Wat fijn al zolang niet meer!
Als ik keelontsteking heb moet ik soms aan je denken omdat je het toen een keer bijna een maand had
Wat fijn al zolang niet meer!
Als ik keelontsteking heb moet ik soms aan je denken omdat je het toen een keer bijna een maand had
Kunnen zij elkaar aub even privé ergens gaan aftrekken allemaal
Mensen die allerlei fotoâs van hun kinderen online zetten en dan een sterretje of bloemetje op de ogen doenđ is dit de kindvriendelijke variant van de crimineel die met balkje op de ogen zogenaamd niet herkenbaar is?
Beter dan een zwart balkjeđ
Haha ik moest daar ook net aan denken. Echt van: is dit⊠de logica van het balkje?
Het gaat in de titel al foutâŠ
En goh, we hadden niet anders verwacht. Gevalletje wij van wc-eendâŠ
En dan ook een mini bloemetje of hartje waardoor je 1 oog en puntje van de neus niet ziet, maar de rest van het gezicht wel.
Ik heb net een brownie gekocht en die is gezoet met stevia. Het is zo vies, ik ben er zo chagrijnig van.
Had hem ook bij de biologische winkel gekocht, dus als een risico maar gebruik gewoon fairtrade suiker ofzo ipv die zoetstoffen ben echt ZO geërgerd, wilde gewoon een lekkere brownie haha.
Ohhh wat stom! Ik heb dat met frisdrank. Alles heeft tegenwoordig wel stevia erin en ik proef dat gelijk, altijd een teleurstelling. Geef mij gewoon suiker.
Opdringerige mannen op het station. Komt er een random gast naar mij toe samen met zijn vriend ja jij bent een mooi meisje. Dus ik zo ja ik heb hier geen interesse in ik heb een vriend. Wat maakt dat uit dan kan ik dit nog steeds tegen je zeggen. Ja ik zag je daar lopen en ben toen speciaal voor jou hier naartoe gekomen omdat ik het wou zeggen. Ik weer zo ik heb geen zin in dit gesprek. Oke oke waar woon je dan. Ik heb geen zin in dit gesprek. En toen begon die zielig te doen dat ik niet zo hoefde te doen en gewoon normaal kon doen. Toen zag ik mijn trein binnen rollen en ben ik snel doorgelopen en gingen ze pas eindelijk weg.
Edit: Ik heb later gebeld om melding te doen bij de politie. Toen kreeg ik het advies om de volgende keer zo snel mogelijk 112 te bellen want dan sturen ze een wagen door om ze te identificeren en te kijken of ze dit vaker gedaan heb. Dus een tip voor als andere mensen dit ook meemaken.
Mensen die altijd commentaar hebben op hoe je gekleed bent⊠ââZooo heb je het niet koud?!ââ of ââWow, ik krijg het al bloedheet als ik naar je kijk, had je niks luchtigers?!ââ
Ik vind het heel ironisch dat hij volgens de auteur âzijn zucht naar status achter zich heeft gelatenâ maar vervolgens wel het lef heeft om te zeggen â Ik heb Intentioneel leven realistischer en praktischer proberen te maken dan andere zelfhulpboeken.â
Jaaa! Altijd. Bemoei niet.
Ik heb ook ineens keelontsteking! Zo kut, het is LENTE!
Ik ga morgen op de fiets naar mijn werk, heb mijn make up en kleding al in mijn locker gelegd; bedenk ik me nu dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb op een andere locatie ik kan het psychisch niet aan om nu toch met de auto te gaan maar eigenlijk totaal onhandig gedoe
Fietsen kan je iedere dag doen maar solliciteren niet.
Ik speelde net een spelletje op mijm telefoon en ineens kwam er reclame met keihard geluid, terwijl geluid op telefoon verder uit staat.
Dit doet me denken aan mijn laptop die pas midden in de nacht terwijl hij dichtgeklapt lag een serie af ging spelen met geluid? Ik schrok me naar
Mensen die me heel dichtbij inhalen. Gast, ik fiets gewoon netjes rechts. Het is half 8 's ochtends en ik heb nog geen koffie op dus je kunt er echt niet vanuit gaan dat ik niet ineens 5 centimeter uitwijk.
Was het van Picnic?