is zo klote als de moeite nemen voor te schieten en dan de lul zijn met dit soort dingen.
Ik ben vanmorgen in de haast vergeten mijn toilettassen uit de badkamer in mijn hotel mee te nemen. Nu ben ik ze dus kwijt. Ik heb het hotel gebeld en ze gaan kijken, maar het was nog niet gemeld als ‘gevonden’. Ik baal er zo van!! Ergste is dat mijn nachtbeugel erin zit, dat ding kost honderden euro’s
Niemand hier die toevallig in van der valk Deventer werkt?
De hoeveelheid grijze haren op mijn hoofd zijn écht vertienvoudigd de afgelopen weken en ik kan het niet meer aanzien maar geen enkele kapper die ik vertrouw met highlights heeft de komende weken in het weekend plek
ik kan die glinstering echt niet meer aan elke keer in de spiegel.
Ik zit in de trein na werk en er zijn nu al zoveel dronken mensen onderweg naar koningsnacht. Dus vrees dat ik mij straks echt door een dronken oranje massa heen mag vechten om mijn overstap van 3 minuten te halen om thuis te komen
Ja ik vind het ook echt irritant
Je hebt gewoon glitter haar zoals mijn lievelings Barbies vroeger
En geen blauw licht meer voor de junks? 🪩🪩
Dat was vroeger op een locatie van de UU (Achter de Dom). Werd altijd helemaal naar op het toilet daar.
In de kroeg/shoarmazaak waar ik als kind met mijn moeder kwam hadden ze dit ook en ik kan me dat draaierige gevoel nog zo voor de geest halen. Vreselijk.
Lekkere plek ook om als kind te komen
Nee dat is allemaal weg!
Net ready to eat avocado gehaald maar hij was zeker niet ready to eat
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan iedereen voor wie ik een ergernis was vrijdag, ik zag allemaal berichten in mijn inbox maar ik weet er niet zoveel meer van eigenlijk. In de middag is nog de spoedeisende hulp voor mij gebeld, gelukkig gaat het nu weer goed hoor.
Gelukkig gaat het weer wat beter. Niets ernstigs hopelijk?
Dankje, niets levensbedreigends hoor, gelukkig maar
wat was er vrijdag?
Dit is mijn ergernis; totaal contextloze posts.
Zeker als het profiel op verborgen staat en je niet an gaan graven.