Haaaa deze had ik ook, met paars en roze dreads. Zo foeilelijk.
Jaa hahah, ik had die toen op de zwarte markt gekocht in beverwijk
Telemarketing
Ik heb me vandaag zo erg geïrriteerd aan mijn collega’s die geen fuck doen dat ik 2 uur eerder ben gegaan met als smoesje dat ik naar de psycholoog moest. Maar eigenlijk ben ik gaan zwemmen.
Lig al een paar dagen gevloerd door een hernia op bed en ik HAAAAAAAAAAT het dat ik m’n tijd alleen maar gebruik om te scrollen op dat kutinstagram waar alleen maar domme video’s op voorbii komen. Maar toch open ik elke keer die fuckapp weer. Heb ook gewoon m’n ereader naast me liggen maar nee hoor, grijp toch om de minuut m’n telefoon om te gaan zitten scrollen. Ik vind die video’s niet eens leuk??? Vind het zoveel leuker om foto’s te zien maar die komen amper nog voorbij. En toch scrollscrollscroll ugh ugh ugh vreselijk. Limiet ingesteld: gewoon ‘limiet negeren voor de rest van de dag want ja ‘wat moet ik anders doen?’ Baal al zo mega dat ik aan huis/bed gekluisterd ben, niet kan zitten, alleen maar pijn heb en dan ook nog eens met een schermtijd van een miljoen uur en ik kan gewoon niet stoppennnnnn
eettafelstoelen met een rok
Pak die e-reader en ga lezen, nu!
En verwijder tiktok!
Tiktok verwijderen is indd een goede eerste stap. Je kunt ook ipv je ereader gebruiken, meer op zoek gaan naar longform content. Dus langere podcasts, langere keuvelende filmpjes op Youtube (ik kijk dan bijv de filmpjes van Rosie Maio) of documentaires bekijken etc. Dan train je ook je concentratie en lukt het misschien ook sneller om je ereader echt te gaan gebruiken
Beterschap met je hernia nog, lijkt me echt super pijnlijk!
Hahahahaha, dank!!! Ik typ dit bericht af en dan doe ik het ECHT. Beloofd!
@still Ik heb niet eens tiktok!! Ahahahaha. Omdat ik helemaal niet van van die video’s houd. Het gaat echt puur om Insta - wat langzamerhand ook gewoon tiktok aan het worden is natuurlijk - maar wat ik ook echt gebruik om zelf veel op te delen, wél leuke content (foto’s) op te bekijken van de mensen die ik volg en ook contact en interactie te onderhouden. Daar haal ik, ook zeker nu, ook echt heel veel plezier uit dus verwijderen zie ik niet echt zitten. Maar ik verzand nu in dat domme scrollen doordat ik maar op bed niks lig te doen. Ugh.
@Meja Dankje, fijne tips! Ik ga me nu eerst storten op een serie of docu denk ik, met m’n telefoon ver weg. Hopen dat dat helpt. 🫶🏼
Mij helpt het ook altijd wel als ik meer wil lezen om te beginnen met spannende boeken bijv een detective of fantasy ofzo die niet al te moeilijk geschreven is zodat je er lekker in zit en door wil blijven lezen
Het plakkerige laagje dat elke fucking micellair water achterlaat.
Ik heb een bepaalde collega die me continu op mijn fouten wijst, het zijn letterlijk mijn enige interacties met haar. Ik werk in een team, iedereen is 7-8 jaar jonger (en meer junior) dan ik, maar kan met iedereen prima door één deur behalve met haar. Ze is giga ambitieus en ook echt wel goed in wat ze doet, maar ik support haar en complimenteer haar en help haar de berg op, en krijg er echt alleen maar gezeik voor terug. Echt de meest mini dingen, dingen die letterlijk iedereen overkomt. Soms zelfs dingen die ik helemaal niet fout heb gedaan maar die ze me dan in de schoenen schuift op een manier dat wat ik ook zeg, ze gelooft het niet. Ik functioneer verder ook prima in het team. Ze doet dit niet bij anderen, en kan het met anderen juist heel goed vinden. Vind het irritant want voel me erdoor heel defensief rondom haar.
Is ze naar iedereen zo of alleen naar jou?
Alleen naar mij
Het is continu!!!
Oepppsss, speciaal voor jou geedit
En speciaal voor je collega, voor ze het ziet!
De prijs van een paspoort. Ben echt boos
Ik moest er dit jaar eentje en onze gemeente rekent bijna het dubbele van de prijs die de Overheid er voor heeft staan