Nee helaas allebei Amerikaans. Ik hoop dat ik het kan linken.
Oh het heet volgens mij “,whatever podcast”.
Nee helaas allebei Amerikaans. Ik hoop dat ik het kan linken.
Oh het heet volgens mij “,whatever podcast”.
Ben verdorie de parkeerapp vergeten uit te zetten. Dus voor een kwartiertje boodschappen doen mag ik nu €20 aftikken.
Vind het sowieso al bloed irritant dat je bijna in de hele plaats nu betaald parkeren hebt, slaat nergens op.
Ik heb meer dan een uur geleden eten besteld en elke keer ging ik kijken of het er bijna was. Werd het weer teruggezet naar 40 minuten bezorgtijd. Nu is de bezorger wel bij het restaurant maar duurt het nog 30 minuten als het niet weer teruggezet gaat worden. Het zou er al normaal gesproken uiterlijk om 18.15 geweest moeten zijn en ik wil echt nu eten.
Dan zijn er waarschijnlijk te weinig bezorgers terwijl er wel veel besteld wordt
restaurants maken dan expres de bestelling nog niet klaar omdat het dan koud zou arriveren. Maar ik snap de ergernis uiteraard!
Het eten is gekomen maar was al wel lauw🥲 en een ding vekeerd maar ik had zoveel trek dat het mij niet echt meer boeide.
Ik ben voor het eerst in een paar dagen helemaal alleen en ik heb helemaal zen allerlei dingetjes gedaan die ik leuk vind in mijn eentje (wiskundeoefeningen voor de puberdochter van mijn collega met mijn lievelingsmuziek van het moment op, mijn kleren weer ff goed sorteren in de kast voor het mooie weer), en natuuurlijk heb ik na het epileren van mijn wenkbrauwen ook mijn huid kapot geknepen ![]()
![]()
ik had 0 puistjes, heb nu 2 …kraters
Ik ben blijkbaar op een leeftijd gekomen dat mensen je ‘activiteiten’ geven voor je verjaardag 🫠😫 ik hou helemaal niet van activiteiten mensen… geef me gewoon cadeaus of geld!!!
Lol welke activiteit heb je gekregen
Hopelijk dan niet van die gare activiteitenbonnen. Zitten altijd schijtrestaurants en andere shit tussen.
Oh zo’n afgrijselijke bongo bon, spuug me dan maar gewoon gelijk in mn gezicht por favor.
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die een bongo bon gebruikt heeft.
Gaat je kind ook mee? Zo niet, raar. Zo wel, eigenlijk een cadeau voor haar en nu moet je nog mee ook.
Ja met kind erbij! Dat cadeau krijg ik nu ook al voor de 3e keer op rij ![]()
Een keer zo een tering ding gekregen. Was een werk omdat in te kunnen wisselen. Zijn er zeker 20 minuten mee bezig geweest. Zou die bijna ritueel verbranden als ik die weer krijg
Haha Jezus wat kut.
Aan de mieren in huis
Meikevers. Zo veel, zo groot, zo lomp
Ben ik nou een watje geworden? Vroeger keek ik elke bevalling en operatie op tv en het liefst dichtbij. Nu moet ik al kotsen van voorbeeld filmpjes met getekende lichamen. Wat is dit?
Letterlijk kotsen?