Waar erger je je aan? #19

Haha ja want ik weet nog dat ik die outfit ik aan had op de klassenfoto van vwo-5 ergens in 2003, maar waar die foto is… Ik had ook zo’n strakke zijscheiding en dan zo’n getoupeerde cavia-knot achter op m’n hoofd. :star_struck:

Ik weet nog dat Alice Deejay m’n inspiratie was, hahaha.

Edit:
Adidas Prajna vind ik:

12 likes

Er zijn hier nu (23:00 uur) nog kinderen aan t buitenspelen en gillen. Kop dicht pls ik wil slapen

O jaaa, het waren idd deze. Net iets ander model. Stond beeldig bij mijn Evisu broek hahaha

@issa ja klopt haha

1 like

Waren dat toevallig deze gruwels? Heeft mijn zus nog mee gelopen…

31 likes

Oh god nu moet ik aan zo’n mega low waist hele lichtblauwe/bijna witte Gstar spijkerbroek denken, die echt m’n precious was toen. :smiling_face_with_tear:

4 likes

sick ik ben jaloers. post outfits!!

3 likes

Ja ja ja!

3 likes

IMG_8607

7 likes

Ik gier echt in bed om deze fotos

3 likes

Ooh deze had ik. Moest bij alles aan!

3 likes

Zoiets had ik alleen dan van een ander merk in het neonroze nubuck. Met witte reflecterende strepen.

Met spijkerrokje en een neongroene longsleeve :joy:

2 likes

Ik was vorige week in Singapore en daar hadden ze naast de Samba/Spezial muur een hele muur met die Adidas schoenen die jij beschrijft geloof ik.

Samenvatting

2 likes

Nouuu ze waren in 2004 90 euro, met inflatie zeker wel zo duur. En ze waren wel echt hét, weet nog dat ik in groep 8 al mijn kleedgeld en zakgeld bij elkaar had gedaan om ze te kunnen kopen toen de zwart-roze eindelijk ~bij ons in de winkelstraat~ verkrijgbaar waren

2 likes

Deze zijn nu hier ook weer helemaal terug.

2 likes

Deze had ik van Quick. Bruin leer en dan was die omslag onder je knie corduroy bruin :joy: en o wat was ik er trots op!

2 likes

Zo’n unit erbij?

image

Ik had dit in het knalroze met allemaal van die scherpe pieken haar, ivm edgy. Was in mijn rode haar niet van echt geverfd haar te onderscheiden!

18 likes

Ik had in de eerste of 2e klas ook nog bij H&M die lange paardenstaart op een haarklem gekocht. Denk dat die arme jongen die toen naast me zat bij scheikunde het er bij zijn therapeut nog steeds over heeft toen ik hem uitdeed tijdens de les want haarpijn.

11 likes

Nou ben maar blij dat er toen bij scheikunde geen vuurtje aan werd gestoken want dan was je gesmolten

5 likes

Hahha doet me denken aan , dat ik zon clip in had met wel Gekleurde dreads natuurlijk.

6 likes

Ik zie het echt gebeuren dat deze straks helemaal populair zijn op TikTok en ‘coquette’ genoemd gaan worden, want ze passen bij hun ‘ballerina esthetic’

1 like