Waar erger je je aan? #19

Ik heb nu al voor de tweede keer in een paar weken tijd een nieuwe pincet gekocht omdat de andere kwijt was en nu kan ik de laatste dus ook ineens niet meer vinden. Echt hoe dan? Ze liggen altijd op een vaste plek en er is niemand die die kast verder gebruikt :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Nee, dit keer niet. Maar die heb ik ook weleens gehad. Was wel net zo hard en was ineens middenin mijn spel en schrok er ook van. Mijn partner sliep ook nog en die werd er ook wakker van en wist even niet hoe ik het geluid uit kon krijgen.

3 likes

Ik heb dat met van die IG accounts van plastische chirurgie.

Zo een balkje over de ogen, terwijl je gewoon duidelijk ziet wie het is ( als je die persoon kent ). Wat is het nut hiervan ?

4 likes

Ff tip voor wie hiermee worstelt:

Is ook niet plakkerig, wel een beetje glibberig als je het net aanbrengt.
(Wel vaker dan 1 keer aanbrengen hoor!!!)

9 likes

Ik erger me aan iedereen die het nodig vindt om te benoemen dat ik dun ben. Op de één of andere manier is dat super geaccepteerd, terwijl ik best onzeker over ben. Vandaag ook weer. Ik moest een trapje op en die was een beetje gammel, zegt de man van dat trapje: pas op, maar goed, jij weegt toch niks! Vorige week ook: eet je wel genoeg, met een bezorgde blik. Dit gebeurt echt bijna elke week. Bemoei je eens met je eigen lichaam!

10 likes

Schets net een senario over als ik dood ben en m’n man hertrouwd. Als hij dan doodgaat naast wie hij wil liggen. Kiest ie dus die wildvreemde nieuwe vrouw. Jezus. Zegt ie het was je bedachte senario, waarom geeft ie dan niet het goede antwoord?!

Hmmmpff.

2 likes

Jongens! Het ligt niet aan mij. Het ligt aan hem!

Ok. Misschien ben ik ongesteld en gek geworden.

1 like

Ja maar waarschijnlijk zou je nu ook huilen als je aan hem vraagt of hij nog van je houdt wanneer je een worm bent en hij nee zegt. :joy:

9 likes

Ik heb ingestemd om overmorgen te gaan picnic’en (hoe schrijf je dit) en iets zoets mee te nemen, maar ik moet zo naar mijn werk, morgen is het de dag van de arbeid en dus elke supermarkt dicht, en ik heb geen idee van wat ik wil maken! Echt irritant, ik vind het niet erg om 6 uur lang aan een bakrecept te werken, maar per se nu moeten bedenken wat ik wil maken omdat ik na mijn werk/om 20:15 naar de supermarkt moet en niks mag vergeten is echt iets wat plezier uit me zuigt

Ben ook ongesteld dus nog zieliger (low five @Ladybug )

4 likes

Brownies

6 likes

Hier zei hij gelukkig wel ja op.

3 likes

Low five ook van mij. Ik ga morgen de hele dag zwemmen in zo’n subtropisch zwemparadijs ding (hier ook een vrije dag en supermooi weer) en word vandaag ineens ongesteld :cry: Mijn ongesteldheid was sinds ik 5 jaar geleden met de pil gestopt ben altijd super regelmatig, echt hooguit eens 27 of 29 dagen, maar de laatste paar maanden is er geen peil meer op te trekken en nu is het dus zomaar een week te vroeg :roll_eyes:

3 likes

Ja Nutella brownies zijn zo gemaakt

Ook low five van mij!
Zit nu met dit weer in de zon ellendig te zijn met een kruik tegen de kramp (gelukkig wel vrij vandaag, dus dat scheelt).
Als je nog bak inspiratie nodig hebt kan je denken aan zoiets Appel kruimel plaatcake bakken | Rutger bakt of zon plaat kruimel cake met kersen is ook super lekker voor een picnic!

Of als je een goede koelbox hebt gewoon fruit en (water)ijs halen. Chillste van de hele picnic!

3 likes

Ik ben nu overal adreswijzigingen aan het doorgeven en bijna overal hoef je alleen je postcode en huisnummer in te vullen en verschijnt je straatnaam automatisch. Heel handig aangezien ik een lange straatnaam heb, maar hij vult hem bijna overal verkeerd in :smiling_face_with_tear: er valt gewoon middenin een stuk weg en ik kan het ook niet handmatig invullen/aanvullen

1 like

Ja top het worden blondies met frambozen, thanks girlies @Vaiana

Waterijsjes zijn ook een goed idee @Verka ! Denk dat ik van die ice lollies haal voor erbij (maar ik wil ook zeker bakken!)

2 likes

Ze kijken volgens mij voornamelijk naar je huisnummer en postcode, word je straatnaam denk ik ingekort haha

1 like

Ik word echt onredelijk woest als ik weer een boomer vrouw hoor praten over dat ze een nieuwe broek heeft “ van dat lekkere treffelstof van studio Anneloes”

Please, spreek dat normaal uit. En wat is travelstof ook überhaupt? En waarom noem je een merk studio Anneloes? Ik vind dat echt moeke vibes all over.

12 likes

Het merk heet toch gewoon studio Anneloes?

4 likes

Oooh zo herkenbaar. Of collega’s die wanneer je nee zegt tegen het 30e stuk taart die week: maar je kan het gebruiken! Je hebt het nodig!

4 likes