Ik ben nu overal adreswijzigingen aan het doorgeven en bijna overal hoef je alleen je postcode en huisnummer in te vullen en verschijnt je straatnaam automatisch. Heel handig aangezien ik een lange straatnaam heb, maar hij vult hem bijna overal verkeerd in er valt gewoon middenin een stuk weg en ik kan het ook niet handmatig invullen/aanvullen
Ja top het worden blondies met frambozen, thanks girlies @Vaiana
Waterijsjes zijn ook een goed idee @Verka ! Denk dat ik van die ice lollies haal voor erbij (maar ik wil ook zeker bakken!)
Ze kijken volgens mij voornamelijk naar je huisnummer en postcode, word je straatnaam denk ik ingekort haha
Ik word echt onredelijk woest als ik weer een boomer vrouw hoor praten over dat ze een nieuwe broek heeft ā van dat lekkere treffelstof van studio Anneloesā
Please, spreek dat normaal uit. En wat is travelstof ook überhaupt? En waarom noem je een merk studio Anneloes? Ik vind dat echt moeke vibes all over.
Het merk heet toch gewoon studio Anneloes?
Oooh zo herkenbaar. Of collegaās die wanneer je nee zegt tegen het 30e stuk taart die week: maar je kan het gebruiken! Je hebt het nodig!
āJij moet er nog van groeien.ā
Ja weet ik maar ik vind dat zoān mutserige naam.
Volgens mij heet het travelstof omdat het niet kreukt (in je koffer als je op vakantie bent), maar het is gewoon polyester, toch?
Ja maarja volgens mij is de doelgroep ook wel 50+ mutserig
Ik heb een echt zoān ontzettende hekel aan travelstof. Zo lekker praktisch op het fietsje in Nederland Ik weet niet waarom maar deze stof maakt me gewoon kwaad
.
Same.
Dit is mijn moeder
Is gewoon polyester onder een andere naam.
Ja echt, die van mij heeft pakken in alle kleuren van de regenboog
Ik heb het tot nu toe alleen uit horen spreken als traa-vƩl stof, klinkt dan nog wel chique haha, ik vroeg me al af wat voor stof bedoeld werd
En je zweet gutst er nog net niet uit
Ik had nog nooit van dat hele studio Anneloes gehoord tot een kennis (wel een moeke-type) dit weekend een heel verhaal hield dat haar halve garderobe hier vandaan kwam omdat het zoān fijne travelstof was.
Travelstof klinkt toch alsof je het vooral nodig hebt op je ANWB fietsvakantie.
Aan ticketmaster.
Ik heb 9 april via Ticketmaster UK mn kaarten voor Oasis verkocht. Alle informatie die ze vroegen aangeleverd, zodat ze het geld snel zouden kunnen storten. Kreeg ik dag erna mail dat ze binnen 17 werkdagen het geld zouden storten. Nou die zijn bijna verstreken en nog geen geld, vandaag een mail gekregen dat het storten niet lukt en ze het geld toch op mn creditcard storten. En dat dit ook weer 15 werkdagen kan duren.
Denk dat ik de volgende keer als ik kaartjes koop ook zeg dat het tot 32 werkdagen kan duren voor ik betaal. Denk niet dat ze dat goed vinden.
Oh nooooo, ik heb de mijne toevallig ook net verkocht (had er zoān zin in, maar verblijf was echt onmogelijk in Edinburgh, tenzij ik mijn halve jaarsalaris meenam), hoop dat het bij mij soepeler loopt⦠En hoop dat jij snel je geld krijgt natuurlijk!