Waar erger je je aan? #19

“Jij moet er nog van groeien.” :wink: :wink: :wink:
:face_holding_back_tears:

1 like

Ja weet ik maar ik vind dat zo’n mutserige naam.

3 likes

Volgens mij heet het travelstof omdat het niet kreukt (in je koffer als je op vakantie bent), maar het is gewoon polyester, toch?

5 likes

Ja maarja volgens mij is de doelgroep ook wel 50+ mutserig

7 likes

Ik heb een echt zo’n ontzettende hekel aan travelstof. Zo lekker praktisch op het fietsje in Nederland :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Ik weet niet waarom maar deze stof maakt me gewoon kwaad :joy:.

9 likes

Same.

2 likes

Dit is mijn moeder :smiling_face_with_tear:

4 likes

Is gewoon polyester onder een andere naam.

4 likes

Ja echt, die van mij heeft pakken in alle kleuren van de regenboog :joy:

4 likes

Ik heb het tot nu toe alleen uit horen spreken als traa-vél stof, klinkt dan nog wel chique haha, ik vroeg me al af wat voor stof bedoeld werd :sob:

4 likes

En je zweet gutst er nog net niet uit :nauseated_face:

2 likes

Ik had nog nooit van dat hele studio Anneloes gehoord tot een kennis (wel een moeke-type) dit weekend een heel verhaal hield dat haar halve garderobe hier vandaan kwam omdat het zo’n fijne travelstof was.

Travelstof klinkt toch alsof je het vooral nodig hebt op je ANWB fietsvakantie.

6 likes

Aan ticketmaster.

Ik heb 9 april via Ticketmaster UK mn kaarten voor Oasis verkocht. Alle informatie die ze vroegen aangeleverd, zodat ze het geld snel zouden kunnen storten. Kreeg ik dag erna mail dat ze binnen 17 werkdagen het geld zouden storten. Nou die zijn bijna verstreken en nog geen geld, vandaag een mail gekregen dat het storten niet lukt en ze het geld toch op mn creditcard storten. En dat dit ook weer 15 werkdagen kan duren.

Denk dat ik de volgende keer als ik kaartjes koop ook zeg dat het tot 32 werkdagen kan duren voor ik betaal. Denk niet dat ze dat goed vinden.

1 like

Oh nooooo, ik heb de mijne toevallig ook net verkocht (had er zo’n zin in, maar verblijf was echt onmogelijk in Edinburgh, tenzij ik mijn halve jaarsalaris meenam), hoop dat het bij mij soepeler loopt… En hoop dat jij snel je geld krijgt natuurlijk!

1 like

Hoop het ook voor je! (En mezelf, haha)

Toevallig heb ik ze ook voor Edinburgh verkocht, hadden ook al hotel, maar wel ver buiten de stad. In de stad was niet te doen idd, helpt niet mee dat ook Fringe festival bezig is in die periode.

2 likes

Nee, echt balen… Ik hoop gewoon maar heel hard dat Liam en Noel elkaar tijdens deze reeks niet de tent uit gaan vechten en dat ze besluiten om ook naar het Europese vasteland te komen :crossed_fingers:t3:

5 likes

Er zit ern hele irritante vlieg in mijn slaapkamer

2 likes

Het is categorie vouwwagen, wandelsandaal, afritsbroek, mueslireep, klein rugzakje.

3 likes

Ze hebben ook vaak jurken van king Louie.

2 likes

Dit zijn wel de liefste vrouwen op aarde dus ik tolereer geen haat 🫶🏼

20 likes