Waar erger je je aan? #19

Eens! Eentje heeft een x haar mueslireep aan me gegeven toen ik flauw was na een flinke wandeling.

Ik sluit ook niet uit dat ik dit ooit word, minus de vouwwagen. Sterker nog! Ik heb een x in een outlet voordat Studio Anneloes heel groot werd een trevvelstof knalroze haltertopje gekocht die ik nog steeds graag draag, dus ben al halverwege denk ik.

7 likes

Ja hahah ik had vroeger een huisgenootje en wij gingen altijd mensen kijken (en beoordelen) op het terras en dan mocht ik van haar nooit iets lulligs zeggen over vrouwen boven de ~ 60 ~ of iig dit type vrouw want die waren te lief en de wereld te kut voor ze.

Ze had echt gelijk achteraf 🄹

20 likes

Hahaha ik heb op basis van deze berichten even op de website gekeken en zowaar iets besteld :rofl: never strijkings again!

5 likes

Ik heb een e-book gekocht, maar die kan nu alleen via Adobe Digital Editions op mijn e-reader zetten.
En ik heb alleen een laptop van werk waar ik niet de admin voor ben en dat dus niet kan downloaden.

1 like

Terug sturen en een andere kopen

2 likes

Ik kan 'm niet retourneren helaas…

3 likes

De social media hype die de stroomstoring probeert te spinnen naar iets wat de mensheid nodig had omdat mensen opeens met elkaar gingen dansen buiten en praten en bordspellen doen. Het was levensgevaarlijk mensen en het feit dat dit nog een keer kan gebeuren is vreselijk.

3 likes

Ik weet dat je dit serieus bedoelt, maar ik vind dit echt een fantastisch grappige zin :joy:

10 likes

Als je travelstof draagt tijdens het travellen dan is je doos al 100 graden voordat je in het vliegtuig zit. Hoera. How about No.

18 likes

Vond dat ze relatief snel weer op het net zijn gekomen. Het is natuurlijk wel wat meer werk dan even een knopje omdraaien of een stekker weer in het stopcontact doen. Respect voor de mensen die werken bij energiebedrijven daar. Het is echt geen kattenpis.

3 likes

Doe mij maar katoen. Dat ademt tenminste wel.

3 likes

Heeft jouw flamoes longen dan?

3 likes

Door al dat polyester kan het hele vliegtuig meegenieten van je flamoes.

7 likes

Oh ik kan er echt niet tegen als mensen fluister-schreeuwen. Het triggert echt iets in mij, net als ASMR.

6 likes

Vrouwen die zo overdreven met hun paardenstaart heen en weer zwiepen tijdens het lopen.

12 likes

Zou het misschien lukken via deze site?
https://send.djazz.se/
Of dropbox?

3 likes

Dat ik niet normaal kan doen als mensen bij ons komen eten. Zaterdag komen er wat mensen lunchen, ik dacht eerst ā€˜okĆ© ik maak een grote pan soep en brood en dips, lekker snel en makkelijk’. Ook omdat er familie uit het buitenland over is en ik daar lekker veel tijd mee wil spenderen. Maar nu toch besloten een uitgebreide tafel vol grotendeels zelfgemaakte mezze te maken en nog twee taarten te bakken.

Ik vind het superleuk maar ook zonde van mijn tijd nu??? Waarom doe ik mezelf dit aan?? En nee ik hou niet van hulp in de keuken haha.

24 likes

Ik heb 1 of andere shady converter gebruikt die hopelijk niet allemaal virussen meegeeft.
Maar thanks voor de tip!

1 like

Bedrijven die je factuur superlaat betalen, waar je als ZPP’er gewoon op wacht… heb op 01-04 al een factuur gestuurd en inmiddels herinnering maar nog steeds niet betaald grr.

5 likes

Haha ik erger me hier ook altijd zo aan.

1 like